לא הספקתי לקרוא את כל האשכול. העצה שלי מנסיון עם הגיל הזה - לשלוח לגן עם 'תחתון גמילה' של האגיס. תלך לשרותים - יופי.חייבת לגמול את הגב' שלי עד יום חמישי - מה לא ניסיתי?
והילדה עדיין לא קלטה את העניין.
שנתיים ו10 חד'.
מתנצלת מראש, אבל עצה מס' 2 - לא במחוזותינו!!!!!!!!!!!!!2 עצות שעזרו לי מיידית בסבב השני של הגמילה (שבועיים לאחר הסבב הראשון שכשל, גיל 2.4):
1. סיר ולא שירותים (כן, מגעיל מאוד. אבל עוזר!!)
2. בימים הראשונים לתת לילד להסתובב בחולצה בלבד, ובלי לבוש בחלק הגוף התחתון.
לא במחוזותייך - אל תיישמי.מתנצלת מראש, אבל עצה מס' 2 - לא במחוזותינו!!!!!!!!!!!!!
אפשר לשים חולצה ארוכה, שתשב כמו טוניקה כזו.מתנצלת מראש, אבל עצה מס' 2 - לא במחוזותינו!!!!!!!!!!!!!
שמעתי פעם אם זכרוני לא מטעה אותי - על אחד הגדולים שאמר שאפילו תינוק בן יומו צריך להקפיד להחליף לו בצניעות! אז מה אם הוא תינוק, בגלל זה הוא צריך להיות חשוף? (נקודה נוספת - כשיש בנים גדולים בבית, אי אפשר להשאיר כך ילדה!!!, וגם האחרים לא יכולים לברך מול גוף חשוף, כך שזה לא בא בחשבון בכלל!!!)
אם אפשר קצת פחות סימני קריאה וקצת יותר ענייניות ומכובדות, זה יכול להיות נחמד.מתנצלת מראש, אבל עצה מס' 2 - לא במחוזותינו!!!!!!!!!!!!!
שמעתי פעם אם זכרוני לא מטעה אותי - על אחד הגדולים שאמר שאפילו תינוק בן יומו צריך להקפיד להחליף לו בצניעות! אז מה אם הוא תינוק, בגלל זה הוא צריך להיות חשוף? (נקודה נוספת - כשיש בנים גדולים בבית, אי אפשר להשאיר כך ילדה!!!, וגם האחרים לא יכולים לברך מול גוף חשוף, כך שזה לא בא בחשבון בכלל!!! גם ילד אי אפשר להשאיר כך, יש בכל בית יהודי ספרי קודש, שזה ממש ביזיון ועפ"י ההלכה זה אסור! אפילו החלפת טיטול מול ספרי קודש זו בעיה, כך שלהשאיר כך - אין על מה לדבר!)
ושוב, מתנצלת מראש על הבוטות!
אם אפשר קצת פחות סימני קריאה וקצת יותר ענייניות ומכובדות, זה יכול להיות נחמד.
העצה מיועדת לסרבני גמילה, לא לכל ילדון שמתחיל גמילה. וכמובן שלא חייבים ליישם. רק שאם יש הורים שנמצאים במצב נואש, כדאי שישמעו על הרעיון בכלל. גם אני לא נזקקתי לעצה הזאת אצל כל ילדיי.
הרציונל הוא פשוט מאוד. כשפעוט מגיע לגיל גמילה הוא בדר"כ כבר יודע להתאפק כשהוא ערום, ולשחרר כשהוא לבוש. מה שקורה, יש ילדים שלא מצליחים להבדיל בין "לבוש" - בטיטול ל"לבוש" - בלבנים.
מאחר וכושר ההתאפקות של הילד ארוך מהסבלנות של ההורים לשבת איתו על השירותים, נוצר לפעמים מעגל קסמים של פספוסים שקשה מאוד לשבור, והילד בכלל לא קולט את העקרון. גם אם יגידו לו 100 פעמים "פעם הבאה רק בשירותים" זה לא יעזור. הוא לא מצליח לשחרר שם. רק אחרי שמורידים לו בגדים, מתישהו זה ישתחרר.
וכמו שכתבו מעלי, אפשר להלביש חולצה ארוכה שמכסה (אפשר גם לסגור את הסלון, ולא לברך ליד הילד, לא יודעת מה כ"כ מסובך).
הקורונה
התקופה לא קלה להורים ולילדים.
בדרך כלל טוב לגמול בשגרה.
ואנחנו לא בשגרה....
דווקא אני השתדלתי מאד לייצר אווירה טובה ורגועה בתקופה הזו, ובפרט כאשר המסגרות החינוכיות לא פעלו. בס"ד הילדים היו נינוחים יותר בתקופה הזו. הכ היה יותר באיזי ורגוע, וראינו המון ברכה מהחופשה הזו (בלי סתירה לקשייה שגם מהם טעמנו).
את החופש המרוכז והארוךניצלתי לצורך העמקת הגמילה - זה כבר היה הניסיון הרציני הרביעי במספר לגמול את הברנש (היו עוד ניסיונות רבים, אבל פחות התמדתי בהם ונשברתי יותר מהר, ולכן איני מתייחסת אליהם כאל ניסיונות רציניים).
התייעצתי עם פסיכולוגית מהתפתחות הילד, וללא הועיל. הילד כמו דוחה את כל העצות המקצועיות והמנוסות והבדוקות.
נרתע מסיר רתיעה גמורה, לא מוכן להשתמש באמצעי עזר, וללבני גמילה התייחס כאל טיטולים לכל דבר.
לנסות בגלל שעולה לגן וכו' זה קצת קטע..חייבת לגמול את הגב' שלי עד יום חמישי - מה לא ניסיתי?
והילדה עדיין לא קלטה את העניין.
שנתיים ו10 חד'.
חייבת לגמול את הגב' שלי עד יום חמישי - מה לא ניסיתי?
והילדה עדיין לא קלטה את העניין.
שנתיים ו10 חד'.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: