שיתוף עוד צעד אחד

שמואל י

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
תהנו, אשמח להארות!
1000000688.png
 

כל שם שתרצה

מהמשתמשים המובילים!
תהנו, אשמח להארות!
נהניתי, תודה!
המבט של העיניים נראה מיוחד. (קצת לא הסתדר לי עם ההליכה המקפצת משהו. כי המבט קצת חולמני ומהורהר, וההליכה עצמה נראית יותר נמרצת על גבול הקופצנית)
הארות? הנה הארה לא מקצועית, אבל דבר שנראה לי קצת מוזר בפנים, שהמצח שלו השמאלי נראה רחב וגבוה מדאי.
ולגבי הציצית, החלק של הקשירה גדול מאוד ביחס לחוטים, ומשום מה יש צבע שונה ביניהם.. (אולי אלו חוטי תכלת. בכל אופן נראה לי שהחלק הצבוע מספיק בשביל הגודל של החוטים כולל הקשירה)
 

יובל אמיל רז

איור דיגיטלי וקומיקס
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
יפה!
האווירה נראית נחמדה ורגועה והצבעים אחידים ומתכתבים אחד עם השני.

כמה הארות - מבנה הגוף לא יציב כל כך ולכן ההליכה לא נראית טבעית. כנ"ל בנוגע לפנים וקו השיער.
ממליץ להתאמן קצת על האנטומיה הבסיסית והמבנה הכללי של הגוף והפנים, לדעתי זה ישפר פלאים את הציורים שלך (אם תרצה שאצרף דוגמאות ותרשימים, בשמחה).
כמו"כ הצביעה נראית קצת מקושקשת יחד עם האינק (הקו השחור של הציור). ממליץ להביא להחליט על סגנון ברור של צביעה אחידה ונקייה יותר.

ניכר שיש לך כישרון גדול!
עלה והצלח!
 

שמואל י

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
נהניתי, תודה!
המבט של העיניים נראה מיוחד. (קצת לא הסתדר לי עם ההליכה המקפצת משהו. כי המבט קצת חולמני ומהורהר, וההליכה עצמה נראית יותר נמרצת על גבול הקופצנית)
הארות? הנה הארה לא מקצועית, אבל דבר שנראה לי קצת מוזר בפנים, שהמצח שלו השמאלי נראה רחב וגבוה מדאי.
ולגבי הציצית, החלק של הקשירה גדול מאוד ביחס לחוטים, ומשום מה יש צבע שונה ביניהם.. (אולי אלו חוטי תכלת. בכל אופן נראה לי שהחלק הצבוע מספיק בשביל הגודל של החוטים כולל הקשירה)
תודה!
יפה!
האווירה נראית נחמדה ורגועה והצבעים אחידים ומתכתבים אחד עם השני.

כמה הארות - מבנה הגוף לא יציב כל כך ולכן ההליכה לא נראית טבעית. כנ"ל בנוגע לפנים וקו השיער.
ממליץ להתאמן קצת על האנטומיה הבסיסית והמבנה הכללי של הגוף והפנים, לדעתי זה ישפר פלאים את הציורים שלך (אם תרצה שאצרף דוגמאות ותרשימים, בשמחה).
כמו"כ הצביעה נראית קצת מקושקשת יחד עם האינק (הקו השחור של הציור). ממליץ להביא להחליט על סגנון ברור של צביעה אחידה ונקייה יותר.

ניכר שיש לך כישרון גדול!
עלה והצלח!
תודה!
מבנה הגוף לא יציב כל כך ולכן ההליכה לא נראית טבעית. כנ"ל בנוגע לפנים וקו השיער.
אני מנסה להבין למה התכוונת...
הכוונה ב"לא יציב" היא שהחלקים לא מרגישים מחוברים/באותה זווית פרספקטיבה?
אם תרצה שאצרף דוגמאות ותרשימים, בשמחה).
אם תוכל אשמח מאוד!
כמו"כ הצביעה נראית קצת מקושקשת יחד עם האינק (הקו השחור של הציור).
תוכל להרחיב מה גורם לה להיראות מקושקשת?

תודה רבה!
 

