מעירה את תשומת ליבם של העסקים והעמותות
אם היה לכם בעבר תקשורת עם חברת סליקה אחרת והחלפתם,
יש סיכוי שחברות האשראי החלו לגבות עמלה, החל מחודש קודם
עבור מסוף מנותק שלא היה בו שימוש בחודש האחרון.
אם אכן החלפתם סולק,
פנו אל חברת האשראי לוודא שלא נשארו מסופים מנותקים שאתם מחוייבים עליהם.
במידה וכן, בקשו את מספר המסוף ואת כתובת המייל לשליחת הבקשה לניתוק.
חבל על העמלות, לכאורה מי שלא מבצע התאמות, יגלה אותם רק בסוף שנה וחבל...
שנה טובה ומבורכת
אם היה לכם בעבר תקשורת עם חברת סליקה אחרת והחלפתם,
יש סיכוי שחברות האשראי החלו לגבות עמלה, החל מחודש קודם
עבור מסוף מנותק שלא היה בו שימוש בחודש האחרון.
אם אכן החלפתם סולק,
פנו אל חברת האשראי לוודא שלא נשארו מסופים מנותקים שאתם מחוייבים עליהם.
במידה וכן, בקשו את מספר המסוף ואת כתובת המייל לשליחת הבקשה לניתוק.
חבל על העמלות, לכאורה מי שלא מבצע התאמות, יגלה אותם רק בסוף שנה וחבל...
שנה טובה ומבורכת