נכתב ע"י baba;527475:לכל מאדירי השירות והתוכן יש לי בשבילכם הצעה ובקשה,
יש לרובכם עסק כזה או אחר שנותן שירות של קופירייטינג ופרסום
תנסו אתם לעשות פרסום לעצמכם,כן כן,לקנות מדיה להעמיד גרפיקאית וכו,
תופתעו לגלות שזה עולה הרבה כסף וכשצריך להוציא כסף מהארנק פתאום זה לא נעים לדבר על החשיבות של כל מרכיב בתקציב,
תנסו לחוש מה מרגיש הלקוח!!!
פרסום במהותו הוא השקעה מאד לא בטוחה,אתה לא יודע מה יתפוס ואם בכלל,לכן מנסים לחסוך כמה שיותר , במיוחד לאור העובדה שהשוק שלנו הוא לא שוק גדול כך שנתח השוק שעליו מתחרים ממילא לא "שמן" במיוחד.
נקודה למחשבה!!!
היא הנותנת.
חבל להוציא הרבה כסף לגרפיקאית במודעה שהמסר שלה לא תופס. חבל להעמיד גרפיקאית שתכין מודעה שתספר לכולם שאתה בדיוק, אבל בדיוק כמו המתחרים, או פחות מהם.
עוד יותר חבל לפרסם במדיה שעולה הרבה כסף (אם אנחנו מתעסקים בפרסום - לא נדע את המחירים? באמת!) והיא בכלל לא מגיעה לקהל היעד שלך, כי מעולם לא הגדרת אותו.
פרסום במהותו הוא השקעה לא בטוחה. גם אם נניח שזה נכון, הביטחון בהשקעה הזו יורד ככל שהוא נעשה בחובבניות.
אז אם באמת אתה דואג לכיס שלך, או לכיס של הלקוח שלך - קח את ההוצאות הרבות שיש לו, תוסיף עליהן עוד קצת - ותקבל משהו שיהיה שווה את ההשקעה. אחרת אתה זורק את כל הכסף לפח.
וכמאמר מי שאמר - אם כואב לך הראש ואתה מתקמצן על כדור האקמול היחיד שיש לך, זה שתיקח רק רבע כדור לא יעזור לך כלום. פשוט הפסדת את הכדור האחרון...