הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל...

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
לפי דיווחים פלסטיניים, חמושים בגדוד טולכרם, ששייכים בעיקר לפתח ולחמאס, הוציאו אתמול להורג שני פלסטינים תושבי טולכרם בטענה שהם הודו בשיתוף פעולה עם המודיעין הישראלי.
דווח כי השניים נרצחו במרכז העיר וגופותיהם נתלו על עמוד חשמל כשהמונים צופים.

לפי הדיווחים, הם הסגירו לצבא את מיקומם של ארבעה מבוקשים שישראל הרגה בתחילת החודש בעיר - ביניהם שניים מהפעילים המרכזיים בטולכרם, ג'האד שחאדה שנמנה עם חמושי פתח, ועז-אדין עואד, מפקד הזרוע הצבאית של חמאס בעיר.
 

אליז

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
גורם בכיר בקבינט:

"אנחנו לא מתכוונים לחזור למצב שהיה בשישה באוקטובר מול חיזבאללה. אנחנו נצטרך חופש פעולה אווירי מלא למטוסינו - מי שיתקרב לגבול יחטוף. חיזבאללה פתחו את המערכה, ישראל היא זו שתסגור".

ניר דבורי
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
יוני אשר, שאשתו דורון כ"ץ-אשר ובנותיהם אביב ורז שוחררו אמש: "מותר לשמוח ומותר להזיל דמעה, אבל אני לא חוגג.
משפחות החטופים הם לא פוסטרים. הם מהיום המשפחה החדשה שלי, אני אדאג ואעשה הכול שאחרון החטופים יחזור הביתה".
 

תהילים

בואו נקרא יחד!
פרוג-בוט
מנוי פרימיום


תהילים פרק יד

א לַמְנַצֵּחַ לְדָוִד אָמַר נָבָל בְּלִבּוֹ אֵין אֱלֹהִים הִשְׁחִיתוּ הִתְעִיבוּ עֲלִילָה אֵין עֹשֵׂה טוֹב:ב יְהוָה מִשָּׁמַיִם הִשְׁקִיף עַל בְּנֵי אָדָם לִרְאוֹת הֲיֵשׁ מַשְׂכִּיל דֹּרֵשׁ אֶת אֱלֹהִים:ג הַכֹּל סָר יַחְדָּו נֶאֱלָחוּ אֵין עֹשֵׂה טוֹב אֵין גַּם אֶחָד:ד הֲלֹא יָדְעוּ כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן אֹכְלֵי עַמִּי אָכְלוּ לֶחֶם יְהוָה לֹא קָרָאוּ:ה שָׁם פָּחֲדוּ פָחַד כִּי אֱלֹהִים בְּדוֹר צַדִּיק:ו עֲצַת עָנִי תָבִישׁוּ כִּי יְהוָה מַחְסֵהוּ:ז מִי יִתֵּן מִצִּיּוֹן יְשׁוּעַת יִשְׂרָאֵל בְּשׁוּב יְהוָה שְׁבוּת עַמּוֹ יָגֵל יַעֲקֹב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל:
 

שוקולד שוייצרי

משתמש מקצוען
דובר משרד החוץ של קטאר מאג'ד אל-אנסארי אמר לרשת CNN כי בדוחא מקווים שהפסקת האש בין ישראל לחמאס תוארך מעבר לארבעה ימים. לדבריו, "אנחנו מקווים שהמומנטום של שחרורי החטופים והפסקת האש לארבעה ימים יאפשר לנו להאריך את ההפוגה מעבר לאותם ארבעה ימים, וכתוצאה מכך להיכנס לדיונים רציניים יותר בנוגע ליתר החטופים". (ynet)
 

י"כ

משתמש מקצוען
׳גל״צ׳: הפרופ׳ איתי פסח, מנהל ביה״ח ספרא לילדים בשיבא מעדכן: ״הועברו אלינו אמש 12 שבים, אני שמח לבשר שלמרות שימי השבי ניכרים עליהם - איש מהם לא זקוק להתערבות רפואית דחופה ומיידית. הם ימשיכו להיות בבית החולים ככל שיצטרכו״.
 

שוקולד שוייצרי

משתמש מקצוען
הפעילות בג'נין נמשכת יותר-12 שעות: 6 מחבלים חוסלו, 9 מבוקשים נעצרו

כוחות צה"ל מחטיבת המילואים 646 חיסלו שישה מחבלים במהלך מבצע לסיכול טרור במחנה הפליטים ג'נין, שנמשך יותר מ-12 שעות. במהלך חילופי אש נפצעו עוד עשרה מחבלים, בין היתר בתקיפות כלי טיס של צה"ל מהאוויר. כמו כן, הכוחות עצרו תשעה מבוקשים והחרימו כלי נשק, תחמושת, מטענים, וציוד צבאי, והשמידו מעבדת מטענים שאיתרו. במהלך הפעילות נעצר גם המחבל שנחשד בפיגוע הירי שבו נרצחו שי ניגרקר ואביעד ניר בעיירה חווארה בחודש אוגוסט. (אלישע בן קימון)
 

שוקולד שוייצרי

משתמש מקצוען

בחמאס טענו: לא איתרנו את בני המשפחה החטופים של מיה והילה



בארגון הטרור הציעו לשחרר נשים מבוגרות מהשבי במקום מיה והילה כדי לא להפריד משפחות. בישראל סירבו ודרשו לאתר את הנעדרים - אך לבסוף אישרו את שחרורן ללא אימה של הילה - רעיה, ואחיו של מיה - איתי

מאחורי הקלעים של הדרמה בשחרור הפעימה השנייה: בחמאס העבירו מסר לישראל דרך קטר שהם לא מצליחים לאתר את אימה של הילה רותם שושני - רעיה, ואת אחיה של מיה רגב - איתי. לכן, בארגון הטרור הציעו לשחרר מהשבי נשים מבוגרים במקום הילה ומיה, כדי לא להפריד משפחות. כך נחשף הבוקר (ראשון) בכאן רשת ב.
ישראל סירבה להצעה של חמאס ודרשה ממנו לאתר את הנעדרים. בסופו של דבר המאמצים נכשלו, ובכירי הדרג המדיני אישרו את שחרורן של הילה בלי אימה ושל מיה בלי אחיה. זאת על אף שהדבר נגד את העיקרון שנקבע בהסכם לפיו לא מפרידים משפחות וילדים מאימותיהן.
גורם ישראלי אמר לכאן חדשות: "אנחנו עובדים בנחישות רבה לשבתה של רעיה, ולא נשקוט עד שנשיב אותה במהירות האפשרית. כך הם הדברים גם לגבי איתי. אלה רגעים של התרגשות וקרן אור, אבל המשימה לא הושלמה וליבנו וכל מאמצינו עם משפחות החטופים". לכן, על אף הנסיונות של ישראל לשחרר 15 חטופים אתמול ולא 13 - המאמצים נכשלו.
מיה בת ה-21 והילה בת ה-13 שוחררו אתמול כחלק מ-13 הישראלים ששוחררו בפעימה השנייה בעסקת החטופים עם חמאס. מיה ואחיה איתי בן ה-18 נחטפו מהמסיבה ברעים, אליה הגיעו יום לאחר ששבו מטיול במקסיקו. למשפחה נודע כי הם נחטפו לעזה מסרטון בו נראה איתי מועלה לטנדר על ידי מחבלים.
רעיה, אימה של הילה, הצליחה לברוח מביתן שבקיבוץ בארי והסתתרה בתוך שיח - שם התגלתה בידי המחבלים. באותה השבת, בשעה 12:05, הספיקה רעיה לכתוב לאחיה שהיא והילה נחטפו, זו הייתה התקשורת האחרונה עימן
 

שוקולד שוייצרי

משתמש מקצוען
103FM:
רא"ל (מיל') @bogie_yaalon, לשעבר שר הביטחון והרמטכ"ל: "אפשר היה להתחיל את הדיון על שחרור החטופים קודם. לצערי, כתוצאה מהרכב הקבינט עם סמוטריץ', בן גביר ואנשיהם שחושבים שנכון היה להקריב אותם, הקבינט קיבל את ההחלטה רק עכשיו. בינתיים הפסדנו 2 מהחטופות, נועה מרציאנו ויהודית וייס ז"ל".
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה