הזמנתי טיסה דרך וויקי (https://www.kiwi.com/il/) בתאריך 17/06, לטוס ביום למחרת 18/06, אחרי כחצי שעה של ההזמנה והתשלום אני מקבל טלפון מחברת התעופה עצמה Blue Bird Airways שאין מקום על הטיסה, וזה היה טעות שהאתר איפשר את ההזמנה,
מיד נכנסתי לאתר של קיווי לבטל את ההזמנה וביטלתי, ביטלתי כי זה היה טיסה אחת והראשונה מתוך 3 טיסות המשך, שאחת תלויה בשניה, אם אין לי את הראשון אני לא צריך את השני, קיווי נתנו לי לבטל את ההזמנה,
הזמנתי טיסות אחרות והכל היה בסדר ב"ה,
פניתי לקיווי לקבל החזר מלא על הטיסות, דחו אותי ודחו אותי, היום הם עונים לי שאין החזר כספי אם מבטלים תוך 48 שעות לפני הטיסה, למרות שבטלתי תוך כשעה אחרי ההזמנה, ולא יכלתי לבטל לפני 48 שעות כי עדיין לא הזמנתי את הטיסה.
הם טוענים שהייתי צריך להתקשר אליהם (זה עולה כל דקת דיבור איתם הרבה כסף) והם יתאמו לי טיסה חילופית,
פניתי במקביל לחברת כאל להכחיש עיסקה, וכאל טוענים שאין אחריות על הזמנות הקשורות לתעופה, רק למוצרים יש אחריות,
מדובר בסכום של יותר מ-5000 ש"ח,
מה עושים ? אני ממש אובד עצות
מיד נכנסתי לאתר של קיווי לבטל את ההזמנה וביטלתי, ביטלתי כי זה היה טיסה אחת והראשונה מתוך 3 טיסות המשך, שאחת תלויה בשניה, אם אין לי את הראשון אני לא צריך את השני, קיווי נתנו לי לבטל את ההזמנה,
הזמנתי טיסות אחרות והכל היה בסדר ב"ה,
פניתי לקיווי לקבל החזר מלא על הטיסות, דחו אותי ודחו אותי, היום הם עונים לי שאין החזר כספי אם מבטלים תוך 48 שעות לפני הטיסה, למרות שבטלתי תוך כשעה אחרי ההזמנה, ולא יכלתי לבטל לפני 48 שעות כי עדיין לא הזמנתי את הטיסה.
הם טוענים שהייתי צריך להתקשר אליהם (זה עולה כל דקת דיבור איתם הרבה כסף) והם יתאמו לי טיסה חילופית,
פניתי במקביל לחברת כאל להכחיש עיסקה, וכאל טוענים שאין אחריות על הזמנות הקשורות לתעופה, רק למוצרים יש אחריות,
מדובר בסכום של יותר מ-5000 ש"ח,
מה עושים ? אני ממש אובד עצות