אז הבנתי שהגיע הזמן.
ניסיתי לדחות את זה כבר הרבה זמן, אבל אין מנוס.
אם אני רוצה להתקדם באמת, אני צריך לצייר סקיצות.
המון סקיצות.
@גדי פולק בספרו המדהים "על ספרים וציורים כותב בלשונו הזהב:
"במבט ראשון נראה כאילו צייר מצייר ביד בלבד. זוהי טעות!
בתהליך הציור משתתפים באופן פעיל גם העיניים וגם המוח (מתוך הנחה שלצייר יש מוח בקודקודו).
המטרה של הלימוד היא לחבר בין שלושת הגורמים הללו ולהביאם למצב של עבודת צוות מושלמת.
כדי לפתח את מיומנות היד ואת חדות העין חייבים להתעסק בציורים מהירים (סקיצות על פי הסתכלות) ולמטרת קליטת מידע במוח לומדים ציור אקדמי."
עכשיו, את הציטוט דלהלן אני מכיר מצויין, אבל לא ייחסתי לו יותר מידי חשיבות.
וזאת היתה טעות.
@גדי פולק אומר שאם נצייר ציור מהיר לפי הסתכלות במשך שלושים שניות לכל היותר, ונצייר מאות סקיצות כאלה בכל יום, נוכל להתקדם במהירות שיא בציור.
בעבר זה דרש הרבה זמן שלא ממש היה לי בין הסדרים בישיבה, אבל עכשיו, כשהקורונה דפקה לנו בדלת, יש לנו המון זמן פנוי שיכול להציל את המצב.
אז התחלתי.
המטרה:
2,500 סקיצות מהירות, תוך חודש מהיום.
ניסיתי לדחות את זה כבר הרבה זמן, אבל אין מנוס.
אם אני רוצה להתקדם באמת, אני צריך לצייר סקיצות.
המון סקיצות.
@גדי פולק בספרו המדהים "על ספרים וציורים כותב בלשונו הזהב:
"במבט ראשון נראה כאילו צייר מצייר ביד בלבד. זוהי טעות!
בתהליך הציור משתתפים באופן פעיל גם העיניים וגם המוח (מתוך הנחה שלצייר יש מוח בקודקודו).
המטרה של הלימוד היא לחבר בין שלושת הגורמים הללו ולהביאם למצב של עבודת צוות מושלמת.
כדי לפתח את מיומנות היד ואת חדות העין חייבים להתעסק בציורים מהירים (סקיצות על פי הסתכלות) ולמטרת קליטת מידע במוח לומדים ציור אקדמי."
עכשיו, את הציטוט דלהלן אני מכיר מצויין, אבל לא ייחסתי לו יותר מידי חשיבות.
וזאת היתה טעות.
@גדי פולק אומר שאם נצייר ציור מהיר לפי הסתכלות במשך שלושים שניות לכל היותר, ונצייר מאות סקיצות כאלה בכל יום, נוכל להתקדם במהירות שיא בציור.
בעבר זה דרש הרבה זמן שלא ממש היה לי בין הסדרים בישיבה, אבל עכשיו, כשהקורונה דפקה לנו בדלת, יש לנו המון זמן פנוי שיכול להציל את המצב.
אז התחלתי.
המטרה:
2,500 סקיצות מהירות, תוך חודש מהיום.