כללי עיצוב כריכה מצמרר

סבבה 5

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מטורף!! :eek:
המון זמן לא נתקלתי בעבודה ככ מעוררת השראה, מביעה, מדברת, צורחת את המסר.
אין מילים.
באמת שאין
 

מרגניתא

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
כל מילה שאכתוב תגרע... מעדיף להגיד אין מילים...
ועל השם: השני נדוש ולא משקף את הכיוון, חבל שהלקוח הוא זה שקובע...
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
חטפתי צמרמורת.

ואני מסכימה עם כל מילה של @א.ר.ז., היא צודקת לחלוטין.
 

נשר גרף

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
ראשית, עבודה מדהימה.

שתיים:
חבל על שינוי השם.
יש עוד אפשרות לשנות חזרה? מקוה מאד שכן.


השם הראשון מבדל את הספר מהשאר.
מה אומר לי 'הגבורה היהודית'?
זה יכול להיות צניעות בנות ישראל. 93 הבנות. מלאכיות בלבן. שמירת צלם אנוש בתוך הגיהנום....
יכול לספר על חגים וזהירות מחמץ בפסח.
כל דבר שהוא.
בעצם גם בכל זמן שהוא.
אולי מדובר על משפחה בשכונה חילונית, והגבורה היהודית שלהם?

כוללני מדי ולא ממוקד.
וגם מושג שכיח, נפוץ ולא יחודי.

ולא מספיק מספר את הספר.
לא מספיק בשביל להיות זכיר ומבודל.
איך נשמע לכם 'קראת כבר את 'הגבורה היהודית'? [על מה זה מדבר בכלל. נושא רחב כל כך.]
לעומת: 'איזה סיפור היה שם, ב'ההתמדה שבתוך ההשמדה'.'
השם של הספר מדבר בעד עצמו.

לציין, כי יש לנו כאן שני חלקי שם, ששניהם הם מילים עם כח.
שתיהן מילים חזקות.
והניגודיות שביניהם היא היא המדברת את הגבורה ואת היהודית.

ואם אחפש לשמוע ולקרוא על התורה בגיא צלמוות, אגש מיידית אל הספר הזה.
כי השם שלו מספר את זה.
כל מילה, פנינה
יש מצב להראות ללקוח את התגובה הזו?
 

אדרת

עיצוב ספרי קודש
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
D I G I T A L
שלום חברים
זה זמן רב שלא שיתפתי בפורום הנכבד הזה
אבל את הפרוייקט הזה לא יכולתי שלא לשתף

נתבקשתי לעצב כריכה לספר יחודי שעוסק בסיפורים על לימוד התורה והדף היומי בשנות השואה
שם הספר כך נאמר לי ״לימוד התורה והדף היומי בשנות השואה״, קצת ארוך ומידי פשטני,
אם יש לך רעיון יותר טוב אשמח לשמוע, אמר המחבר, ואני יצאתי לדרך.

התוצאה המצמררת לפניכםצפה בקובץ המצורף 577005 המחבר אהב את השם שבחרתי, אבל הוא רוצה להדגיש שזו בעצם הגבורה הייהודית האמיתית, ולבקשתו שונה השם ל׳הגבורה היהודית׳
צפה בקובץ המצורף 577013 הנה התמונה המקורית (שנרכשה כחוק)

צפה בקובץ המצורף 577027


מושלמות!!
 

תא חזי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
שלום חברים
זה זמן רב שלא שיתפתי בפורום הנכבד הזה
אבל את הפרוייקט הזה לא יכולתי שלא לשתף

נתבקשתי לעצב כריכה לספר יחודי שעוסק בסיפורים על לימוד התורה והדף היומי בשנות השואה
שם הספר כך נאמר לי ״לימוד התורה והדף היומי בשנות השואה״, קצת ארוך ומידי פשטני,
אם יש לך רעיון יותר טוב אשמח לשמוע, אמר המחבר, ואני יצאתי לדרך.

התוצאה המצמררת לפניכםצפה בקובץ המצורף 577005 המחבר אהב את השם שבחרתי, אבל הוא רוצה להדגיש שזו בעצם הגבורה הייהודית האמיתית, ולבקשתו שונה השם ל׳הגבורה היהודית׳
צפה בקובץ המצורף 577013 הנה התמונה המקורית (שנרכשה כחוק)

צפה בקובץ המצורף 577027
מדהים מעורר השראה ועוצר נשימה. כל מילה שאוסיף רק תגרע.

זה מבחינת הפן העיצובי, הביצועי (טוב נו, אפשר היה לצפות לפחות מזה אצלך??), וכמובן הרעיוני.

אם כי יחד עם זאת, אישית, למרות הרעיון האדיר, אני עדיין חושב שזה קצת צורם מדי להחליף את הכיתוב הציני והמרושע של הנאצ' ימ"ש (Arbeit macht frei) שהיה במקור על גבי השער, במשפט כ"כ זך וטהור. לדעתי שימוש כזה במוטיבים ויזואלים שהם חלק די-בלתי-נפרד מזכרון השואה הקולקטיבי, ושיוכם לנושא אחר תוך שינויים בפועל, זה בבחי' "כל המוסיף גורע" מזכר השואה (לדוגמא בזמנו בכמה הפגנות בציבור החרדי והדתי לאומי עשו שימוש בטלאים צהובים בווריאציות שונות עם כיתובים אחרים, וזה עורר סערה). אבל זו רק דעתי העניה.
 

ידי זהב

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
ואוו.
מחסיר פעימה.
עבודה עבודה.
תשתף יותר, אתה מעורר השראה.
אין ספק שספר כזה יבלוט על המדף.
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
סוף העולם!
יצירה של ממש!
אין מילים....
 

אסתר 4

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מהמם!!!
 

אריאל לוק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
עבודה חזקה במיוחד! וכמו שכתבת - מצמררת.
אולי אם הייתי קופירייטר הייתי מסכים עם @א.ר.ז. ובעצם עם כל מי שכתב על העדיפות של העבודה הראשונה.
אבל אני לא, והתמונה הראשונה הייתה קשה לי מדי, מצמררת מדי, היה קשה לי לראות משפט כמו "התורה היא חיינו" מופיע עם קונספירציה כל כך קשה, אתה ממש חווה את הטרגדיה של השואה, וכשאתה יורד למטה וקורא את השם עם המילה "ההשמדה" התחושה נשארת קשה. עולה דמיון של צאן המובל לטבח ומקבל על עצמו את גזר הדין באמרו "התורה היא חיינו".
לא סתם השתנתה כל הגישה לזכרון השואה במדינה בשנים האחרונות, ויום הזיכרון לשואה הפך ליום הזיכרון לשואה ולגבורה. זו הדרך להתמודד עם הטרגדיה, לראות את הגבורה היהודית ואפילו הגאווה היהודית דווקא בתוך החושך של השואה.
אני חושב שהעבודה השנייה יפה יותר והשם שלה, למרות שהוא נדוש נותן ניגוד חשוב לכריכה עצמה ומדגיש את הגבורה שהייתה.
אני בטוח שרבים לא יסכימו איתי, אולי זה קשור לחינוך חרדי מול חינוך דתי לאומי...
ושוב - עבודה מיוחדת!
 

ברנדויין מירי

סטודיו Brandwin תדמית שתופסת חזק
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה