פיצה 'חסכונית' באדיבות הפיצריה הבני ברקית

אלבי

משתמש רשום
איור וציור מקצועי
הבטחנו לילדים פיצה לכבוד נר שמיני של חנוכה. הזמנו מפיצריה ידועה בבני ברק שני מגשים.
אחרי שעה וחצי הגיעו שני מגשים, פתחנו אותם וכמעט התעלפנו. בצק עליו מרוח רסק עגבניות מנוקד בשלושה 'נמשים' של גבינה צהובה.
ניסינו לטעום מתוך תקווה שהפתגם' אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו' יוכיח את עצמו גם כעת. אך תקוותנו נכזבה! גועל נפש של פיצה! שני ביסים שעוררו גל בחילה נוראי!
התקשרנו לפיצריה, בטוחים בנאיביות שיתברר כי מדובר בטעות אנוש, ופשוט שכחו לזרות את פירורי הגבינה הצהובה מעל. חיכינו למעלה מעשר דקות לבעל הבית, שהתחיל לצעוק עלינו (על מה, בעצם?) כאשר שאלנו אותו אם זו היתה טעות רק בהזמנה שלנו או שככה כל הפיצות שלהם? הוא ענה בחוצפה, שכל הפיצות שלהם ככה.
שילמנו 65 ש"ח כדי ללמוד שיעור מעצבן בלא להזמין יותר בפיצריה המהוללת הזו.
ועכשיו מעניין אותי: יש אפשרות לתבוע אותם או להעביר את פרטיהם למועצה לזכויות הצרכן, אם אני מצלמת את הפיצה המחרידה שלהם ומעבירה אליהם?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קח

א שִׁיר מִזְמוֹר לְדָוִד:ב נָכוֹן לִבִּי אֱלֹהִים אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה אַף כְּבוֹדִי:ג עוּרָה הַנֵּבֶל וְכִנּוֹר אָעִירָה שָּׁחַר:ד אוֹדְךָ בָעַמִּים יי וַאֲזַמֶּרְךָ בַּלְאֻמִּים:ה כִּי גָדוֹל מֵעַל שָׁמַיִם חַסְדֶּךָ וְעַד שְׁחָקִים אֲמִתֶּךָ:ו רוּמָה עַל שָׁמַיִם אֱלֹהִים וְעַל כָּל הָאָרֶץ כְּבוֹדֶךָ:ז לְמַעַן יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ וַעֲנֵנִי:ח אֱלֹהִים דִּבֶּר בְּקָדְשׁוֹ אֶעְלֹזָה אֲחַלְּקָה שְׁכֶם וְעֵמֶק סֻכּוֹת אֲמַדֵּד:ט לִי גִלְעָד לִי מְנַשֶּׁה וְאֶפְרַיִם מָעוֹז רֹאשִׁי יְהוּדָה מְחֹקְקִי:י מוֹאָב סִיר רַחְצִי עַל אֱדוֹם אַשְׁלִיךְ נַעֲלִי עֲלֵי פְלֶשֶׁת אֶתְרוֹעָע:יא מִי יֹבִלֵנִי עִיר מִבְצָר מִי נָחַנִי עַד אֱדוֹם:יב הֲלֹא אֱלֹהִים זְנַחְתָּנוּ וְלֹא תֵצֵא אֱלֹהִים בְּצִבְאֹתֵינוּ:יג הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם:יד בֵּאלֹהִים נַעֲשֶׂה חָיִל וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

מלכות ה' • אתגר 119

לוח מודעות

למעלה