יש לי 2 חבילות שביקשתי החזרה ע"י שליח,
הראשונה שבהן כבר לפני יותר משבועים! בעוד הם מבטיחים באתר שליח אצלי בדלת תוך 24- 48 שעות!
בשרות לקוחות טלפוני אין מענה,
בצ'אט מתקבלת תגובה אוטומטית כעבור כמה ימים עם הסברים על מדיניות המשלוחים הלא מתפקדת.
דוקא החבילה הראשונה הגיעה ממש בזמן, השניה בעיכוב של כמה ימים,
אבל העיכובים האלה עכשיו עושים לי הרגשה של בזארה
פוחדת שהבגדים יצהיבו שם עד שהם יזכרו בהם, ובעיקר בכרטיס האשראי שלי, שנידב להם הלוואה לא קטנה ליותר מחודש
זה משהו אישי נגדי או שקרה משהו? הבנתי שפעם הם היו ממש בסדר..
מה עושים??
אפשר לבוא עם זה לחנות אחרי שעדכנתי החזרה באתר?
הראשונה שבהן כבר לפני יותר משבועים! בעוד הם מבטיחים באתר שליח אצלי בדלת תוך 24- 48 שעות!
בשרות לקוחות טלפוני אין מענה,
בצ'אט מתקבלת תגובה אוטומטית כעבור כמה ימים עם הסברים על מדיניות המשלוחים הלא מתפקדת.
דוקא החבילה הראשונה הגיעה ממש בזמן, השניה בעיכוב של כמה ימים,
אבל העיכובים האלה עכשיו עושים לי הרגשה של בזארה
פוחדת שהבגדים יצהיבו שם עד שהם יזכרו בהם, ובעיקר בכרטיס האשראי שלי, שנידב להם הלוואה לא קטנה ליותר מחודש
זה משהו אישי נגדי או שקרה משהו? הבנתי שפעם הם היו ממש בסדר..
מה עושים??
אפשר לבוא עם זה לחנות אחרי שעדכנתי החזרה באתר?