דרוש מידע עוד שבועיים אי אפשר להטעין רב-קו אצל הנהג ---

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
אצלנו באלעד הוצבו עכשיו עמדות רבות, כהכנה לשינוי,
והן מאפשרות הטענה באשראי בלבד.

אז אנשים שיש להם עקרונות, ייאלצו להתמודד עם עקרונותיהם...
או לקנות ויזה נטענת.
 

שרשרת

משתמש מקצוען
כמו שכתבתי, הכי מפריע לי חוסר היכולת להתארגן בצורה הגיונית, ולא דווקא האשראי.
אין אמצעי טלפוני לברר באמצעותו מה היתרה, ולא סביר בעיני ללכת לפני כל נסיעה דרך מכשיר הטענה כדי לא להיתקע באוטובוס עצמו.
במשפחתי משני הצדדים אני היחידה עם אינטרנט, אף אחד לא יכול להטעין ברב-קו אונליין וכולם נחרדו מהרעיון.
 

שרשרת

משתמש מקצוען
כמובן שאם זה היה כמו ברכת הקלה, עמדת הטענה בכל תחנה, זה יכול להיות בסדר גמור.
יוצאים לאוטובוס, בתחנה בודקים ומטעינים במידת הצורך,
אבל ללכת במיוחד למקום מסויים כדי להטעין?
 

שמחו

משתמש מקצוען
מי שלא היה בחו"ל לא מבין.
אבל למה בחו"ל כולם מבינים שא"א לעלות לכלי תחבורה עם כרטיס בלתי מוטען מראש? ולא בכל תחנה של טראן יש עמדת הטענה.
ועוד נקודה. מי שלא מבין שקרה משהו בעולם הטכנולוגי והדיגיטלי, והולך לקרות עוד הרבה יותר, ימשיך להתמלא בטרוניות כל הזמן שהוא לא מסתדר. אבל בסופו של דבר כולם יצטרכו להפנים. גם כביסה כבר לא מכבסים ביד.
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
מי שלא היה בחו"ל לא מבין.
אבל למה בחו"ל כולם מבינים שא"א לעלות לכלי תחבורה עם כרטיס בלתי מוטען מראש? ולא בכל תחנה של טראן יש עמדת הטענה.
ועוד נקודה. מי שלא מבין שקרה משהו בעולם הטכנולוגי והדיגיטלי, והולך לקרות עוד הרבה יותר, ימשיך להתמלא בטרוניות כל הזמן שהוא לא מסתדר. אבל בסופו של דבר כולם יצטרכו להפנים. גם כביסה כבר לא מכבסים ביד.
אין לי בעיה עם ההתקדמות.
יש לי כן בעיה, כשמנסים להכניס את הקדמה אלינו בראש קטן ומצומצם.

כלומר: רוצים שהנהג יהיה פטור מהתעסקות בתשלום? תפטרו אותו גם מהרב-קו. תיצרו משרה חדשה שתהיה אחראית רק על גבייה (ועל הדרך תכניסו עוד כמה אנשים למעגל העבודה.)
לנהג יש תפקיד אחד: לנסוע מנקודה לנקודה בבטחון.
 

chavipr4

משתמש פעיל
בביתר עילית התקינו בחלק מהאוטובוסים עמדת טעינה בסמוך לדלת האחורית. כרגע העמדות טעינה האלה לא לגמרי פועלות אבל לפי הרשום עליהם התשלום שם הוא גם באשראי וגם במזומן
 

משה מנחם

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
כלומר: רוצים שהנהג יהיה פטור מהתעסקות בתשלום? תפטרו אותו גם מהרב-קו. תיצרו משרה חדשה שתהיה אחראית רק על גבייה (ועל הדרך תכניסו עוד כמה אנשים למעגל העבודה.)
לנהג יש תפקיד אחד: לנסוע מנקודה לנקודה בבטחון.
הוא באמת לא אחראי על הגביה, יש עמדות תיקוף.
 

יהודה וולף

משווק מכשירי הדרן וטלפונים כשרים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הפיתוח בנושא הושלם, אך המיזם הוקפא בעקבות הוראת בד"צ בני ברק בראשות הגאונים רבי שריאל רוזנברג ורבי יהודה סילמן שליט"א שהחליטו בתום דיון ארוך (שהתקיים לבקשתנו, כחברה חרדית האמונה על ציות מוחלט לגדולי ישראל) כי למרות הנחיצות, אין מן הראוי לאפשר זאת בבתי המדרשות, והציעו לפרוס נקודות כאלו בסמיכות מה לכוללים ולבתי כנסת.
לאחר פניות רבות ממנהלי ת"תים ואנשי חינוך הוחלט להעלות את הנושא שוב לשולחן הדיונים.
אנו נפעל בהתאם להוראות שנקבל.
אשריכם שאתם נשמעים לדעת תודה! חזקו ואימצו.
 

שלס

משתמש מקצוען
מי שלא היה בחו"ל לא מבין.
אבל למה בחו"ל כולם מבינים שא"א לעלות לכלי תחבורה עם כרטיס בלתי מוטען מראש? ולא בכל תחנה של טראן יש עמדת הטענה.
ועוד נקודה. מי שלא מבין שקרה משהו בעולם הטכנולוגי והדיגיטלי, והולך לקרות עוד הרבה יותר, ימשיך להתמלא בטרוניות כל הזמן שהוא לא מסתדר. אבל בסופו של דבר כולם יצטרכו להפנים. גם כביסה כבר לא מכבסים ביד.
גם אם אין בכל תחנה עמדת טעינה, אני לא מאמין שבחו"ל הפריסה של המכשירים כל כך גרועה.
נראה מי יצליח לספור בכל בני ברק - עשר עמדות טעינה פועלות.
(לפי התוכנית הגזירה הזו אמורה להתפשט לכל הארץ כחצי שנה אחרי ירושלים).