יובל אמיל רז

איור דיגיטלי וקומיקס
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
אני מנסה להבין למה התכוונת...
הכוונה ב"לא יציב" היא שהחלקים לא מרגישים מחוברים/באותה זווית פרספקטיבה?
גם וגם..
לא נראה שיש מבנה יציב שמחזיק את הבגדים, והפרופורציות לא אחידות כל כך.
הנה דוגמה למבנה אידיאלי:
1712672729517.png


רואים כאן שהגוף מוצק ויציב מאוד.
אתה יכול כאימון לקחת את המבנה התלת מימדי (כמו שיש כאן בצד ימין למעלה) ולנסות לצייר אותו בתנוחות שונות.
לאחר שתשלוט בו היטב ותדע לצייר את המבנה בפרופורציות נכונות, תוכל ליישם אותו כסקיצה לכל איור דמות בהתאם אליה ולמבנה שלה.
יש כאן הדרכה טובה למבנה ותנוחות באתר הסליק.

כמו"כ בנוגע לפנים.
הנה דוגמא למבנה פנים אידיאלי:
1712673139565.png

1712673209014.png

תוכל להרחיב מה גורם לה להיראות מקושקשת?

לגבי הצביעה,
ברקע ובצידי הילד השתמשת בעיפרון או משהו דומה, ושם הצבעים קצת מתערבבים.
האבנים עם העצים למטה, ובצד ימין יש קצת בלאגן - - -
ומצד שני, הילד עצמו נצבע עם כלי הדלי, כך שהצבע ממלא משטחים בצורה חלקה ונקייה יותר.
מה שהתכוונתי להעיר הוא
א, גם אם בחרת להשתמש בצביעה ידנית - עשה אותה מדויקת יותר ונסה להצמד לאינק, אלא אם כן הציור דורש אחרת.
ב, אחרי שבחרת סגנון צביעה לאותו איור, השאר בו, ואל תערבב סגנונות נוספים, שוב, אלא אם תהיה לזה משמעות תוכנית בציור עצמו.

להעיר שכל ההערות (גם אלו שכאן וגם אלו מההודעה הקודמת) נכתבו ברוח טובה ומתוך רצון לעזור ולהשתפר, ואקווה שהן יתקבלו ברוח בה הן נכתבו.

[אשמח לעזור בעוד שאלות או דברים שתרצה לדעת בפרטי]

בהצלחה רבה!
 

שמואל י

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
גם וגם..
לא נראה שיש מבנה יציב שמחזיק את הבגדים, והפרופורציות לא אחידות כל כך.
הנה דוגמה למבנה אידיאלי:
צפה בקובץ המצורף 1623593

רואים כאן שהגוף מוצק ויציב מאוד.
אתה יכול כאימון לקחת את המבנה התלת מימדי (כמו שיש כאן בצד ימין למעלה) ולנסות לצייר אותו בתנוחות שונות.
לאחר שתשלוט בו היטב ותדע לצייר את המבנה בפרופורציות נכונות, תוכל ליישם אותו כסקיצה לכל איור דמות בהתאם אליה ולמבנה שלה.
יש כאן הדרכה טובה למבנה ותנוחות באתר הסליק.

כמו"כ בנוגע לפנים.
הנה דוגמא למבנה פנים אידיאלי:
צפה בקובץ המצורף 1623605
צפה בקובץ המצורף 1623606


לגבי הצביעה,
ברקע ובצידי הילד השתמשת בעיפרון או משהו דומה, ושם הצבעים קצת מתערבבים.
האבנים עם העצים למטה, ובצד ימין יש קצת בלאגן - - -
ומצד שני, הילד עצמו נצבע עם כלי הדלי, כך שהצבע ממלא משטחים בצורה חלקה ונקייה יותר.
מה שהתכוונתי להעיר הוא
א, גם אם בחרת להשתמש בצביעה ידנית - עשה אותה מדויקת יותר ונסה להצמד לאינק, אלא אם כן הציור דורש אחרת.
ב, אחרי שבחרת סגנון צביעה לאותו איור, השאר בו, ואל תערבב סגנונות נוספים, שוב, אלא אם תהיה לזה משמעות תוכנית בציור עצמו.

להעיר שכל ההערות (גם אלו שכאן וגם אלו מההודעה הקודמת) נכתבו ברוח טובה ומתוך רצון לעזור ולהשתפר, ואקווה שהן יתקבלו ברוח בה הן נכתבו.

[אשמח לעזור בעוד שאלות או דברים שתרצה לדעת בפרטי]

בהצלחה רבה!
תודה!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ע'

קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חשיפה כפולה • אתגר 130

לוח מודעות

למעלה