התייעצות פיתוח מיומנויות חברתיות אצל ילד בן 6

number

משתמש חדש
אשמח לקבל מידע על טיפול לפיתוח מיומנויות חברתיו במודיעין עילי
 

יש לך כנפי רוח

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
במה הוא מתקשה?
אני אמנם לא במודיעין עילית
אבל אני מורה למיומנויות חברתיות
אולי יהיה לי איך לעזור:)
אם כן, בשמחה
 

nuyh

משתמש פעיל
מקבלת בחיפה
לא עובדת עם קופ"ח, עובדת בבתי ספר לילדים עם סלי אישיים
מקבלת בודדים אחה"צ- אבל כרגע מלאה.
מה המקצוע שלך?
כדי שאני אדע מה לחפש יש לי ילד בן 6 תחושתי וכרגע בתהליך של ברור קשב ולדעתי האימפולסיביות והתנועתיות יתר גרמו לו לדחיה חברתית שגרמה לביטחון העצמי שלו להתרסק אני חושבת שאם טיפול נכון הוא יוכל לעלות על הגל בעזרת ד' אבל עדין מרגיש לי שחסר לו קצת ניואנסים חברתיים לדוגמא רואה חבר בגינה ולא יודע איך להזמין אותו למשחק ...
 

יש לך כנפי רוח

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
מה המקצוע שלך?
כדי שאני אדע מה לחפש יש לי ילד בן 6 תחושתי וכרגע בתהליך של ברור קשב ולדעתי האימפולסיביות והתנועתיות יתר גרמו לו לדחיה חברתית שגרמה לביטחון העצמי שלו להתרסק אני חושבת שאם טיפול נכון הוא יוכל לעלות על הגל בעזרת ד' אבל עדין מרגיש לי שחסר לו קצת ניואנסים חברתיים לדוגמא רואה חבר בגינה ולא יודע איך להזמין אותו למשחק ...
מ"ח
אחוז גדול מהילדים עם ADHDA סובלים מדחיה חברתית.
לכן חשוב, שאתם מאבחנים את זה, ע"מ לתת לו את המענה שמדויק לו.
לא ממש פירטת, אבל ממה שהבנתי ממך קשה לו לפתח יוזמה חברתית- הזמנה למשחק, שיח עם חבר וכו'
זה בהחלט כלי שאפשר לרכוש בעזרת לימוד של מ"ח
אני לרוב ממליצה להורים על שעה של קבוצה חברתית ושעה פרטנית.
 

nuyh

משתמש פעיל
תודה על התגובה רק אשמח אם תסבירי לי מה זה מ"ח?
וזו לא רק יוזמה אלא גם חחר דפק לו על השכם כדי להגיד לו שלום אז זה התקבל אצלו כהרבצה
עריכה הבנתי שמ"ח זה מיומנויות חברתיות אבל לאיזה איש/ה מקצוע עלי לפנות מי מעביר שיעורים כאלו?
 

יש לך כנפי רוח

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
מ"
תודה על התגובה רק אשמח אם תסבירי לי מה זה מ"ח?
וזו לא רק יוזמה אלא גם חחר דפק לו על השכם כדי להגיד לו שלום אז זה התקבל אצלו כהרבצה
עריכה הבנתי שמ"ח זה מיומנויות חברתיות אבל לאיזה איש/ה מקצוע עלי לפנות מי מעביר שיעורים כאלו?
אם החבר טפח לו על השכם והוא החשיב את זה בתור הרבצה- לא חושבת שזה קשור למיומנויות אלא לתחושתיות שלו.
אני חושבת שכדי לקבל תוצאה אפקטיבית ולראות התקדמות יש צורך בכמה דברים:
1. לאבחן לעומק את העניין של הקשב וריכוז ובמידת הצורך לטפל.
2.תחושתיות יתר- האם היה אבחון אצל מטפל, אם לא, חשוב גם לבדוק את זה ולטפל.
3. מ"ח- אפשרי שתבדקי במקום מגורים שלך האם יש מורות שמלמדות את התחום הזה, זה תחום חדש יחסית והביקוש גדול, את יכולה לבדוק גם אצל מרפאה בעיסוק.
בהצלחה!
 

פיית הסיפורים

משתמש רשום
תבררי על קבוצה חברתית בקופת החולים שלך.
יש מכונים שמתמחים בזה, ויש מדריכות פרטיות שמעבירות קבוצות חברתיות.
בכל מקרה, דבר חשוב זה המעורבות והתיווך של ההורים.
בקבוצה החברתית תוכלו לצפות כיצד ועל מה עובדים עם הילד, ולהמשיך את העבודה בבית:
להתאמן על הזמנת חבר, לבחור משחק שיהיה מקובל על שני הצדדים, להצליח לראות האם החבר מרוצה או לא.
כשמקריאים סיפור, לעצור ולשאול: איך הוא מרגיש? למה הוא פועל כך? האם זו דרך יעילה? האם יכול לנהוג אחרת?
ואגב, פרשנות מוטעית של מגע, בהחלט יכולה להיות חלק מהיעדר מיומניות חברתיות.
יש ילדים המפרשים אוטומטית התנהגויות מסויימות כמכוונות נגדם, גם אם אפשר לפרש אותם בדרך אחרת (זה מכונה "ילד רגיש לדחיה")
 

מעבר

משתמש צעיר
יש מכונים שמתמחים בזה, ויש מדריכות פרטיות שמעבירות קבוצות חברתיות.

מי המכונים?
יש משהו באזור בני ברק ? פתח תקווה?
או ידוע למישהי על מדריכות פרטיות באזור?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה