בטחוני פיגוע דקירה בחדרה

shaini

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
דובר המשטרה - האירוע בחדרה: פיגוע
חמישה פצועים.
מתנהל מרדף אחר הדוקר
 

שמוא דו

משתמש מקצוען
המחבל נוטרל
לפני ארבעים דקות הגיע המחבל כשהוא רכוב על אופנוע ודוקר שני אנשים בפלג גופו העליון אחד מהפצועים נכנס לבית סמוך ומתקשר למד"א
בינתיים המחבל ממשיך לרחוב ליד ופוצע עוד גבר במצב קשה ומשם ממשיך ליסוע ודוקר עוד אנשים
לאחר מכן המשטרה יוצרת קשר עין עם המחבל כשהוא רכוב על האופנוע כורזת לו לעצור ולאחר שממשיך יורים בו ומנטרלים אותו
 

שמוא דו

משתמש מקצוען
ל'כיכר השבת' נודע כי שניים מהפצועים הנם חרדים. אחד מהם, אברך תושב העיר מהקהילה הליטאית בעיר נפגע באורח קשה. פצוע נוסף בפיגוע - תלמיד ישיבת כנסת יצחק בעיר. טרם ברור מה מצבו
 

שמוא דו

משתמש מקצוען
מבית החולים הלל יפה בחדרה נמסר כי מצבם של שניים מהפועים - אנוש: "למרכז הרפואי הלל יפה הגיעו עד כה 6 פצועים מהאירוע בחדרה. סובלים מפציעות בדרגות חומרה שונות, 2 מוגדרים אנוש, 3 קשה ואחד בינוני".
 

רועי COPY

קופירייטר ואסטרטג למיתוג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
המחבל לא נוטרל - אחת הזירות בבית ספר דתי - שומר בית הספר ירה לו ברגל ואח"כ הוא המשיך את הפיגוע
 

רועי COPY

קופירייטר ואסטרטג למיתוג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
הזוי המחבל נראה עם מעיל נפוח ומנסה להוציא משהו מתוך המעיל
ובכ"ז לא מנטרלים אותו אלא מבצעים ירי באוויר ומעצר תקין
 

רועי COPY

קופירייטר ואסטרטג למיתוג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
המחבל הוא ערבי ישראלי אחמד גאברין תושב אום אל פאחם
 

שמוא דו

משתמש מקצוען
עדות מצמררת

המחבל שלף סכין ונכנס לתלמוד תורה; בנס נמנע טבח מחריד​

נס בלתי נתפס: כך ניצלו הבוקר ילדי תלמוד תורה בחדרה מטבח מזעזע | מנהל הת"ת משחזר: "הכנסנו את כל הילדים לכיתות, ראיתי את המחבל ארבע מטר מולי עם סכין שלופה" | עשה למען תינוקות של בית רבן
"הפיגוע היה בסמוך לבית הספר, אבל המחבל עצמו היה בתוך המוסד": כך מעיד הרב שי מזרחי, מנהל בית ספר "להורות נתן" בחדרה. "שמעתי שיש פיגוע ברחוב הגיתית והבנתי שזה אירוע מתגלגל. מיד הכנסנו את כל הילדים מהחצר פנימה, לכיתות".

"ילדי אחת הכיתות היו בחצר ובנו סוכה, למסיבה שאמורה להיות בקרוב. ממש צרחתי עליהם, תיכנסו פנימה, בדרך כלל אני בחיים לא צועק. אחרי שכולם נכנסו רציתי להיכנס גם ואז אני מסתובב ורואה את המחבל ארבעה מטרים מולי, על הגג עם סכין שלופה", משחזר הרב מזרחי.

"התחלתי לצרוח לו לרדת משם, למזלי, כנראה השומר גם הבין שהיה אירוע והוא עשה סריקה לעזור לי, כשהוא ראה את המחבל הוא פשוט שלף אקדח וניסה להתעמת אתו. המחבל ניסה להיתמם אבל אני צעקתי למאבטח לירות בו. המאבטח ירה אבל לא פגע. המחבל ברח".

האירוע טרם הסתיים, "רק אחרי דקות אחדות החלו להגיע כוחות ביטחון, בינתיים נעלנו את כל הדלתות, את כל החלונות. הילדים היו בתוך המסדרונות, בוכים, רועדים. ניסינו להרגיע אותם ולשיר להם, אבל גם הצוות היה בלחץ".

לסיום, מסכם הרב מזרחי: "אנחנו מודים לה' על הנס שקרה, פשוט עוד רגע אחד היה פה אירוע רב נפגעים עם ילדים, והיינו יכולים להיות במקום אחר, ואני גם באופן אישי מודה לשם ששם את השומר לידי, כי עוד רגע אחד פשוט הייתי צריך להתעמת בעצמי עם המחבל".
 

yedidya.h

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הפיגוע הקשה בחדרה - המוכר בקיוסק הסמוך לזירה מספר בערוץ 14: "המחבל נכנס לפה עם יד מדממת, עמד מולי, לקח בקבוק מים ושאל אם אני רוצה למות, הוא הכניס יד לכיס, ריססתי אותו בגז פלפל והוא יצא החוצה"
 

efrarush

משתמש מקצוען
אדיר סאלחין הבן של ארז שנפצע באורח בינוני בפיגוע הקשה בעיר חדרה מספר לאדיר לחקים כתב חדשות 14 בצפון: ״המחבל פתח את דלת הרכב, הוציא סכין ושיסף את חברו בגרון. אבא שלי יצא אליו על מנת להיאבק בו אך המחבל דקר את אבא שלי בידיו. הוא כרגע מתאושש לאחר שעבר ניתוח".

אדיר לחקים
 

איש השדה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
ויסברג:
בישיבת כנסת יצחק חדרה מעדכנים כי האברך שנפצע קשה בפיגוע בחדרה עבר ניתוח חירום בהצלחה והוא מועבר כעת להתאוששות בחדר טיפול נמרץ. המשיכו להתפלל לרפואת רפאל מרדכי בן שרה.
 

AVITAL34

משתמש מקצוען
ויסברג:
בישיבת כנסת יצחק חדרה מעדכנים כי האברך שנפצע קשה בפיגוע בחדרה עבר ניתוח חירום בהצלחה והוא מועבר כעת להתאוששות בחדר טיפול נמרץ. המשיכו להתפלל לרפואת רפאל מרדכי בן שרה.
*חיים רפאל מרדכי
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קטו

א לֹא לָנוּ יי לֹא לָנוּ כִּי לְשִׁמְךָ תֵּן כָּבוֹד עַל חַסְדְּךָ עַל אֲמִתֶּךָ:ב לָמָּה יֹאמְרוּ הַגּוֹיִם אַיֵּה נָא אֱלֹהֵיהֶם:ג וֵאלֹהֵינוּ בַשָּׁמָיִם כֹּל אֲשֶׁר חָפֵץ עָשָׂה:ד עֲצַבֵּיהֶם כֶּסֶף וְזָהָב מַעֲשֵׂה יְדֵי אָדָם:ה פֶּה לָהֶם וְלֹא יְדַבֵּרוּ עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ:ו אָזְנַיִם לָהֶם וְלֹא יִשְׁמָעוּ אַף לָהֶם וְלֹא יְרִיחוּן:ז יְדֵיהֶם וְלֹא יְמִישׁוּן רַגְלֵיהֶם וְלֹא יְהַלֵּכוּ לֹא יֶהְגּוּ בִּגְרוֹנָם:ח כְּמוֹהֶם יִהְיוּ עֹשֵׂיהֶם כֹּל אֲשֶׁר בֹּטֵחַ בָּהֶם:ט יִשְׂרָאֵל בְּטַח בַּיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:י בֵּית אַהֲרֹן בִּטְחוּ בַיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:יא יִרְאֵי יי בִּטְחוּ בַיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:יב יי זְכָרָנוּ יְבָרֵךְ יְבָרֵךְ אֶת בֵּית יִשְׂרָאֵל יְבָרֵךְ אֶת בֵּית אַהֲרֹן:יג יְבָרֵךְ יִרְאֵי יי הַקְּטַנִּים עִם הַגְּדֹלִים:יד יֹסֵף יי עֲלֵיכֶם עֲלֵיכֶם וְעַל בְּנֵיכֶם:טו בְּרוּכִים אַתֶּם לַיי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:טז הַשָּׁמַיִם שָׁמַיִם לַיי וְהָאָרֶץ נָתַן לִבְנֵי אָדָם:יז לֹא הַמֵּתִים יְהַלְלוּ יָהּ וְלֹא כָּל יֹרְדֵי דוּמָה:יח וַאֲנַחְנוּ נְבָרֵךְ יָהּ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חלון ראווה • אתגר 123

לוח מודעות

למעלה