מידע שימושי פרגונים וביקורות על המגזין

מצב
הנושא נעול.

שימיגם

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
אין לי לצערי פירגונים על המגזין
כל הרעיון היה שסופרים מכאן (קהילת כתיבה) יכתבו שם
באותו סגנון, באותה קלילות, באותו הומור ובאותו פתיחות
בסוף זה יצא כמו סוג של חיקוי למגזינים הגדולים והוותיקים

אז כל הכבוד על היוזמה וכ"ו וכ"ו
אבל זה יכול היה להיות מיוחד, וזה לא.
 

טיים ליין

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
אהבתי את מה שנתן גלנט כתב

קרע אותי הפליימוביל
זה כזה אמיתי....
לא הצלחתי לתייג אותו
 

מביטה

משתמש פעיל
לא אהבתי את העימוד שלא כל הטורים היו אותו רוחב, זוועה.
אין לי לצערי פירגונים על המגזין
כל הרעיון היה שסופרים מכאן (קהילת כתיבה) יכתבו שם
באותו סגנון, באותה קלילות, באותו הומור ובאותו פתיחות
בסוף זה יצא כמו סוג של חיקוי למגזינים הגדולים והוותיקים

אז כל הכבוד על היוזמה וכ"ו וכ"ו
אבל זה יכול היה להיות מיוחד, וזה לא.
בשביל זה יש את האתר.
 

ציפורנית

משתמש פעיל
העיתון היה יפה מוצלח ויוזמה ממש גאונית

בלי קשר העימוד ממש מעצבן! לא הסתדרתי איתו! אשמח להסבר כי בטוח שציבור המעמדים פה רציני ומקצועי
 

תלמידים

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
בלי קשר העימוד ממש מעצבן! לא הסתדרתי איתו! אשמח להסבר כי בטוח שציבור המעמדים פה רציני ומקצועי
רגע לפני שננסה להסביר, אכפת לכם לנסות לפרט מה הפריע לכם?
האם קראתם בגליון מודפס או דיגטלי?
ואיזה עימוד (באופן כללי) כן מוצא חן בעיניכם?
או איך בכל זאת ציפיתם שהוא ייראה?
תודה רבה!
 

ציפורנית

משתמש פעיל
רגע לפני שננסה להסביר, אכפת לכם לנסות לפרט מה הפריע לכם?
האם קראתם בגליון מודפס או דיגטלי?
ואיזה עימוד (באופן כללי) כן מוצא חן בעיניכם?
או איך בכל זאת ציפיתם שהוא ייראה?
תודה רבה!
הטורים, אחד רחב אחד צר
המרווחים (חורים) הגדולים באמצע העמוד
אני באתי לקרוא מגזין אז אוטומטית ציפיתי לעימוד הזה של טורים ומרווחים אחידים
אבל אולי כוונת המעמדים הייתה שיהיה מעניין ושונה בעין... ‍♂️
 

גברת חוקרת

משתמש פעיל
נהנתי מאוד מהכתבה 'דע בני אהובי', של ס. גרינבוים על שירו של שולי רנד.
וכמדומני שזכיתי להיות הטריגר לכתבה הזו, באשכול הזה:
רק אציין, שגם לאחר הסיפור המרתק שהובא שם, לא קבלתי מענה לכל תמיהותיי. אולי לחלקם.
אבל פ'סדר, איכשהו החיים המשיכו גם אחרי השיר הזה.
הסיפור שמובא שם נלקח מהפודקאסט של כאן 11 "שיר אחד", ובמקור הוא בכלל סיפור על שיר אחר של שולי רנד - השיר אדוני המשורר, שמדבר על היחסים המורכבים שלו עם המשורר והמחזאי חנוך לוין.
יש בכתבה ציטוטים מילה במילה מהראיון עם רנד בפרק של שיר אחד, בלי לתת קרדיט.
ואין שום קשר לשיר עוקר הרים.
 

מ. י. פרצמן

סופרת ועורכת, מנהלת קהילת כתיבה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
D I G I T A L
אין לי לצערי פירגונים על המגזין
כל הרעיון היה שסופרים מכאן (קהילת כתיבה) יכתבו שם
באותו סגנון, באותה קלילות, באותו הומור ובאותו פתיחות
בסוף זה יצא כמו סוג של חיקוי למגזינים הגדולים והוותיקים

אז כל הכבוד על היוזמה וכ"ו וכ"ו
אבל זה יכול היה להיות מיוחד, וזה לא.
סליחה על ההקפצה, רואה את זה עכשיו :)
שומעת את הביקורת והיא מעניינת מאוד, לוקחת אותה לתשומת ליבי. רק מנסה להבין עמוק יותר:
אם לפי עמדתך הרעיון היה שהתוכן במגזין יהיה באותו סגנון, קלילות, הומור ופתיחות - בדיוק כמו כאן,
מה לדעתך אמור להיות ההבדל בין הפלטפורמה כאן לבין המגזין?
ההבדל היחיד אמור להיות בהגשה המודפסת?
שואלת כדי להבין למה את מתכוונת.
 

שימיגם

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
כל הכבוד על ההתיחסות.
בא נאמר כך:
אם כולם היו יודעים מהו דבר מיוחד - אז זה לא היה מיוחד.
אז כך שאין לי בדיוק כרגע ציור מדוייק איך המגזין יכל היה להיראות
אבל אני בטוח שיש לפרוג יכולת להפיק מגזין שונה משאר המגזינים
הנה כמה יתרונות למשל שיש רק לפרוג:
א, דאטה מטורפת של נתונים טורים ורעיונות שנכתבו במשך השנים
ב, עשרות כותבים מוכשרים (חינמיים..)
ג, רוב הכותבים כאן היו מוכנים להשקיע ימים ולילות כדי שיתפרסם הטור שלהם
ד, קהילה גדולה שתחפש בנרות את המגזין ('הנחשק')

לדעתי האשכול כאן על "בחירת הנושא/השם" של המגזין
היה צריך להיות תחרות על רעיון איך יראה בכלל המגזין ומה יהיה בו
(כמו שבעיתונים הגדולים שוברים את הראש איך להפיק כל שנה חוברת סיפורים מקורית)

מה רע בתחרות "הסופר הבא" שהגמר שלו היה במגזין

והפרס היה הוצאה לאור של ספר מתנת הוצאה מסויימת שהמגזין היה מופק בחסותה

[ואולי הכל מתחיל ונגמר בכסף]
 

מ. י. פרצמן

סופרת ועורכת, מנהלת קהילת כתיבה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
D I G I T A L
כל הכבוד על ההתיחסות.
בא נאמר כך:
אם כולם היו יודעים מהו דבר מיוחד - אז זה לא היה מיוחד.
אז כך שאין לי בדיוק כרגע ציור מדוייק איך המגזין יכל היה להיראות
אבל אני בטוח שיש לפרוג יכולת להפיק מגזין שונה משאר המגזינים
הנה כמה יתרונות למשל שיש רק לפרוג:
א, דאטה מטורפת של נתונים טורים ורעיונות שנכתבו במשך השנים
ב, עשרות כותבים מוכשרים (חינמיים..)
ג, רוב הכותבים כאן היו מוכנים להשקיע ימים ולילות כדי שיתפרסם הטור שלהם
ד, קהילה גדולה שתחפש בנרות את המגזין ('הנחשק')

לדעתי האשכול כאן על "בחירת הנושא/השם" של המגזין
היה צריך להיות תחרות על רעיון איך יראה בכלל המגזין ומה יהיה בו
(כמו שבעיתונים הגדולים שוברים את הראש איך להפיק כל שנה חוברת סיפורים מקורית)

מה רע בתחרות "הסופר הבא" שהגמר שלו היה במגזין

והפרס היה הוצאה לאור של ספר מתנת הוצאה מסויימת שהמגזין היה מופק בחסותה

[ואולי הכל מתחיל ונגמר בכסף]
תודה על ההרחבה! לוקחת לתשומת לב.
 

תלמידים

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
הסיפור שמובא שם נלקח מהפודקאסט של כאן 11 "שיר אחד", ובמקור הוא בכלל סיפור על שיר אחר של שולי רנד - השיר אדוני המשורר, שמדבר על היחסים המורכבים שלו עם המשורר והמחזאי חנוך לוין.
יש בכתבה ציטוטים מילה במילה מהראיון עם רנד בפרק של שיר אחד, בלי לתת קרדיט.
ואין שום קשר לשיר עוקר הרים.
מעניין.
בעקבות ההודעה שמעתי את הפודקאסט הנ"ל, באמת מעניין
אשר לכתבה במגזין.
לא יודע איך בדיוק להתנסח, זה מסוג השאלות שמתורצות אחת בחברתה, הראיון הנ"ל אכן לא נקשר כלל לשיר "עוקר הרים", ומשכך זהו חידושו של הכותב---
אמנות (כמעט כל אמנות) היא הרמוניה של ניגודים, לא בהכרח שכולם צריכים להיות מקוריים, בעיצוב גרפי זה בולט במיוחד, לוקחים פונט ממעצב פלוני, עוד כמה "וקטורים" ממעצב פלמוני, יוצרים יצירה נאה ומשוכללת.
דברים שאמר מרואיין בראיון זה או אחר, הופכים מאז לנחלת הכלל, וכל עוד זו לא עבודת דוקטורט זה יתחיל להצחיק (שלא לומר להציק) מתן קרדיטים שונים...
אכן יש ציטוט מהראיון (אמנם לא גדול, בעיקר החלק של "שחקן גדול או דתי בינוני"). אבל גם צריך לשים לב שלא ברור איך קוראים במגזין חרדי מודפס יבלעו את הרעיון של "פודקאסט חולונייי"... (מישהו פעם אמר לי, שכל גליונות "זמן" זה שכתוב סרטים...).
אגב, בסוף הוא אומר משפט שאולי מאפיין הרבה מהשירים שלו: "כל הרעיונות הגדולים באים מאיזה כאב קטן"...
גם המשפט מהשיר "המשורר": "זאת הייתה דעתי לא הייתה לי ברירה" - מאפיין ויכוחים בין דתי לשאינם, זה נולד כזה - ואין לו ברירה, וכך גם עמיתו, כך שלפעמים הויכוח הוא רק פורקן עצבים שנרגע כשאחד נפרד.
 

גברת חוקרת

משתמש פעיל
מעניין.
בעקבות ההודעה שמעתי את הפודקאסט הנ"ל, באמת מעניין
אשר לכתבה במגזין.
לא יודע איך בדיוק להתנסח, זה מסוג השאלות שמתורצות אחת בחברתה, הראיון הנ"ל אכן לא נקשר כלל לשיר "עוקר הרים", ומשכך זהו חידושו של הכותב---
אמנות (כמעט כל אמנות) היא הרמוניה של ניגודים, לא בהכרח שכולם צריכים להיות מקוריים, בעיצוב גרפי זה בולט במיוחד, לוקחים פונט ממעצב פלוני, עוד כמה "וקטורים" ממעצב פלמוני, יוצרים יצירה נאה ומשוכללת.
דברים שאמר מרואיין בראיון זה או אחר, הופכים מאז לנחלת הכלל, וכל עוד זו לא עבודת דוקטורט זה יתחיל להצחיק (שלא לומר להציק) מתן קרדיטים שונים...
אכן יש ציטוט מהראיון (אמנם לא גדול, בעיקר החלק של "שחקן גדול או דתי בינוני"). אבל גם צריך לשים לב שלא ברור איך קוראים במגזין חרדי מודפס יבלעו את הרעיון של "פודקאסט חולונייי"... (מישהו פעם אמר לי, שכל גליונות "זמן" זה שכתוב סרטים...).
אגב, בסוף הוא אומר משפט שאולי מאפיין הרבה מהשירים שלו: "כל הרעיונות הגדולים באים מאיזה כאב קטן"...
גם המשפט מהשיר "המשורר": "זאת הייתה דעתי לא הייתה לי ברירה" - מאפיין ויכוחים בין דתי לשאינם, זה נולד כזה - ואין לו ברירה, וכך גם עמיתו, כך שלפעמים הויכוח הוא רק פורקן עצבים שנרגע כשאחד נפרד.
יכול להיות שאתה צודק בענין הקרדיט, אבל לא מה שהציק לי בכתבה, כמו הענין שאי אפשר להסביר ע"י הסיפור הזה את השיר "עוקר הרים", כי הוא מסופר על שיר אחר. אולי שני השירים עוסקים בנושאים דומים, כי זה עדיין אותו יוצר, אבל זה עדיין שני שירים שונים.
 

מים אחרונים

משתמש מקצוען
זה היה מגזין מיוחד במינו רק הארה קטנה יש לי שבפעם הבאה יהפכו בדף הבית כל פתיח ללינק לכתבה שהיא מדברת.
יש את זה בעיתון הדרך במהדורה היומית במייל וגם אם מורידים את העיתון לPDF זה נשאר אותו דבר.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  60  פעמים

לוח מודעות

למעלה