תנו לי ביקורת עזרה דחופה

  • פותח הנושא niny
  • פורסם בתאריך

niny

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
צילמתי תמונות וכשהעלתי אותם למחשב שמתי לב שהן באיכות גרועה
דפדוף קצר בהגדרות של המצלמה הראה לי שכנראה מישהו נגע שם והגדרת איכות התמונה הייתה על איכות ירודה מאוד jpeg
,מישהו יודע אם יש לי מה לעשות עכשיו אחרי שהתמונות צולמו?
יש איך לשפר את האיכות?
 

yossilang

משתמש פעיל
צילום מקצועי
להגיד איכות ירודה מאוד Jpeg היא אמירה כללית, לא הבנתי מה הבעיה... קבצים קטנים יכולים להיות משתי סיבות ניצול לא מלא של כל הפיקסלים בזמן הצילום או קיווץ יתר. מה היו הציפיות ומה הבעיה בדיוק?
 

niny

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
בהגדרות הjpeg היה מוגדר על s3 צירפתי תמונה
יכול להיות שזה כיווץ יתר לא יודעת
תכלס התמונות יצאו גם במשקל נמוך מאוד של 190 kb בערך
 

yossilang

משתמש פעיל
צילום מקצועי
לא רואה את התמונה שצרפת, לפי מה שכתבת על פניו נראה שהבעיה היא בשני מישורים, קובץ שלא ניצל את כל הפיקסלים של המצלמה ובנוסף כיווץ יתר. אם אכן זה המצב אין מה לעשות, אבל רק שאראה את הקובץ אוכל לחוות את דעתי.
 

רבקי K

משתמש פעיל
צילום מקצועי
המצלמה צריכה להיות מכוונת על L שלידו משולש - זה המירב באיכות.
לאחר מעשה אפשר להוסיף קצת איכות בפוטושופ.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה