נכתב ע"י קופיריטרית;1788271:קפצתי לגיחה... שלום לכולם.
מנסה להציע:
ליאם
כדי שתהיי את, האמא
הדרכה של אמא\ הדרך של אמא
ת'אמת, הנכון המקצועי והנוגע ביותר, בעיני-
הדרך של אמא
יש כאן מס' משמעויות, הוא משדר את המקצועיות והרצון של הלקוחה וגם נוגע בדיוק בתחושה ובחויה של האם.
זה גם במשמעות שיש לעבור דרך כדי להיות אמא [טובה...]
וגם זהו מקום שמלמד אותי דרכי התמודדות והתנהלות
וגם בה' הידיעה זהו המקום שאמא אמורה לעבור דרכו כדי להיות... וכו'
גורם להתענינות, לרצון גם להיות בדרך הזו, אם בחרתי לעבור בדרך זה מביא לגאוה ולחויה, מדרבן ועוד...
ניתחתי קלות, מלמעלה
זה כמובן בשליפה ולא ממש מסודר,
אבל זה טוב.
שוב, לדעתי...
בהצלחה.
נכתב ע"י GRN;1788317:אולי מכיוון קצת אחר: הדרך להיות אמא
נכתב ע"י קופיריטרית;1788323:אפשר
אבל כידוע סלוגן צריך להיות קליל, קליט וזורם, שגור על הלשון
לי יותר זורם הדרך של מלהיות
ויש בזה גם משהו יותר נעים
כמו הדובי של
את יודעת מה תוך כדי הכתיבה מבריק לי פתאם,
אולי:
הבייבי של אמא.....!
מה אתם אומרים?
נכתב ע"י היסמין יר;1788665:משפט מקורי,"מאמי לטעמי" או "מאמי בטעמי"
זה מקפל כל מה מה שלטעמה של האמא ,יש בזה נימה אישית ,
אגב המילה מאמי נתפסת בכל הקהלים
מה דעתכם???
נכון מאוד!! גם אני התאכזבתי. ועל זה נאמר" הלקוח תמיד צודק"נכתב ע"י GRN;1795435:נחמד וממצה, אבל מה שבטוח -
סלוגן זה לא.
סלוגן על פי ויקיפדיה:
סיסמת פרסום (בלעז סלוגן) היא משפט קצר וקליט שבא להעביר מוטו או מסר שיווקי בצורה שתיזכר היטב אצל הצרכנים. סיסמת הפרסום בדומה ללוגו, היא מרכיב חשוב במיתוגו של שירות, מוצר או ארגון.
הסיסמה מופיעה באמצעי הפרסומת השונים: תשדיר פרסומת בטלוויזיה או ברדיו, מודעת פרסומת בעיתון, פרסום באתר אינטרנט וכדומה, וכן על אריזות המוצר, על נייר מכתבים של הארגון, במסרי דואר אלקטרוני היוצאים ממנו וכדומה. לעתים נכתב לסיסמה לחן, והיא הופכת לזמריר.
בעת יצירת סיסמה חדשה יש להביא בחשבון שיקולים שונים לבנייתה הנכונה. קיימים שיקולים מצד המפרסם וקיימים שיקולים מצד הלקוחות.
מסרים אופייניים לסיסמאות:
הדגשת מאפיין חשוב של המותג
"העיתון הנפוץ ביותר במדינה" (מעריב)
"העיתון של המדינה" (ידיעות אחרונות)
"הופך שעה אבודה לשעת עבודה" (פלאפון)
העברת מסר שמבדל את המותג ממתחריו
"עיתון אחד טוב מול כל הצהוב" (הארץ)
"איכות זאת לא מילה גסה" (הטלוויזיה החינוכית)
"הכי בבית בעולם" (אל על)
תדמית חיובית למוצר, ללא קשר מהותי לתכונותיו
"לאהוב את החיים" (קוקה-קולה)[1]
"ככה זה כשאוהבים" (סלקום)
ביטוי קצר וקליט, אשר הופך בחלוף הזמן למטבע לשון:
"החום בוטל – שותים קריסטל" (קריסטל (משקה))
"מה יהיה? יהיה טוטו!" (המועצה להסדר ההימורים בספורט)
"זה טוב, זה אֹסם" (אסם)
"בטירוף שלך" (פאנטה)
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיג
א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ עַבְדֵי יי הַלְלוּ אֶת שֵׁם יי:ב יְהִי שֵׁם יי מְבֹרָךְ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג מִמִּזְרַח שֶׁמֶשׁ עַד מְבוֹאוֹ מְהֻלָּל שֵׁם יי:ד רָם עַל כָּל גּוֹיִם יי עַל הַשָּׁמַיִם כְּבוֹדוֹ:ה מִי כַּיהוָה אֱלֹהֵינוּ הַמַּגְבִּיהִי לָשָׁבֶת:ו הַמַּשְׁפִּילִי לִרְאוֹת בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ:ז מְקִימִי מֵעָפָר דָּל מֵאַשְׁפֹּת יָרִים אֶבְיוֹן:ח לְהוֹשִׁיבִי עִם נְדִיבִים עִם נְדִיבֵי עַמּוֹ:ט מוֹשִׁיבִי עֲקֶרֶת הַבַּיִת אֵם הַבָּנִים שְׂמֵחָה הַלְלוּיָהּ: