הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כז

א לְדָוִד יְהוָה אוֹרִי וְיִשְׁעִי מִמִּי אִירָא יְהוָה מָעוֹז חַיַּי מִמִּי אֶפְחָד:ב בִּקְרֹב עָלַי מְרֵעִים לֶאֱכֹל אֶת בְּשָׂרִי צָרַי...

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
מיידעים עזתים מדווחים על התקדמות אינטנסיבית של משוריינים אל תוך מרכזה של העיר רפיח, לפיהם מדובר באזורים טרם פעלו שם הכוחות. פרטים במידת הצורך.. יהונתן חמיאס
 
נערך לאחרונה ב:

משתמש משודרג

משתמש מקצוען

ירידה של כ 50% בהיקף ההתקפות של חזבאללה על ישראל בימים האחרונים-

מעניין לבחון על ציר הזמן בשבועיים האחרונים את היקף התקיפות נגד ישראל עליהם קיבל חזבאללה אחריות באופן רשמי.

הנה הרשימה המבוססת על פרסומי חזבאללה, כולל ציון אירועים מיוחדים המשפיעים על היקף התקיפות.
נזכיר כי הממוצע היומי של חזבאללה במהלך המלחמה עומד על כתשע תקיפות ביום:

25 ביוני – 5 תקיפות
24 ביוני – 4 תקיפות
23 ביוני – 6 תקיפות
22 ביוני – 5 תקיפות
21 ביוני – 6 תקיפות
20 ביוני – 5 תקיפות. פעיל חזבאללה אחרון שנהרג.
19 ביוני – 9 תקיפות
18 ביוני- 7 תקיפות
17 ביוני- ללא תקיפות- חג הקורבן
16 ביוני- ללא תקיפות- חג הקורבן
15 ביוני – 3 תקיפות – ערב חג הקורבן
14 ביוני- 18 תקיפות
13 ביוני- 12 תקיפות
12 ביוני – 19 תקיפות – תחילת התגובה על חיסול טאלב עבדאללה.
11 ביוני- 10 תקיפות

אבו עלי אקספרס.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
׳ישראל היום׳: ארבעה ימים לאחר התקיפה במחנה שאטי, מתרבות העדויות בעזה שלפיהן ראאד סעד, ראש אגף המבצעים בחמאס, אכן חוסל ביום שבת האחרון. עם זאת, בישראל עדיין לא אישרו שנהרג. לפי מקורות פלשתיניים, סעד נאלץ לצאת מהמנהרות כדי לפעול במסגרת מאמץ ההתארגנות מחדש של חמאס בצפון רצועת עזה. תושבים טענו כי ניסיון החיסול ביום שבת הגיע הודות ל"משתפי פעולה", שהעבירו מידע לישראל לגבי מקום הימצאו.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
רועי קייס: ‏אתמול חיזבאללה עם חמש קבלות אחריות לירי לעבר הצפון. באופן כללי ניכר כי בימים האחרונים יש פחות ירי מצד חיזבאללה לעומת מה שהיה קודם לכן. מהצד שלנו, ההרוג האחרון שבחיזבאללה עדכנו עליו בתקיפה ישראלית היה לפני שישה ימים.
 

David shtern

כותרת - הטופ שבעימוד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עימוד ספרים
היועץ המדיני של ראש ממשלת עיראק פאדי א-שמרי הכחיש בעיתון א-שרק אל-אוסט הסעודי את הדיווח של The National - שלפיו הנהגת חמאס מתכננת לעבור מדוחה לבגדאד: "לא תהיה פתיחה של כל מטה רשמי ולא קיבלנו בקשה למעבר של מנהיגי חמאס או לפתיחת משרד רשמי בעיראק"
ס"ל
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען

הכאוס ברצועה: ערוצים מזוהי פת”ח טוענים שתושבים המתנגדים לחמאס (ככל הנראה מהעימות עם משפחת אבו עמרו באזור א-זואידה במרכז הרצועה) הציתו רכבים המשמשים את פקידי משרד הפנים של חמאס (מנגנוני הביטחון של חמאס) וכן הציתו אוהלים השייכים לפעילי חמאס.

 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען

שר הנפט האיראני: חתמנו על מזכר הבנות עם רוסיה בדבר ייבוא גז רוסי לאיראן.​

בכיר בלשכת נשיא איראן: ההסכם יוביל לשינוי גיאופליטי אזורי, לטובת איראן, בתחום האנרגיה.
 

efrarush

משתמש מקצוען
דיווח ברשת R-T: האם ישראל ניתקה את החשמל למצרים? ראש ממשלת מצרים דיבר על תקלה טכנית פתאומית בשדה גז באחת המדינות השכנות שגורמת לעלייה מכוונת במספר שעות הפסקות החשמל במצרים. לאחר הירידה באספקת הדלק לתחנות ייצור, בכיר בפרלמנט המצרי הודיע כי "הוא לא סומך על ישראל והוא מאמין שישראל מנסה להחליש את מוכנות הצבא המצרי".
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
ערוצים המקורבים לחיזבאללה מפרסמים איום רשמי שיצא מהארגון: "השקט הזה הוא שקר של הממשלה. הישות הציונית תוקפת אותנו בכל רגע נתון. התגובה שלנו בקרוב מגיעה".
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען
ארגון הסיוע "רופאים ללא גבולות" גינה אתמול ברשת X (שלישי) את צה"ל בעקבות הריגתו של הפיזיותרפיסט פאדי אלואידה בתקיפה של צה"ל בעזה.
קרוליין סגווין, מנהלת התפעול של "רופאים ללא גבולות" בעזה, אמרה כי "הריגת עובד רפואי בדרכו להעניק טיפול רפואי חיוני לפצועים של מעשי הטבח הבלתי פוסקים ברחבי עזה היא מעבר למזעזעת; זה ציני ומתועב".

בהמשך חשף צה"ל כי מדובר במחבל. דובר צה"ל הודיע כי "כלי טיס של חיל האוויר חיסל את המחבל פאדי ג'האד מחמד אלואדיה, אשר שימש כפעיל הטרור בג'יהאד האסאלמי הפלסטיני ועסק בפיתוח וקידום מערך הטילים של הארגון. כמו כן, המחבל היווה מוקד ידע ייחודי בארגון בתחומי האלקטרוניקה והכימיה".

ברשת X הגיב צה"ל לארגון הסיוע: "תבדקו תמיד את מי אתם מגייסים. עמיתכם, פאדי אלואדיה, היה מחבל משמעותי בג'יהאד האסלאמי. הוא קידם את מערך הרקטות של ארגון הטרור, שמסכן חיי אזרחים. זהו מקרה נוסף של טרוריסטים בעזה שמנצלים את האוכלוסייה האזרחית כמגינים אנושיים".
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען
תושב ביירות מספר כי אינו בטוח אם הפרסום בדבר האמל"ח שמוטמן בשדה התעופה בביירות נכון, אך הידיעה עוררה פחד, ו"הבהלה הפנימית חזקה מהמכה מבחוץ".
ברשתות החברתיות בלבנון הציעו לחלק את המדינה לשניים
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען
תושב ביירות מספר כי אינו בטוח אם הפרסום בדבר האמל"ח שמוטמן בשדה התעופה בביירות נכון, אך הידיעה עוררה פחד, ו"הבהלה הפנימית חזקה מהמכה מבחוץ".
ברשתות החברתיות בלבנון הציעו לחלק את המדינה לשניים

לטענת אותו לבנוני נוצרי ששוחח עם רועי קיס בעילום שם מחשש לחייו, הוא אומר: "משתמשים בפרסום לצורך איום, והאפקט הפסיכולוגי הוא דבר שנעשה בו שימוש כדי להפחיד את כולם מאחורי העניין הזה, ולגרום לתבהלה מבפנים שתהיה חזקה יותר ממכה שתבוא מבחוץ".

עם זאת, חיזבאללה ממשיך להיאבק על הנרטיב בציבור הלבנוני. יו"ר סיעת חיזבאללה בפרלמנט, מוחמד רעד, אף האשים את הלבנונים: "חלק מהלבנונים קלי הדעת שרוצים לנוח וללכת לחופי הים ומייצגים את האינדיבידואליזם הקטלני שהורס את האינטרסים של חברות הם עומדים מאחורי הררי השמועות שמציפות את הרשתות החברתיות".

בתגובה לדבריו, ברשתות החברתיות בלבנון היו מי שהציעו לרעד לחלק את המדינה לשני חלקים – אחד שמעניין ללכת לים והשני שמעוניין במלחמה, הרס ומוות. למרות האיומים, אותו תושב הציג גם זווית אופטימית: "אני לא חושב שתהיה הרחבה של המלחמה, אני לא חושב שיקרה משהו. אני מאמין שהמשא ומתן יפתור את זה. אבל אי אפשר לדעת מה יהיו התוצאות כי בפוליטיקה ברגע האחרון יכול להיות גלגול לאחור".
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כז

א לְדָוִד יְהוָה אוֹרִי וְיִשְׁעִי מִמִּי אִירָא יְהוָה מָעוֹז חַיַּי מִמִּי אֶפְחָד:ב בִּקְרֹב עָלַי מְרֵעִים לֶאֱכֹל אֶת בְּשָׂרִי צָרַי וְאֹיְבַי לִי הֵמָּה כָשְׁלוּ וְנָפָלוּ:ג אִם תַּחֲנֶה עָלַי מַחֲנֶה לֹא יִירָא לִבִּי אִם תָּקוּם עָלַי מִלְחָמָה בְּזֹאת אֲנִי בוֹטֵחַ:ד אַחַת שָׁאַלְתִּי מֵאֵת יְהוָה אוֹתָהּ אֲבַקֵּשׁ שִׁבְתִּי בְּבֵית יְהוָה כָּל יְמֵי חַיַּי לַחֲזוֹת בְּנֹעַם יְהוָה וּלְבַקֵּר בְּהֵיכָלוֹ:ה כִּי יִצְפְּנֵנִי בְּסֻכֹּה בְּיוֹם רָעָה יַסְתִּרֵנִי בְּסֵתֶר אָהֳלוֹ בְּצוּר יְרוֹמְמֵנִי:ו וְעַתָּה יָרוּם רֹאשִׁי עַל אֹיְבַי סְבִיבוֹתַי וְאֶזְבְּחָה בְאָהֳלוֹ זִבְחֵי תְרוּעָה אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה לַיהוָה:ז שְׁמַע יְהוָה קוֹלִי אֶקְרָא וְחָנֵּנִי וַעֲנֵנִי:ח לְךָ אָמַר לִבִּי בַּקְּשׁוּ פָנָי אֶת פָּנֶיךָ יְהוָה אֲבַקֵּשׁ:ט אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי אַל תַּט בְּאַף עַבְדֶּךָ עֶזְרָתִי הָיִיתָ אַל תִּטְּשֵׁנִי וְאַל תַּעַזְבֵנִי אֱלֹהֵי יִשְׁעִי:י כִּי אָבִי וְאִמִּי עֲזָבוּנִי וַיהוָה יַאַסְפֵנִי:יא הוֹרֵנִי יְהוָה דַּרְכֶּךָ וּנְחֵנִי בְּאֹרַח מִישׁוֹר לְמַעַן שׁוֹרְרָי:יב אַל תִּתְּנֵנִי בְּנֶפֶשׁ צָרָי כִּי קָמוּ בִי עֵדֵי שֶׁקֶר וִיפֵחַ חָמָס:יג לוּלֵא הֶאֱמַנְתִּי לִרְאוֹת בְּטוּב יְהוָה בְּאֶרֶץ חַיִּים:יד קַוֵּה אֶל יְהוָה חֲזַק וְיַאֲמֵץ לִבֶּךָ וְקַוֵּה אֶל יְהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

מנדלה במטבח • אתגר 53

לוח מודעות

למעלה