הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה...

05 תקשורת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
הודעת קיבוץ בארי: ״בצער רב ובלב שבור אנו מודיעים על פטירתו של דרור קפלון, שנרצח במתקפה האכזרית על קיבוץ בארי בשבת 7.10.23. אשתו, ד"ר מרסל פרייליך קפלון נרצחה גם בטבח״.
הוא נחשב חטוף עד עתה
 

05 תקשורת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
אחד מהמשוחררים של העיסקה מנובמבר זומן לחקירה במגרש הרוסים. עלי חסן מוחסין מעיסאויה הספיק להיות בבית שבועיים. כידוע זימון למגרש הרוסים יכול להיות לא רק למשטרה אלא גם לשירות הבטחון הכללי.
אבו עומאר
 

05 תקשורת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
הודעת קיבוץ בארי: ״בצער רב ובלב שבור אנו מודיעים על פטירתו של דרור קפלון, שנרצח במתקפה האכזרית על קיבוץ בארי בשבת 7.10.23. אשתו, ד"ר מרסל פרייליך קפלון נרצחה גם בטבח״.
הוא נחשב חטוף עד עתה
רשות העתיקות סייעה רבות בפענוח הפרשה הטרגית.
 

נעמה -

משתמש סופר מקצוען
מחר יתקיים 'מסע טרקטורים' למען החטופים ולזכר הנרצחים, מהקיבוצים בעוטף נחל עוז, כרמים ועוד, לכיכר החטופים בת"א.
עלולים להיות פקקים בכבישים מהירים, חשוב להיזהר.

היום היה הכי רגוע מתוך ימי הלחימה מבחינת ירי טילים, ולפחות מהדרום, בתקווה להמשך מגמה חיובית זו בעז"ה.
לעומת זה בצפון חיזבולה קיבל אחריות על 12 פעולות היום.
 
נערך לאחרונה ב:

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
‏הערוץ הסעודי אל-חדת' מדווח הערב ממקורותיו כי כמה בכירים בחיזבאללה הביעו תרעומת על התפקוד של כוח רדוואן בלחימה מול ישראל בייחוד אחרי מותו של אחד מבכירי היחידה, עבאס מוחמד רעד, בנו של יו"ר סיעת הארגון בפרלמנט, וכי בארגון שוקלים להקים וועדת חקירה כדי לבדוק את כישלונות היחידה (רועי קייס).
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
כבר לא מפחדים | אישה פלשתינית בעזה מתלוננת על הגניבה והאלימות של חמאס: "הסיוע כולו הולך אל מתחת לאדמה, ולא מגיע כולו לעם. הכל הולך לבתים שלהם, נותנים להם לקחת הכל ולירות במי שרוצים". (ישראל היום)
 

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
דובר צה"ל: מטוסי קרב ומסוקי קרב תקפו שורת מטרות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון. בין המטרות שנתקפו, עמדה ממנה בוצעו שיגורים לשטח הארץ, אתרים צבאיים בהם פעלו מחבלי הארגון ועמדת תצפית. כמו כן, מוקדם יותר היום שני לוחמי צה"ל נפצעו באורח קל מפגיעת טיל נ"ט סמוך למרחב שתולה. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי, משפחותיהם עודכנו.
 

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
חדשות 12: האחים מיה ואיתי רגב, שנחטפו מהמסיבה ברעים ושוחררו משבי חמאס, העידו על הניתוחים שעברו בעזה. איתי, בן ה-18, נורה בירך, ונותח בשבי ללא הרדמה. אחותו הגדולה מיה נורתה בקרסול. היא נותחה בידי המחבלים, שחיברו לה את הרגל הפוך. בסרטון השחרור שלה מידי המחבלים, מיה נצפתה צועדת לעבר רכב הצלב האדום עם קביים. מיד עם הגעתה לידי צה"ל, היא פונתה לבית החולים סורוקה, שם טופלה בידי הצוות הרפואי, שתיקן את הנזק שנגרם לה .
 

נעמה -

משתמש סופר מקצוען
הלילה עם התקיפות הכבדות ביותר בחאניונס, מארטילריה והפצצות אוויריות, עד חילופי אש כבדים במקום, ע"פ ד"ע עוד לא היה לילה כזה מתחילת המלחמה, בחאניונס.

במקביל מתרבים הסרטונים והקריאות ברשת נגד חמאס בקרב תושבי עזה. נראה שסוף סוף משהו זז. המצוקה של התושבים שנודדים ממקום למקום, ומתקשים להשיג אפילו מי שתיה ומצרכים בסיסים, גורמים להם לצאת נגד חמאס בפרצוף גלוי, ואפי' בשידור באלג'זירה.
התסיסה כרגע בעיקר בחאניונס וברפיח, בטלגרם מתחילה התארגנות תחת הכותרת 'דמינו אינו זול' מתוך כעס גובר על חמאס.
13.
 
נערך לאחרונה ב:

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
הודעת הבית הלבן על השיחה בין ביידן לנתניהו:
המנהיגים דנו בהתפתחויות בעזה. הנשיא הביע את דאגתו העמוקה לבני הערובה שנותרו בעזה. הוא חזר והדגיש כי יש לאפשר לצלב האדום לגשת לשאר בני הערובה המוחזקים על ידי טרוריסטים של חמאס. הוא ציין כי סירובו של חמאס לשחרר צעירות בנות ערובה אזרחיות הוא שהוביל להתמוטטות ההפסקה ההומניטרית. המנהיגים הסכימו להישאר מעורבים עמוקים כדי לממש כל הזדמנות אפשרית לשחרר את בני הערובה הנותרים.
הנשיא הדגיש את החשיבות של הזרמת סיוע הומניטרי לרצועה ובירך על ההחלטה האחרונה של ישראל להבטיח שרמות הדלק יספקו את הצרכים הנדרשים, אך הדגיש כי נדרש סיוע רב בדחיפות בכל השטח. הנשיא הדגיש את הצורך הקריטי להגן על אזרחים ולהפריד בין האוכלוסייה האזרחית לחמאס לרבות באמצעות מסדרונות המאפשרים לאנשים לנוע בבטחה.
הנשיא ביידן חזר והדגיש את דאגתו מאלימות קיצוניים נגד פלסטינים ומהצורך להגביר את היציבות בגדה המערבית.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
המליונר רוס סטיבנס הודיע על משיכת תרומה בסך 100 מליון דולר שתרם לאוניברסיטת פנסילבניה בעקבות עמדתה האנטישמית, והודיע כי ישקול להחזיר אותה רק לאחר החלפת הנשיאה, שבדיון בקונגרס סירבה לשלול את הדיבורים על רצח יהודים.
 

אזרח ותיק

משתמש מקצוען
גיא ורון: שני לוחמי צה"ל נפצעו קל מפגיעת טיל נ"ט סמוך לשתולה. בתגובה על השיגורים לשטח ישראל, צה"ל ביצע תקיפות נוספות של מטרות חיזבאללה בלבנון. מטוסי קרב ומסוקי קרב תקפו עמדה ממנה בוצעו שיגורים לשטח הארץ, אתרים צבאיים בהם פעלו מחבלי הארגון ועמדת תצפית.
 

מ.א.ק.

משתמש מקצוען

פעילים פלסטינים מתנגדי חמאס טוענים כי אסירים בכלא קציעות ובכלא רמון הבריחו אל מחוץ לכותלי בית הסוהר מכתב בו הם קוראים לחמאס לשחרר את האסירים הישראלים שברשותה כדי לעצור את “רצח העם” בעזה.​

גולשים עזתיים רבים הביעו הערכה לעמדה המיוחסת לאסירים הפלסטינים במכתב, שכן חמאס מחזיקה בחטופים כדי להביא לשחרורם של אסירים אלה.
מעניין לבדוק האם מדובר במכתב אותנטי והאם יש תמיכה בין האסירים הכלואים בישראל לעמדה שכזו. עמדה שכזו יכולה להחליש את הצידוק עליו נשען כרגע סנואר להמשך ההחזקה בחטופים.
בכל מקרה עמדה כזו תזכה לתמיכה רבה בקרב האזרחים העזתיים שיהיו מוכנים לעשות הכל כדי להגיע להפסקת האש ברצועה.
ישראל חייבת לנסות ולהשתמש בקלף זה, אל מול האוכלוסייה הפלסטינית.

אבו עלי אקספרס
 

משה_וייס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
הותרו לפרסום שמותיהם של שני חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם

מצורפים שמות החללים:

-רס״ם (מיל׳) קובי דבש (Kobi Dvash), בן 41, מטבריה, לוחם בגדוד ההנדסה 271, חטיבת המחץ (14), נפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה.

-רס״ר (מיל׳) איל מאיר ברקוביץ (Eyal Meir Berkowitz), בן 28, מירושלים, לוחם בגדוד 699, עוצבת ׳חצי האש׳ (551), נפל אתמול בקרב בצפון רצועת עזה.
 

סקופר ניוז

משתמש רשום
מנוי פרימיום
הותר לפרסום : תקרית חריגה - מסוק קרב הפציץ בטעות מבנה בו שהו כוחותינו, בעקבות כך נהרג אחד החיילים ומספר חיילים נוספים נפצעו.

התקרית התרחשה כשכוחות קרקעיים ביקשו מטייסי מסוק אפאצ'י סיוע אווירי נגד מחבלים שזוהו בקרבתם. הטייסים נענו לבקשה, אך ככל הנראה בשל הפעלת אש שגויה מהקרקע תקפו את המבנה שבו היו החיילים.
 

שניאור רובינשטיין

משתמש מקצוען
דיווח בניו יורק טיימס: חמאס רצה להשתלט על מספר אזורים שלא היו ידועים עד כה ב-7 באוקטובר, כולל בסיס צבאי מדרום לתל אביב. במחשב שנמצא בטנדר של מפקד בחמאס היה גם שרטוט של הבסיס הצבאי מדרום לתל אביב.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  18  פעמים

לוח מודעות

למעלה