עקשנות, ילדה בת 9, נמאס כבר

noag

משתמש חדש
אני ממליצה לך ללכת להתייעץ.
אפילו פגישות בודדות עם מנחת הורים מוסמכת עם המלצות יכולות לפתוח לך את הראש ולתת לך כיוון חדש איך לעבוד עם הילדה. (אני מסופקת אם בשלב שלך בחיים מתאים לך ללכת לסידרה קבוצתית.)
אמרו כאן הרבה דברים יפים וחכמים, ובכל זאת, אין כמו בעלת מקצוע עם ניסיון שיכולה לשאול אותך את השאלות הנכונות ולהגיע לאבחון יותר מדויק של הדינמיקה ביניכן.
בהצלחה והרבה נחת!
צודקת לגמרי.
נכון שבטוח שאת חושבת על זה ומנסה לעשות את הכל בצורה הכי טובה לילדה,
אבל עדין את מסתכלת מהמבט שלך.
ברגע שמישהו מבחוץ גם שומע- הוא מסתכל על זה מהמבט שלו, רואה את זה בצורה אחרת ויכול לעזור מאוד עם דרכי התמודדות.
 

אלישבע וי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
משהו ששמתי לב אליו בחינוך ילדים: הילד שלי כמעט בן 3 ובפרוש אני רואה שהוא מתייחס לדברי לפני הנימה ורמת הסמכותיות בה הם נאמרים.ואין כמו הפעם הראשונה שאת נתקלת במקרה. אזהרה אחת תקיפה מספיקה לתמיד.
אם הוא רוצה לעשות משהו לא מתאים /מסוכן וכד', מספיק לי לומר פעם אחת: לא, מה אתה עושה? אסור!! והילד יקלוט שהדבר הזה זה איקס אדום ואין לעשותו. לעומ"ז אם אומר דברים ככה ככה. לא לכאן ולא לכאן הילד יחזור ויעשה אותם שוב ושוב כי שדרתי לו שאני לא ממש אוסרת את הענין וכו.(אמנם אני גם לא מידי מרשה..)
סתם נקודה חשובה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ז'

מט זְכֹר דָּבָר לְעַבְדֶּךָ עַל אֲשֶׁר יִחַלְתָּנִי:נ זֹאת נֶחָמָתִי בְעָנְיִי כִּי אִמְרָתְךָ חִיָּתְנִי:נא זֵדִים הֱלִיצֻנִי עַד מְאֹד מִתּוֹרָתְךָ לֹא נָטִיתִי:נב זָכַרְתִּי מִשְׁפָּטֶיךָ מֵעוֹלָם יי וָאֶתְנֶחָם:נג זַלְעָפָה אֲחָזַתְנִי מֵרְשָׁעִים עֹזְבֵי תּוֹרָתֶךָ:נד זְמִרוֹת הָיוּ לִי חֻקֶּיךָ בְּבֵית מְגוּרָי:נה זָכַרְתִּי בַלַּיְלָה שִׁמְךָ יי וָאֶשְׁמְרָה תּוֹרָתֶךָ:נו זֹאת הָיְתָה לִּי כִּי פִקֻּדֶיךָ נָצָרְתִּי:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

סוכות • אתגר חופשי

לוח מודעות

למעלה