גלריות פוסק הדור מרן רבי יצחק יוסף שליט"א | עדכונים ותיעודים

חסוי 7

משתמש מקצוען
אור יהודה: אמש נערך מעמד 'ועתה כתבו לכם' -5, חלוקת מלגות לעידוד כתיבת חידושי תורה לאברכים בני התורה ובחורי הישיבות, בהשתתפות מרן הראש"ל הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א, רב העיר אור יהודה הגאון רבי ציון כהן, סגן ראש העיר שלמה זמן סיונוב, אברכים, בחורים וקהל רב.
1724835253542.png
 

חסוי 7

משתמש מקצוען
במקסיקו תפרו תיק מיוחד לטלית ולתפילין לכבודו של מרן הראשון לציון רבינו יצחק יוסף.

1724841501024.png
 

חסוי 7

משתמש מקצוען
 

חסוי 7

משתמש מקצוען
מרן הראשן לציון שליט"א : "צריכים לעשות הכל כדי לשחרר את כל יתר החטופים"


בהלווייתו של הקדוש אורי דנינו הי"ד, שנרצח באכזריות על ידי ארגון הטרור חמאס יחד עם עוד 5 חטופים בתוך מנהרה ברצועת עזה, וגופתו חולצה והובאה לישראל, השתתף מרן הראשון לציון הרב יצחק יוסף, בדברים שנשא בהלוויה אמר:

"צריכים לעשות הכל כדי לשחרר את כל יתר החטופים", אמר הרב יוסף, "הכל זה כולל אפילו לשחרר מאות ואלפי מחבלים עם דם על הידיים, לפי ההלכה היהודית צריך לשחרר אותם כדי לשחרר את מי שנשאר. לא זכינו שהוא חזר אלינו חי, כמה עשינו וכמה פעלנו וכמה דיברנו שישחררו ויחזירו אותו חי, אבל לא זכינו. אנחנו לא יודעים חשבונות שמים, הכל נקבע מלמעלה, מהקב"ה, אבל צריכים לעשות את כל ההשתדלות כדי להחזיר את כל החטופים לביתם לחיים טובים ולשלום".

בדבריו אמר הראש"ל: "שנזכה לראות כבר את החטופים, שיגמרו את העסקאות האלה כבר. כואב הלב שצריך לשחרר מחבלים עם דם על הידיים, ראינו מה יצא מיחיא סינוואר, אבל זה פיקוח נפש עכשווי, אם לא תשחרר אותם – יהרגו את החטופים".

"יש פיקוח נפש עתידי שאחרי זה יצטרפו ויהרגו אותנו, אבל זה לא עכשווי. החטופים זה פיקוח נפש עכשווי. כך הייתה דעתו ההלכתית של מרן האבא, שמותר לשחרר את כל המחבלים הארורים האלו בגלל פיקוח נפש, אחר כך אם יעשו משהו קטן שיהרגו אותם מיד". הרב הוסיף: "אנחנו צריכים להתפלל עליהם שיחזרו בשלום ובבריאות איתנה".

עוד אמר מרן : "אמנם תמיד אנחנו מדברים על התורה שהיא מגינה. אבל אסור לשכוח שהחיילים הם השליחים שלנו, הם מוסרים את הנפש, אנחנו לומדים ומתפללים בשבילם, הם מגנים עלינו, מה היינו עושים אם לא היו כל החיילים האלו? הם השליחים של הקדוש ברוך הוא".
 
נערך לאחרונה ב:

חסוי 7

משתמש מקצוען
משא החיזוק הגדול של
נשיא מועצת חכמי התורה מרן הראשון לציון הגר"י יוסף שליט"א בחודש הרחמים והסליחות.

מתעדכן


כל מוצאי שבת בחצות הלילה לאחר השיעור השבועי בשעה 23:30 בבית הכנסת 'היזדים' בירושלים עם החזן המפורסם ר' משה חבושה, מועבר בשידור חי.

בעיר רמלה (מרן לא ישתתף בסליחות עצמם אלא ימסור שיחת חיזוק) יום שני י"ג אלול היכל התרבות רמלה שדרות חיים ויצמן 9 בשעה: 21:45 פתיחת שערים הכניסה חופשית. ישיבת גברים ונשים בהפרדה הפייטן: ר' אדיר מלכא ובהשתתפות הרב יגאל כהן.

בעיר אילת בליל כ אלול בחצות פרטים בהמשך ולמחרת יום שני כ' אלול בשעה 10 בבוקר במלון המרכזי אילת שיעור חיזוק למשפחות המפונים לעמך בית ישראל.

בדי סיטי במישור אדומים בכז אלול עם הפייטן אליה והב, והרבנים הרב זמיר כהן הרב יגאל כהן הרב שניר גואטה הרב דוד פרויוף.

כתבה מתעדכנת מזמנים לעקוב.
כתיבה וחתימה טובה.​
 
נערך לאחרונה ב:

חסוי 7

משתמש מקצוען
היום בשעה 00:30
סליחות עם מרן נשיא מועצת חכמי התורה הראשון לציון שליט"א
בבית הכנסת היזדים בירושלים
בהשתתפות החזן העולמי משה חבושה הי"ו
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה