סצנת פנים עם גולות

צבי גרינוולד

משתמש פעיל
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
תמונה אחת עם DEPTH OF FIELD, והשניה ללא. לבחירתכם.

ישנן נקודות לבנות זעירות ברצפת העץ ובצל של הגולה המרכזית (כמעט), שלא הצלחתי להתגבר עליהן. למרות ששיחקתי עם המנועים הראשונים והשיניוניים, ועם פרמטרים נוספים.
 

קבצים מצורפים

  • marbles depth small.png
    KB 820.5 · צפיות: 9
  • marbles.jpg
    KB 238.2 · צפיות: 7

און קיי

משתמש פעיל
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
הדמיה מאד יפה למרות שאני לא מבינה בזה
עשה לי הרגשה שהארון הולך ליפול ביחד עם הקיר

אבל בפרוש עבודה יפה!!!
 

צבי גרינוולד

משתמש פעיל
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
העיוות בצדדים הוא תוצאה של FOCAL LENGTH, רצון לכלול בתמונה כמה שיותר,.

אשמח מאוד לקבל פתרון גם לזה.
 

ישראל פרדס

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
נכתב ע"י צבי גרינוולד;1581016:
העיוות בצדדים הוא תוצאה של FOCAL LENGTH, רצון לכלול בתמונה כמה שיותר,.

אשמח מאוד לקבל פתרון גם לזה.

תצלם דרך הקיר, זה יפתור לך את הבעיה.
 

morozane

משתמש רשום
עבודה חמודה ויפה!

תמונה אחת עם DEPTH OF FIELD, והשניה ללא. לבחירתכם.
כמובן שהתמונה עם DOF. חובה בתמונות מסוג זה.

ישנן נקודות לבנות זעירות ברצפת העץ ובצל של הגולה המרכזית (כמעט), שלא הצלחתי להתגבר עליהן.
באיזו תוכנה רינדרת? לדעתי זה לא fireflies אלא ההשתקפות של הרצפה היא בגלוס מאוד גבוה.

העיוות בצדדים הוא תוצאה של FOCAL LENGTH, רצון לכלול בתמונה כמה שיותר,.

אשמח מאוד לקבל פתרון גם לזה.
כמו ש ip6 אמר - אפשר לצלם דרך הקיר. פתרון אחר (ומועדף עלי בד"כ) הוא להשתמש ב shift lens.
 

צבי גרינוולד

משתמש פעיל
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
תודה. הסצנה נעשתה במאיה עם V-RAY. אשמח אם תפרט אודות SHIFT LENS.
 

morozane

משתמש רשום
shift lens אלו עדשות מיוחדות שצלמי אדריכלות משתמשים בהם כדי להימנע מהעיוותים הנ"ל.
גם בויריי יש את האופציה הזאת.
בשביל זה צריך להפעיל מצלמה פיזיקלית בויריי (אם כרגע אתה לא משתמש במצלמה פיזיקלית, תצטרך לשחק עם הפרמטים של החשיפה וכו').
בד"כ מספיק ללחוץ על כפתור guess vertical lines, כדי שהקוים יתיישרו.
מקווה שהייתי מספיק מובן (אם לא, אשמח כמובן לפרט יותר).
 

יעקב שקרקה

משתמש פעיל
הדמיות בתלת מימד
צבי האומן!!! תנסה (ואל תיפול מהכסא) את כל החלק האחורי לשנות לזווית כלפי פנים, זה לא אמיתי במציאות אבל זה עושה את העבודה! לי זה הצליח:)
 

ברל'ה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
צבי, זו יצירה ממש יפה ומרשימה.
תמיד האמנו בך...:)
 

גיל קוליוק

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עבודה יפה מאוד.
לגבי ההצעה של לצלם דרך הקיר, לא כ"כ הבנתי מה הקשר לכאן.
 

ישראל פרדס

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
נכתב ע"י גיל קוליוק;1581690:
עבודה יפה מאוד.
לגבי ההצעה של לצלם דרך הקיר, לא כ"כ הבנתי מה הקשר לכאן.

הוא כתב שיש עיוות עדשה כי הוא השתמש בעדשה רחבה, הצעתי לו לקחת את המצלמה אחורה מעבר לקיר ולהגדיר את התחלת הצילום מתוך החדר, כך גם רואים את רוב החדר וגם אין עיוות.
 

יניב

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
אוטומציה עסקית
הדמיות יפות,
הפריע לי שהגולות מושלמות מידי, שקופות מאד.
עדיף לעשות זכוכית נוטה לירוק/אפור ועם טיפה לכלוך.

חפש בגוגל: "transparent marbles" ותראה איך זה יוצא.
 

צבי גרינוולד

משתמש פעיל
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
Guess Vert

נכתב ע"י morozane;1581142:
shift lens אלו עדשות מיוחדות שצלמי אדריכלות משתמשים בהם כדי להימנע מהעיוותים הנ"ל.
גם בויריי יש את האופציה הזאת.
בשביל זה צריך להפעיל מצלמה פיזיקלית בויריי (אם כרגע אתה לא משתמש במצלמה פיזיקלית, תצטרך לשחק עם הפרמטים של החשיפה וכו').
בד"כ מספיק ללחוץ על כפתור guess vertical lines, כדי שהקוים יתיישרו.
מקווה שהייתי מספיק מובן (אם לא, אשמח כמובן לפרט יותר).


הבנתי שזה נקרא "Guess Vert " אבל טרם הצליחותי לאתר אותו.
ושוב תודה.
 

גיל קוליוק

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
נכתב ע"י ip6;1581733:
הוא כתב שיש עיוות עדשה כי הוא השתמש בעדשה רחבה, הצעתי לו לקחת את המצלמה אחורה מעבר לקיר ולהגדיר את התחלת הצילום מתוך החדר, כך גם רואים את רוב החדר וגם אין עיוות.
אבל, אם הבנתי נכון,
הרעיון בקומפוזיציה, שבדווקא הגולות יהיו קרובות כ"כ לעדשה.
וגם עם "תיקח" את הגולות איתך, אחורנית, זה יאבד את האפקט.
לפחות כך נראה לי שצבי התכוון, ואני הקטן מסכים איתו.
 

ישראל פרדס

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
נכתב ע"י צבי גרינוולד;1581823:
הבנתי שזה נקרא "Guess Vert " אבל טרם הצליחותי לאתר אותו.
ושוב תודה.

הנה זה
 

קבצים מצורפים

  • guess vertical lines.jpg
    KB 86.7 · צפיות: 9

צבי גרינוולד

משתמש פעיל
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
אצלי זה חסר. אולי זה התווסף בV_RAY 3, בעוד שאני משתמש ב2.4. וכך זה נראה אצלי:
 

קבצים מצורפים

  • guess vert.png
    KB 24.8 · צפיות: 10

morozane

משתמש רשום
לא משנה - תשחק עם הפרמטר "Lens shift". הפקודה guess lens פשוט קולעת לערך הנכון בלי משחקים.
 

צבי גרינוולד

משתמש פעיל
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
מתיחת פנים

אכן, כמי שאין לו VRAY 3 שיניתי ידנית (ניסוי וטעיה) את LENS SHIFT. וזה פתר את הנטיה של הארון.
אולם המתבונן היטב יבחין שהגולות הקיצוניות לימין ולשמאל נותרו כבתחילה, כלומר אליפטיות, ולא עגולות. כך שנראה שהרעיון הנ"ל עוזר לקווים ישרים בלבד. והפתרון המושלם הוא פשוט להגדיל רזולוציה, להרחיק את המצלמה (וכמו שישראל הציע - לצלם דרך הקירות), ולגזור את הרצוי.

כמו כן,הבעיה של הנקודות הלבנות ברצפת העץ ובגולות טרם נפתרה, חרף הגדלת SUBDIVS, ואינטרפולציה.

תודה לכל העוזרים והמחמיאים. אתם נפלאים.
 

קבצים מצורפים

  • marbles depth new.jpg
    KB 200 · צפיות: 10

morozane

משתמש רשום
יופי, נראה מצויין!
הפתרון של shift lens אכן עוזר רק לקוים האנכיים. לי העיוות בגולות לא מפריע - בסופו של דבר ככה זה גם כשמצלמים עם מצלמה רגילה.

לגבי הנקודות הלבנות - בגולות אין שום בעיה, אלו hilights מהתאורה. לדעתי זה גם מה שקורה ברצפה. מה הערך glossiness של הרצפה? אני מהמר 1 או קרוב לזה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לא

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּךָ יְהוָה חָסִיתִי אַל אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם בְּצִדְקָתְךָ פַלְּטֵנִי:ג הַטֵּה אֵלַי אָזְנְךָ מְהֵרָה הַצִּילֵנִי הֱיֵה לִי לְצוּר מָעוֹז לְבֵית מְצוּדוֹת לְהוֹשִׁיעֵנִי:ד כִּי סַלְעִי וּמְצוּדָתִי אָתָּה וּלְמַעַן שִׁמְךָ תַּנְחֵנִי וּתְנַהֲלֵנִי:ה תּוֹצִיאֵנִי מֵרