הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל...

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
מנכ"ל משרד הבריאות בעזה, מוניר אל-בורש:

הכיבוש מנסה להתקדם לעבר בית החולים כמאל עדוואן כדי לצור עליו, ובחצר בית החולים יש עשרות חללים שלא נוכל לקבור.
לפי הצרחות של הערבים ברשתות, נראה שצה"ל משמיד את צפון עזה
 

תהילים

בואו נקרא יחד!
פרוג-בוט
מנוי פרימיום


תהילים פרק כ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב:ג יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ:ד יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה:ה יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא:ו נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ:ז עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ:ח אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר:ט הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד:י יְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ:
 

נעמה -

משתמש סופר מקצוען
מי שאמור להפסיד משינוי תוואי הנסיעה של הספינות בים, היא בעיקר מצרים שמקבלת כסף על המעבר בתעלת סואץ. לפי גודל הסיבוב שיעשו זה יכול להשפיע על התייקרות סחורות ברחבי העולם. אור הלר
החייל שיירה בקסטלמן טוען בחקירתו, שהרמת הידיים שלו הייתה נראית כאילו רוצה להרים משהו וחשש ששולף נשק לעברם. [מה שמתכתב עם העובדה שהוא השליך את ארנקו להראות שהוא יהודי] את צעקותיו לא יכלו לשמוע ברקע המהומה. יוסי לוי
דיווח מעזה: הטנקים מתקדמים לעבר מרכז הרצועה, תוך כדי קרבות אש.​
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
אמיר בוחבוט
כוחות צה"ל תוקפים הבוקר (שני) יעדים בשג'עאייה, בחאן יונס, וכן בשכונת אל תופאח מזרחית לעיר עזה, ובשכונות שייח' רדואן ואל נאסר מצפון מערב לעיר עזה.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם

מצורפים שמות החללים:
-רס״ם (מיל׳) נריה שאער, (Neriya Shaer), בן 36, מיבנה, לוחם בגדוד 6655, חטיבה 55 (׳עוצבת חוד החנית׳), נפל אתמול בקרב במרכז רצועת עזה.
-רס״ל (מיל׳) בן זוסמן (Ben Zussman), בן 22, מירושלים, לוחם במחלקת הסיור של גדוד 601, חטיבה 401 (׳עוצבת עקבות הברזל׳), חיל ההנדסה הקרבית, נפל אתמול בקרב בצפון רצועת עזה.
-סמל בנימין יהושע נידהם, (Binyamin Yehoshua Needham), בן 19, מזכרון יעקב, לוחם בגדוד 601, חטיבה 401 (׳עוצבת עקבות הברזל׳), חיל ההנדסה הקרבית, נפל אתמול בקרב בצפון רצועת עזה.
בנוסף, לוחם צה״ל מגדוד 601, חטיבה 401 (׳עוצבת עקבות הברזל׳), חיל ההנדסה הקרבית, נפצע באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחתו עודכנה
 

מתגעגע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
בשעות האחרונות יותר ויותר פליטים עושים את דרכם לאיזור רפיח מחאן יונס, בצל חידוש הלחימה נראים אלפי תושבי עזה כשהם בוזזים את הסיוע ההומניטרי שהגיע במשאיות לרצועה.

חבר הכנסת לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי, כתב בתגובה: "ברגע שיהיה רעב, המלחמה תיגמר. העזתים החמאסניקים ישכחו את האידיאולוגיה ויוציאו להורג את ראשי החמאס. רק הרעבה. לא להפציץ. בטן מקרקרת להמונים היא האויב של החמאס, ומי שרוצה אוכל שיעבור למצרים".​
 

שניאור רובינשטיין

משתמש מקצוען
׳דה מרקר׳: חמאס עשה קופה מהטבח - נחשפו הימורים נגד ישראל בוול סטריט לפני המתקפה. חוקרים אמריקאים: משקיעים ביצעו עסקאות חריגות בוול סטריט לפני 7 באוקטובר וגרפו מיליוני דולרים בזכות קריסת מניות בישראל עקב הטבח. סבירות גבוהה שמקור המידע הוא חמאס.
 

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
צה"ל פיזר הבוקר כרוזים מעל לחאן יונס ובני סוהילה שבדרום הרצועה.

בכרוז נכתב:
"צה"ל יחל בקרוב בתקיפה קשה באזורך במטרה להשמיד את חמאס. למען ביטחונכם, עליכם להתפנות מיד מהאזור בו אתם נמצאים ולצאת דרומה למקלטים המוכרים בשכונת אל-פוכרי, אל-שבורה, אל-זוחור וטל אל-סולטן. אזורים אלו בטוחים והומניטריים יותר. סיוע יהיה זמין שם.

הישאר במקלטים המוכרים כיום עד לסיום הלחימה באזור.

אלו השעות האחרונות לפינוי - אל תחכו עד שזה יהיה בלתי אפשרי! -

צבא ההגנה הישראלי"
 

חיוש

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
דורון קדוש ב׳גל״צ׳: החטופות הישראליות ששוחררו משבי חמאס מעידות כי עברו חקירות ע״י מחבלי חמאס במהלך שהותן בשבי. עיקר ההתעניינות של המחבלים - מה עשו במהלך שירותן הצבאי. החטופות נחקרו בסוגיה הזו באריכות, וחלקן אף מעידות כי החקירות בוצעו תוך הפעלת כוח פיזי במטרה להוציא מהן מידע. חמאס ניסה להפעיל על חלקן גם שיטת חקירה נוספת - חקר בנפרד שכנות שגרו זו ליד זו, ושאל כל אחת על השירות הצבאי של שכנתה - ובאופן הזה ניסה להצליב בין הגרסאות ולבדוק את אמינותן.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
אדיר ינקו ב׳ידיעות׳: ‏בצה"ל מתמודדים בשבועות האחרונים עם ריבוי מקרים של מחלות מעיים בקרב חיילים. הסיבה: תרומות המזון שלא כל כך עוברות פיקוח ובקרה, עומדות שעות בשמש ולא מבושלות כמו שצריך. בחלק מהמקרים ובניגוד לנהלים, האוכל הזה מוצא את דרכו גם לתוך הרצועה. הכוונה טובה, התוצאות יכולות להיות קשות.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
יו״ר ש״ס אריה דרעי לקאהן וחכם ב׳קול חי׳ - ״כשהתחלנו את מצוות פדיון שבויים של שחרור החטופים, חטפתי הרבה מתקפות והודעות קשות. אנשים חיכו לי מתחת לבית לשכנע אותי שסינוואר לא ישחרר חטופים וסתם נחליש את המערכה - הוכח שהחזרנו בסיעתא דשמייא חטופים חיים בריאים, החיילים שלנו גם היו צריכים להתארגן ועכשיו ממשיכים בכל הכוח. ישבנו שבוע שעבר 3 שעות עם בלינקן - הוכחנו לו שאנחנו לא פוגעים בחפים מפשע. את יעדי המלחמה אנחנו רואים אותו דבר בדיוק״.

עוד מיו״ר ש״ס אריה דרעי לקאהן וחכם ב׳קול חי׳ - ״זו הייתה טעות במוצ״ש לעשות 2 מסיבות עיתונאים בנפרד, אני מעריך שזה לא יקרה יותר. אתמול קיימנו דיון ביטחוני מעמיק וחשוב עם נתניהו וגנץ, ראיתי דיון מקצועי בלי מתיחות ובלי חילוקי דעות. האחדות זה הנשק הכי אסטרטגי שיש לנו מול כל האוייבים מבחוץ. אמרתי לבלינקן בפגישה בצורה ברורה: המלחמה שלנו זה נגד האנושות, המלחמה שאנחנו מנהלים עכשיו, זה נגד כל הטרור הרצחני בעולם״.

יו״ר ש״ס אריה דרעי ב׳קול חי׳ - ״כואב לי ומצער אותי מאוד מה שעושה בני גנץ לחינוך החרדי. אני מתאפק מלהתראיין על זה ולהגיב למרות שזה עוול נוראי ממש. על מה אנחנו נלחמים? על מורות שלנו צדיקות משדרות ואופקים שנלחמות בימים אלו מהקרב. דיברתי אתמול עם רה״מ נתניהו, הודעתי לו שלא נוותר בתקציב 2024 וכל מה שמגיע לנו יהיה בבסיס התקציב. אין יותר כספים קואליציונים. המלחמה הזאת תימשך עוד הרבה זמן, אני מנסה גם עכשיו להכניס את ליברמן לממשלה בכל דרך, אנחנו במצב של פיקוח נפש״.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
דובר צה"ל: צה"ל תקף במהלך הלילה כ-200 מטרות של ארגון הטרור חמאס;
כוחות קרקעים ממשיכים בלחימה הושמדו תשתיות טרור שמוקמו בתוך בתי ספר בצפון הרצועה
כוחות קרקעיים של צה"ל ממשיכים לפעול בשטח הרצועה לצד תקיפות נרחבות של חיל האוויר.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  29  פעמים

לוח מודעות

למעלה