הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה...

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
העיתונאי דורון קדוש מדווח על כמעט חזרה מלאה לשגרה: פיקוד העורף מודיע על הקלות משמעותיות בהנחיות ההתגוננות בכל יישובי עוטף עזה - למעט מספר יישובים צמודי גדר:

  • ללא הגבלות על קיום לימודים (עד כה היה אפשר לקיים לימודים רק במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תוך 15 שניות - כלומר למידה רק בתוך ממ״דים).
  • התקהלויות - פיקוד העורף מתיר הופעות, התקהלויות וכנסים עד 1000 איש. (עד כה אפשר היה בשטח פתוח 100 ובשטח סגור 300).
  • ⁠מקומות עבודה - ללא הגבלה.
בשבועות האחרונים הסוגיה נידונה בפיקוד העורף, ולאחר דיונים הפיקוד המליץ לשחרר הגבלות נוספות בעוטף, כמעט עד למצב של חזרה מלאה לשגרה. הנושא עלה לאישור הרמטכ״ל, ושר הביטחון גלנט הוא שאישר בסופו של דבר את הקלת ההגבלות.
 

efrarush

משתמש מקצוען
השב"כ מפרסם הצצה ראשונה אל עבודתם של רכזי השטח של הארגון בתוך התמרון ברצועת עזה - "הרבה פעמים כבר בחקירות השטח מתקבל מודיעין שמסייע לכוחות המתמרנים ומציל חיים בשטח". אחד מרכזי השב"כ מעיד בסרטון: "הייתי שותף לכמה מקרים של מודיעין על חטופים, שעלה בחקירה, וניצלו חיי אדם הלכה למעשה" (דורון קדוש)
 

efrarush

משתמש מקצוען
דובר צה"ל בביקורת חסרת תקדים: להשמיד את חמאס? זה לזרות חול בעיני הציבור תת-אלוף דניאל הגרי אמר כי "חמאס זה רעיון - ואי-אפשר להשמיד אותו". הוא הדגיש כי כדי להחליף את ארגון הטרור - על הדרג המדיני לקבל החלטות. "מה שאפשר לעשות זה להצמיח משהו אחר. כדי להחליש את חמאס, זו הדרך"
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
נסראללה : מאיים על קפריסין אם קפריסין תעזור לאויב הציוני במלחמה, היא תיחשב כחלק מהמלחמה, וההתנגדות תטפל בכך כחלק מהמלחמה.
 

efrarush

משתמש מקצוען
הרמטכ״ל הלוי על הסרטון של חזבאללה שצילם אזורים בחיפה ובגליל: ״יכולת שאנחנו מכירים ובונים לה פתרונות, נממש אותם בעת הצורך. אנחנו מחזיקים אצלנו יכולות חזקות לאין שיעור - האויב מכיר רק מקצתן ויפגוש אותן בזמן הנכון״
 

efrarush

משתמש מקצוען
צה״ל אסר על תא״ל עופר וינטר לנאום בכנס ״זמן הכרעה״ שייערך הערב באקספו בתל אביב, בהשתתפות קצינים ולוחמים במילואים
יוני קמפינסקי בערוץ 7: אחרי שדובר צה"ל אסר עליו לנאום באירוע, עופר וינטר הגיע כעת לכנס של המילואימניקים והתקבל במחיאות כפיים. העיתונאי עמית סגל שמשתתף באירוע עקץ ושאל: "דובר צה"ל מאשר למחוא לך כפיים?"
 

efrarush

משתמש מקצוען
רועי קייס: נקודות מרכזיות מנאום נסראללה. נחוש להמשיך במערכה הנוכחית למען עזה עד להשגת הפסקת אש בעזה. לא מתרשם מאיומי ישראל והמתווכים. מכין את הקרקע וגם את הציבור הלבנוני לאפשרות של עימות כולל ומנסה להראות שהארגון מוכן הן מודיעינית, הן מבחינת נשק והן מבחינת כוח אדם. איום חריג על ממשלת קפריסין, אם תפתח את בסיסיה ושדות התעופה שלה בפני ישראל בזמן מלחמה
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
דובר צה"ל בביקורת חסרת תקדים: להשמיד את חמאס? זה לזרות חול בעיני הציבור תת-אלוף דניאל הגרי אמר כי "חמאס זה רעיון - ואי-אפשר להשמיד אותו". הוא הדגיש כי כדי להחליף את ארגון הטרור - על הדרג המדיני לקבל החלטות. "מה שאפשר לעשות זה להצמיח משהו אחר. כדי להחליש את חמאס, זו הדרך"
לשכת ראש הממשלה: הקבינט המדיני ביטחוני בראשות ראש הממשלה נתניהו הגדיר כאחת ממטרות המלחמה את השמדת היכולות הצבאיות והשלטוניות של החמאס. צה"ל כמובן מחויב לכך.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
בעקבות הלחץ של נתניהו והפרסום הפומבי של עיכוב משלוחי הנשק: הממשל משחרר הערב ספינה עם חימושים קריטיים לישראל. חשוב לציין שכל ספינה שוות ערך למספר גדול למדי של משלוחים מוטסים. מאז ומתמיד נתניהו דגל בגישה לפיה "שקט הוא רפש" במחלוקות בינלאומיות, והעדיף לנהל חלק ניכר מהמאבקים האסטרטגיים של ישראל באופן פומבי. לגישה הזו יש מחירים ואפשר לחלוק עליה, אבל לפחות הערב היא מספקת את הסחורה. תמיר מורג
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
רשת CNN: נושאת המטוסים גרלד פורד והצי הנלווה אליה נמצאים בדרכם לחוף חיפה שבצפון הארץ.
הכחשה: USS גרלד ר. פורד נמצאת כעת בתחנת הצי נורפולק, וירגיניה מאז ינואר, לאחר פריסה של 8 חודשים. הוא נכנסה לשלב התחזוקה שאמור להימשך כשנה. לא מצאתי ב CNN משהו אחר. נשמח למקור רציני לשמועות שהיא בדרך לחיפה.. שמעון בן ישי
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
ריאת' יזבכ, חבר הפרלמנט ממפלגת "הכוחות הלבנוניים" הנוצרית, בתגובה לאיום נסראללה על קפריסין: "נסראללה מאיים על קפריסין במלחמה, הסלים את הרטוריקה שלו מהקרובים לרחוקים, ובכך השפיל את משרד החוץ הלבנוני, את הממשלה, את המדינה, את קפריסין ועד לאיחוד האירופי שהיא חברה בו. איך יצדיק זאת בו חביב (שר החוץ הלבנוני), איך יגיב על כך נג'יב? (מיקאתי, ראש ממשלת לבנון)"

רועי קייס
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
גורם מדיני בכיר: הספירה לאחור לתגובה ישראלית לחיזבאללה החלה (ynet)
לראשונה זה הרבה זמן כל צמרת מערכת הביטחון(לא כולל ביבי)התכנסו לדיון בבור בפיקוד צפון
שר הביטחון יואב גלנט הגיע הערב להערכת מצב במפקדת פיקוד הצפון בצפת עם הרמטכ”ל רב-אלוף הרצי הלוי, מפקד פיקוד הצפון האלוף אורי גורדין, מפקד חיל האוויר האלוף תומר בר, מפקד פיקוד העורף האלוף רפי מילוא, מפקד הגיס המטכ”לי האלוף דוד זיני וקציני המטה בפיקוד הצפון.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה