הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל...

תהילים

בואו נקרא יחד!
פרוג-בוט
מנוי פרימיום


תהילים פרק ג

א מִזְמוֹר לְדָוִד בְּבָרְחוֹ מִפְּנֵי אַבְשָׁלוֹם בְּנוֹ:ב יְהוָה מָה רַבּוּ צָרָי רַבִּים קָמִים עָלָי:ג רַבִּים אֹמְרִים לְנַפְשִׁי אֵין יְשׁוּעָתָה לּוֹ בֵאלֹהִים סֶלָה:ד וְאַתָּה יְהוָה מָגֵן בַּעֲדִי כְּבוֹדִי וּמֵרִים רֹאשִׁי:ה קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶקְרָא וַיַּעֲנֵנִי מֵהַר קָדְשׁוֹ סֶלָה:ו אֲנִי שָׁכַבְתִּי וָאִישָׁנָה הֱקִיצוֹתִי כִּי יְהוָה יִסְמְכֵנִי:ז לֹא אִירָא מֵרִבְבוֹת עָם אֲשֶׁר סָבִיב שָׁתוּ עָלָי:ח קוּמָה יְהוָה הוֹשִׁיעֵנִי אֱלֹהַי כִּי הִכִּיתָ אֶת כָּל אֹיְבַי לֶחִי שִׁנֵּי רְשָׁעִים שִׁבַּרְתָּ:ט לַיהוָה הַיְשׁוּעָה עַל עַמְּךָ בִרְכָתֶךָ סֶּלָה:
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים

הקבינט אישר: סגירת ערוצי תקשורת זרה שפוגעות בביטחון המדינה​

הקבינט המדיני-ביטחוני אישר את התקנות שמאפשרות לסגור ערוץ תקשורת זר אשר שידוריו פוגעים בביטחון המדינה, כך נודע לכאן חדשות. כזכור, שר התקשורת מקדם את סגירת ערוץ אל-ג׳זירה המקורב לקטר, ואל-מיאדין, המקורב לאיראן
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
כמעט מחצית מהדמוקרטים מתנגדים לאופן התנהלותו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן במלחמת ישראל בחמאס. כך לפי סקר AP-NORC. "הסקר מצא כי 50% מהדמוקרטים תומכים באופן שבו ביידן פועל במהלך הסכסוך, בעוד 46% מתנגדים - ושתי הקבוצות חלוקות באופן מהותי בדעותיהן לגבי תמיכת ארה"ב בישראל", צוין בסקר. "התמיכה בביידן בנושא זה ירדה מעט מאוגוסט, שכן סקר AP-NORC שנערך אז מצא כי 57% מהדמוקרטים אישרו את פעולותיו ו-40% לא הסכימו עימן".
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
הבית הלבן הודיע כי בין האזרחים האמריקנים המוחזקים בשבי חמאס ברצועת עזה ישנה ילדה בת שלוש שהוריה נרצחו במתקפת הפתע ב-7 באוקטובר. ההצהרה פורסמה בהודעת הבית הלבן על שיחת נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ואמיר קטאר תמים בן חמד אל-ת'אני. ביידן, כך לפי ההצהרה, "גינה באופן חד משמעי את החזקת החטופים על ידי חמאס, בהם ילדים רבים. שני המנהיגים הסכימו כי יש לשחרר את כל החטופים ללא דיחוי נוסף".
 

שניאור רובינשטיין

משתמש מקצוען
זאב קם ברשת ב׳: השר בני גנץ מתנגד לקריאות שמגיעות מכמה מקומות במערכת הפוליטית, לפעול להחלפת ראש הממשלה נתניהו. בשיחות סגורות אמר גנץ, כי בעיצומה של מלחמה זו לא העת להחליף ראש ממשלה. מקורבי גנץ: ״זה לא פחות מהזייה לדבר על זה בימים אלו״.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
בסיס אל-עמר האמריקני, שנמצא מזרחית לעיר דיר א-זור שבסוריה, הותקף בפגזי ארטילריה – בתגובה לתקיפה האמריקנית אמש נגד יעדים של המיליציות הפרו-איראניות במדינה. "התגובה לתקיפה האמריקנית תהיה מהירה על ידי הגברת תקיפות בבסיסים האמריקניים", אמר מקור לאל-מיאדין, רשת התקשורת המקורבת לחיזבאללה.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
גורם אמריקני אישר כי ארה"ב הפציצה שני יעדים במזרח סוריה, לא הרחק מגבול עיראק, ומסר כי נפגעו מרכז שליטה ומחסן נשק של המיליציות הפרו-איראניות. לפי דיווחים ערביים, בהפצצות נהרג אדם אחד לפחות, וברשת "פוקס ניוז" נטען כי המספר עומד על שישה עד שבעה. שר ההגנה האמריקני אוסטין אמר כי הנשיא ג'ו ביידן הוא שהורה להוציא לפועל את התקיפות: "אין לנשיא עדיפות עליונה יותר מאשר שמירה על ביטחון החיילים האמריקנים".
 

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
מקורות המזוהים עם האופוזיציה הסורית מדווחים כי בשעות האחרונות חוסלו 3 פעילי חזבאללה בידי אלמונים בשעה שנסעו בכביש מאסה - זבדאני, אזור הנמצא בשליטת חזבאללה ומשמש ציר חשוב עבור חזבאללה בהברחות נשק מסוריה ללבנון.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
לוחמי צה״ל ממשיכים לסרוק מבנים בצפון רצועת עזה ולאתר אמצעי לחימה רבים- צוות הקרב של חטיבה 401 פשטו על פאתי מחנה 'שאטי' ואיתרו כלי נשק, ציוד לחימה ותכניות אופרטיביות של ארגון הטרור חמאס; לוחמי חטיבה 551 איתרו אמצעי לחימה בביתו של בכיר בארגון הג'יהאד האיסלאמי הפלסטיני
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
בברזיל נחשפה זהותו של איש חיזבאללה שגייס סוכנים שתכננו לבצע פיגועים נגד יהודים. האיש הוא אזרח סורי, מוחמד ח'יר עבד אל-מג'יד השתתף במלחמה בסוריה ב-2016 כאיש חיזבאללה, ו-7 שנים לאחר מכן פעל בברזיל על ידי גיוס ברזילאים לביצוע פעילות טרור נגד יהודים.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
נועם אמיר ב'גלי ישראל': כמויות הנשק הדמיוניות שצה"ל אוסף בעזה מגלה כמה ציר ההברחות ממצרים פרוץ לחלוטין. האווילות בוויתור הישראלי בשליטה על המעבר ממצרים.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
יוסי יהושוע: בימים הקרובים הדרג המדיני יצטרך לקבל החלטה מכרעת. האם להסכים לעסקה של שחרור חלק מהחטופים, במחיר של הפסקת אש בת מספר ימים או להמשיך במבצע הצבאי עד להשמדת חמאס תוך סיכון החטופים המוחזקים שם. גורם ישראלי בכיר מזהיר: "אסור לשחרר את הלחץ, זה יעלה לנו ביוקר. לא נכון לקחת חצי עסקה, רק עסקה כוללת".
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
גבי נעמן ראש מועצת שלומי בקול ברמה: ״אם מדינת ישראל לא תחסל היום את חיזבללה, היא תתמודד עוד עשור עם טילים כימיים. האמירות של ראש הממשלה ושר הביטחון עמומות, ולא מביאים שקט לתושבי שלומי, מה שהיה עד היום לא יהיה הלאה. החומה שיש היום לא מהווה הגנה לתושבי הצפון״.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
דניאל פרץ, יו"ר הוועד של מושב דוב"ב, קורא ב׳גל״צ׳: "לא נחזור הביתה אם חיזבאללה לא יחזור לקווים אחרי הליטני, כמו שהיה פעם. אנשים חוששים בעקבות מה שקרה בשמחת תורה בעוטף, הכל יכול להיות מחר עם כוח רדואן".
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה