הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
תוכן שיווקי ↓



צדקה תציל ממות


ההגרלה השנתית של איחוד הצלה בעיצומה:
תורמים לרכישת ציוד רפואי למתנדבי '
איחוד הצלה'
וזוכה מאושר לוקח את כל הקופה!!!



🚘 ג'יפ שברולט טראקס 2024 יוקרתי ל-3 שנים!

💰 450,000 ש"ח! - משכורת ל-3 שנים - 12,500 בכל חודש!

🏠 שיפוץ כולל לכל הבית כולל מטבח חדש!

הכל לזוכה אחד!!!


• • •

אל תפספסו את הגרלת הבונוס למזדרזים!!!
בונוס למצטרפים עד יום ראשון הקרוב בלבד 22/9
הגרלה נוספת על 20 אלף ש"ח


מצילים חיים וזוכים 👈

(ניתן לרכוש כרטיסי הגרלה גם בתשלומים וגם מכספי מעשרות)



מילה של @פרסומניק: "אם...

נתוש1212

משתמש סופר מקצוען
  • ב-18.10.23 ייעד צה"ל אזור הומניטרי לאזרחים ברצועת עזה. מאז פתיחתו ועד היום נורו 116 רקטות מהאזור ההומניטרי לעבר מדינת ישראל. 38 מהרקטות הללו נפלו בתוך רצועת עזה. חמאס ממשיך להשתמש בשטח ההומניטרי לביצוע פעולות טרור, ומסכן עוד יותר את חייהם של אזרחים באזרחי עזה ובמדינת ישראל.
 

נתוש1212

משתמש סופר מקצוען
לפני שעה קלה משפחת החטוף טל חיימי הי"ד (41) ממקימי קיבוץ ניר יצחק עודכנה על הירצחו בשמחת תורה.

טל הותיר אחריו את אשתו אלה, שלושה ילדים - תאומים בני 9 וילד בן 6, אביו זהר ואחותו אור.
בהודעה משותפת מטעם משפחת חיימי, קיבוץ ניר יצחק ומטה המשפחות נמסר הערב (רביעי), "אנו מרכינים ראש על הירצחו של החטוף טל חיימי הי"ד. לפני שעה קלה משפחת חיימי עודכנה על הירצחו של טל הי"ד, בעת מתקפת הפתע של חמאס בחג שמחת תורה.

טל (41) הוא דור שלישי למקימי קיבוץ ניר יצחק והיה מחובר בכל נימי נפשו לקיבוץ ואחד מעמודי התווך של הקהילה. משפחתו וחבריו מספרים שתמיד היה הראשון לסייע, לתת יד, ולהשרות רוגע וביטחון לכל מי שסביבו.

רק לפני כשלושה חודשים טל איבד את אימו, אסתי, לאחר מאבק במחלה קשה. טל הותיר אחריו את אשתו אלה, שלושה ילדים – תאומים בני 9 וילד בן 6, אביו זהר ואחותו אור.

זמן קצר לאחר שנשמעו האזעקות, באותו יום שבת נורא, הוקפץ גם טל חיימי שהיה חבר בכיתת הכוננות של ניר יצחק. השיחה האחרונה שניהלה אלה, אשתו, עם טל הייתה בשעה 8:30 של אותו בוקר. "אחר כך הוא כבר לא ענה. כשחילצו אותנו אמרו לי שהוא נעדר". מאז התברר כי הוא נחטף, וכעת נודע כי הוא נרצח, הי"ד.
 

yv14

משתמש פעיל
בכירים במערכת הביטחון:
המערכה בצפון בלתי נמנעת, אך כל עוד הכוחות מושקעים במלא העוצמה בעזה עדיף משיקולים אסטרטגיים לחכות למיטוט החמאס, אך אם לא תהיה ברירה - הצבא יכול לנצח גם ב2 חזיתות ואף ביותר מכך.
 

ב.צ.מ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
דו"ח חסוי שיוצג מחר לנשיאת הצלב האדום, מיריאנה ספולאריץ', סוקר את מצבם של החטופים ששבו ארצה. חלקם אובחנו עם חיידק הקלוסטרידיום שעלול להביא לדלקת המעי - חלקם עם סלמונלה, חיידקי מעיים, טפילים, מחלות עור ועדויות לשורה ארוכה של התעללויות נפשיות.
 

ayalyshazuri

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
21:03


נקמת חמאס: ארדן חשף את הטלפון של ארגון הטרור - והוצף באלפי הודעות נאצה​


יום לאחר שהציג באו"ם את מספר הטלפון של משרדי החמאס הפיצו פעילי הארגון את מספר הנייד של השגריר, ששותק בגלל אלפי הודעות נאצה ואיומים.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
הפלסטינים מדווחים: צה"ל פועל שוב בג'נין; פיצוצים בכל חלקי המחנה
הפלסטינים מדווחים על חילופי האש בג'נין ובמחנה הפליטים ג'נין במסגרת פעילות צה"ל שנמשכת כבר כמעט שתי יממות ברצף. הפלסטינים מדווחים על 8 הרוגים ומאות עצורים מאז החלה הפעילות.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
נעם אמיר ערוץ 14:

גורמים בצבא הסבירו שההחלטה כיצד לרכך / לתקוף בניין לפני כניסה אליו, מתקבלת אצל הלוחמים בשטח, שמבקשים סיוע בזמן אמת אם זה ארטילריה, מטוס קרב או כטב"ם.

באסון בסג'עיה הלוחמים עוד לא נכנסו לבנין, ושקלו איזה סיוע לבקש, ובזמן הזה נפתחה עליהם אש, לא הייתה להם ברירה אלא לחתור למגע, הם נכנסו לבניין שבו ובמרחב היו עשרות מחבלים, ואז התפוצץ המטען, לחוליית הגיבוי האחורית היה נראה שאחד הלוחמים נמשך לפיר מנהרה, ומשם התגלגל האירוע..

על ההרגשה הכללית שמאז הפסקת האש תקיפות חיל האויר ירדו הן בעצימותן והן בכמותם (ע"פ הנתונים ירדו מכ600-800 ביום ל200 בלבד) לא ניתנה תשובה מספקת.
 

נתוש1212

משתמש סופר מקצוען
בציבור נשמעה ביקורת היום למה צה"ל לא הסתפקה בהפצצה אווירית באירוע. במהלך סריקות של מבנים בקסבה בשג'אעיה נמצאו על ידי לוחמי צה"ל רובי M16 צה"ליים שנגנבו מחיילים שנהרגו ב-7 באוקטובר וגם רכב האמר צה"לי שנגנב מאחד הבסיסים לצד ממצאים נוספים. זו הסיבה שלוחמי צה"ל נכנסים לסריקות במבנים ולא מסתפקים רק בתקיפת תשתיות מהאוויר.


בנוסף, שג'אעיה קרובה מאוד לקיבוץ נחל עוז, כך שאם רוצים לאפשר חזרה של תושבים בעתיד, כך אומרים בצה"ל, חייבים להגיע ולהשמיד את כל מתחמי הטרור בה. בגלל תוואי תת קרקעי לא תמיד תקיפה מהאוויר מסוגלת לבדה להשמיד את התשתית מתחת לאדמה.
 

נתוש1212

משתמש סופר מקצוען
בצה"ל נבדק אם התקרית בשג'אעיה הייתה "מארב משיכה", כך פורסם היום (רביעי) בחדשות הערב בכאן 11. אחת הערכות היא שהחוליה תכננה מראש להפתיע את הכוח הראשון והתכוננה לכוח החילוץ.


לא סתם ישראל שמרה את שג'אעיה לסוף. השכונה בלב עזה היא הסמל של העמידה הצבאית של חמאס והגרעין הכי קשה של לוחמי הארגון. זה החל בצוק איתן בקרבות הקשים שם, שבהם נחטפה גופתו של אורון שאול, וממשיך גם במלחמה הנוכחית.

שני מפקדיו של גדוד שג'אעיה חוסלו בהפרש של שבוע אחד. כל גדוד אחר היה מתפרק ונשבר, אבל הם ממשיכים בלוחמה. דובר צה"ל פרסם לפני שבוע וחצי את שמות כל מפקדי הגדוד הזה, ודרש מהם להסגיר את עצמם או למות. צה"ל ניסה לשבור את המורל של הגדוד עוד טרם הלחימה הקרקעית בשכונה, אבל הם ממשיכים בקרבות העיקשים.
 

נתוש1212

משתמש סופר מקצוען
האקרים פרו-פלסטיניים פרצו הערב (רביעי) למשך זמן קצר לאתר צה"ל – והצליחו לשתול שקופית אנטי-ישראלית. השקופית הזאת נראתה ברוב חלקי האתר, ובהם גם העמוד החדש שהושק רק השבוע ומתעדכן מדי יום עם נתוני הנפגעים במלחמה. כך דווח בערוץ 12.



השקופית, שעליה חתום "Anonymous Jo", כללה כיתוב בערבית שמפאר את המחבלים שביצעו את הטבח בעוטף, וקראו להמשיך להילחם בישראל עד ש"פלסטין תשוחרר מהנהר לים". משפט שהפך לסיסמה נפוצה בקרב מתנגדי ישראל – מאז פרצה המלחמה.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

באבוד רשעים בינה • אתגר 112

לוח מודעות

למעלה