Natan Galant
כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
לפני מספר ימים רציתי לקנות מוצר כלשהו,
חיפשתי בגוגל,
הגעתי למספר אתרים המוכרים אותו.
כולם אתרים של חרדים.
רשמתי לעצמי שלושה מספרי טלפון, והתקשרתי לכל האתרים. אחד, שתיים, שלוש.
עכשיו, דעו לכם.
מבחינתכם, העסק שלכם אולי יעיל, על פי האקסל.
אבל הלקוח נותן לכם רק צ'אנס אחד.
אחד.
ברגע שהשיחה נענית, והלקוח שומע מענה עייף, מנומנם, מנותק, אנטיפטי - הוא נוטש.
טראח.
בחנות הראשונה שהתקשרתי, איש לא ענה. גם לאחר דקה של צלצול.
אז מיהרתי לחנות השניה. מה אכפת לי אם החנות הראשונה משקיעה את כל כולה, והנציגה רק יצאה לשניה להפסקת קפה?
אבל גם בשניה לא נחלתי אושר.
שם ענה לי מוכר אדיש, עייף. סחוט.
מלמלתי משהו ועברתי לשלישית.
בשלישית, הפלא ופלא, ענה לי קול רענן ונמרץ. אדיב.
לאותה חנות לא היה בדיוק את המוצר שרציתי, אבל מצאתי את עצמי קונה משהו אחר, נטו בגלל השירות.
ואחר כך חשבתי:
אם המוכרים בחנויות הראשונות היו קצת יותר נמרצים, ייתכן והייתי קונה שם.
ואם אני נטשתי ולא קניתי, יכול להיות שכמוני יש עוד עשרות.
אמרו אתם:
האם לא עדיף לבעלי העסקים לתמרץ את העובדים שלהם בעוד כמה שקלים פר שעה, כדי שיהיו שמחים ואדיבים ולהוטים?
הרי המוכר הוא, בסופו של יום, חלון הראווה של כל העסק כולו. המגע האמיתי הראשון של החנות הלקוח. לא חבל לפספס אותו?!
חיפשתי בגוגל,
הגעתי למספר אתרים המוכרים אותו.
כולם אתרים של חרדים.
רשמתי לעצמי שלושה מספרי טלפון, והתקשרתי לכל האתרים. אחד, שתיים, שלוש.
עכשיו, דעו לכם.
מבחינתכם, העסק שלכם אולי יעיל, על פי האקסל.
אבל הלקוח נותן לכם רק צ'אנס אחד.
אחד.
ברגע שהשיחה נענית, והלקוח שומע מענה עייף, מנומנם, מנותק, אנטיפטי - הוא נוטש.
טראח.
בחנות הראשונה שהתקשרתי, איש לא ענה. גם לאחר דקה של צלצול.
אז מיהרתי לחנות השניה. מה אכפת לי אם החנות הראשונה משקיעה את כל כולה, והנציגה רק יצאה לשניה להפסקת קפה?
אבל גם בשניה לא נחלתי אושר.
שם ענה לי מוכר אדיש, עייף. סחוט.
מלמלתי משהו ועברתי לשלישית.
בשלישית, הפלא ופלא, ענה לי קול רענן ונמרץ. אדיב.
לאותה חנות לא היה בדיוק את המוצר שרציתי, אבל מצאתי את עצמי קונה משהו אחר, נטו בגלל השירות.
ואחר כך חשבתי:
אם המוכרים בחנויות הראשונות היו קצת יותר נמרצים, ייתכן והייתי קונה שם.
ואם אני נטשתי ולא קניתי, יכול להיות שכמוני יש עוד עשרות.
אמרו אתם:
האם לא עדיף לבעלי העסקים לתמרץ את העובדים שלהם בעוד כמה שקלים פר שעה, כדי שיהיו שמחים ואדיבים ולהוטים?
הרי המוכר הוא, בסופו של יום, חלון הראווה של כל העסק כולו. המגע האמיתי הראשון של החנות הלקוח. לא חבל לפספס אותו?!