ושוב, מה יעשו הילדים. היום כשהילדים שלי אומרים לי שנגמר להם הרב-קו, אני מכין להם בתיק שטר ושלום על ישראל. מהיום אני יצטרך לרוץ בלילה לעמדת טעינה אי-שם כדי להטעין להם?
וזה לא קשור לעקרונות של אף אחד, כי אני מאמין שכל בעלי הכרטיס אשראי שנמצאים פה, לא מציידים את ילדם בכרטיס כזה.
 

אהבת עולם

משתמש סופר מקצוען
D I G I T A L
בביתר עילית התקינו בחלק מהאוטובוסים עמדת טעינה בסמוך לדלת האחורית. כרגע העמדות טעינה האלה לא לגמרי פועלות אבל לפי הרשום עליהם התשלום שם הוא גם באשראי וגם במזומן
חלקן כבר בפעולה

@מנוחהלה דיירקט גם בעייתי מצידך ?
זה בערך כמו למשוך כסף מהכספומט, ואני מטעינה דרכו רב קו.

בנוסף , כמו ש @רותי קפלר אמרה, יש לי כרטיס UP נטען של פועלים לקניות בחול
מטעינים בו כמה שרוצים , משלמים 3 שח בערך בכל טעינה, וזה גם יכול להיות פתרון.
 

מרחבית

משתמש מקצוען
גם במשפחות שמשתמשות בכרטיס אשראי, אי אפשר לצפות שלכל בחור ישיבה, שלומד הרחק מהבית, או בחורות סמינר בפנימיה - יהיה כרטיס אשראי צמוד.

מקווה שאכן תהיה אפשרות לשלם במזומן לנהג, גם אם ללא הנחה.
זה לפחות יפתור את הבעיה למי שאיכשהו נתקע. אחרת יש מצב שבן אדם נתקע באיזה מקום - וזהו. לך ברגל.
 

מרחבית

משתמש מקצוען
אבל התשובה לא אמורה להיות 'הטענה אצל הנהג'.
חוץ מבזבוז הזמן הציבורי, זו גם סכנה ממש. הנהג דוהר על הכביש, יד אחת מיישרת את הרב קו, יד שנייה מחפשת עודף מתאים בין השטרות, בפה הוא שואל את הנוסע כמה להטעין, בעין פוזל אל המכונה, באוזן מקשיב לתשובה.

סכנת נפשות כפשוטה.

צודקת. הסכנה הזו היתה כאן עשרות שנים! גם בזמן הכרטיסיות מקרטון.
פעם פעם היה מושג כזה של כרטיסן. מהר מאוד עזבו את זה.
הנקודה היא למצוא פתרון טוב. ולא פתרון מכביד ומסרבל.
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אין ברירה.
אם רוצים בטיחות, צריך לכלוא את הנהג בתא אישי ונוח, ושהכרטיסן יעמוד מול הלקוחות בעניין התשלומים.

(וזה גם יפתור כמה בעיות בענייני תעסוקה, לתשומת לב שר הכלכלה)
 

תכל'ס

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
לציבור משתמשי האינטרנט מדובר בשדרוג גדול לאין ערוך!
אבל אכן כמו תמיד במקרים כאלו הציבור החרדי הוא זה שנדפק..
ואגב,יודעים מי מנהל את ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת?
ח''כ משלנו..
כך שמן הסתם יש לו השפעה לא מועטה בעניין..
 

szn

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
גם אם אין בכל תחנה עמדת טעינה, אני לא מאמין שבחו"ל הפריסה של המכשירים כל כך גרועה.
נראה מי יצליח לספור בכל בני ברק - עשר עמדות טעינה פועלות.
בכל כספומט (מהסוג הפרטי הנפוץ)הוסיפו לתוכנה שם אפשרות להטעין רב קו
ויש את זה כל פינה
 

משה מנחם

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
אין ברירה.
אם רוצים בטיחות, צריך לכלוא את הנהג בתא אישי ונוח, ושהכרטיסן יעמוד מול הלקוחות בעניין התשלומים.

(וזה גם יפתור כמה בעיות בענייני תעסוקה, לתשומת לב שר הכלכלה)
למה להעסיק כרטיסן אם אפשר במקום זה להעסיק כמה פקחים?
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
אין ברירה.
אם רוצים בטיחות, צריך לכלוא את הנהג בתא אישי ונוח, ושהכרטיסן יעמוד מול הלקוחות בעניין התשלומים.

(וזה גם יפתור כמה בעיות בענייני תעסוקה, לתשומת לב שר הכלכלה)

מי אמור לממן משרות של אלפי כרטיסנים?
 

שלוומי

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
הלוואי שכל הקווים יהיו כמו קו 1 , הנהג מרוכז בנסיעה, הכל חלק בלי תקיעות ובלי סיפורים של אנשים, עם הזמן יקלטו איך להסתדר עם כל זה
ועוד דבר, לדברים טובים מתרגלים מהר!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה