כללי פרסום ללקוחה הכי קשה... (אני)

st28

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
היד במודעה ממש מציקה לי.
לא יודעת למה, אבל אני אישית לא אוהבת לערבב תמונות כשהמודעה כולה וקטורית,

בכל מקרה הייתי מעלה את הכותרת ללמעלה
ואת היד מביאה מתחת מהצד.
 

מי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
יש משהו בלא לערבב ווקטור עם תמונות, אבל לא צריך להיות קיצוניים. התמונה נקייה ויפה, ומשתלבת פה בול.
הדוגמא על הכרטיס מיוחדת.
 

studio dv.d

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
האחרון הרבה יותר טוב והרבה יותר 'מטאור'......

אהבתי את השורה בצד... :)

בהצלחה רבה!
 

ר.ר

משתמש חדש
הויזואל לדעתי קטן מידי. אין פה "מלך", אפשר להקטין טיפה את הלוגו, או להגדיל את הויזואל. אבל שיהיה משהו אחד במודעה שיבלוט.
וכן- לא "נהוג" שרוב הצבעים במודעה הם צבעים חמים, (כגון אדום). רצוי ביותר שהרוב השולט יהיה צבעים קרים, (במקרה זה אפור הכי רלוונטי).
אך בהחלט מודעה יפה.
בהצלחה
 

מטאור

משתמש צעיר
נכתב ע"י ר.ר;516116:
הויזואל לדעתי קטן מידי. אין פה "מלך", אפשר להקטין טיפה את הלוגו, או להגדיל את הויזואל. אבל שיהיה משהו אחד במודעה שיבלוט.
וכן- לא "נהוג" שרוב הצבעים במודעה הם צבעים חמים, (כגון אדום). רצוי ביותר שהרוב השולט יהיה צבעים קרים, (במקרה זה אפור הכי רלוונטי).
אך בהחלט מודעה יפה.
בהצלחה

לא שמעתי על ה"מנהג" הזה...
 

studio dv.d

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
מעניין שגם אני לא שמעתי עליו... ואני כמו מטאור כבר הרבה שנים בתחום..... (ומטאור אף יותר ממני...)
 

ר.ר

משתמש חדש
באמת מעניין מאוד.. גם אני לא שמעתי עליו עד שלימדו אותי...
טוב שתמיד יש מה ללמוד..
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
נכתב ע"י ר.ר;516157:
באמת מעניין מאוד.. גם אני לא שמעתי עליו עד שלימדו אותי...
טוב שתמיד יש מה ללמוד..

מעניין,
אותי לימדו שעושים מה שמתאים לנושא הרלוונטי...

(רוצה דוגמאות ל"גדולים" ש"נוהגים" אחרת?)
 

ליבי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י ר.ר;516135:
אז טוב שאת שומעת עכשיו, כי זה "מנהג" של שנים...;)
את היית מפרסמת את קוקה קולה בצבעי כחול - ירוק?
 

מיליארד

משתמש פעיל
D I G I T A L
נכתב ע"י ליבי;516163:
את היית מפרסמת את קוקה קולה בצבעי כחול - ירוק?

את קוקה קולה לא, אבל את ספרייט- כן. מהסיבה הפשוטה- אלו הצבעים הקשורים למותג.
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י ר.ר;516116:
הויזואל לדעתי קטן מידי. אין פה "מלך", אפשר להקטין טיפה את הלוגו, או להגדיל את הויזואל. אבל שיהיה משהו אחד במודעה שיבלוט.
וכן- לא "נהוג" שרוב הצבעים במודעה הם צבעים חמים, (כגון אדום). רצוי ביותר שהרוב השולט יהיה צבעים קרים, (במקרה זה אפור הכי רלוונטי).
אך בהחלט מודעה יפה.
בהצלחה


מה?!
זה ממש לא נכון, אין שום כלל או מנהג כזה ומעולם לא היה.
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
נכתב ע"י מיליארד;516174:
את קוקה קולה לא, אבל את ספרייט- כן. מהסיבה הפשוטה- אלו הצבעים הקשורים למותג.

אכן,
קוקה קולה בא לשדר תסיסה ואנרגיה - לכן הוא אדום.
ספרייט בא למכור רעננות וכו' ולכן הוא כחול/ ירוק.

מה מתאים, זה מה עושים!
 

מי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י מיליארד;516174:
את קוקה קולה לא, אבל את ספרייט- כן. מהסיבה הפשוטה- אלו הצבעים הקשורים למותג.
אוקי, אז זוהי התשובה: צבעי המותג של מטאור הם אדום - אפור. :)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  63  פעמים

לוח מודעות

למעלה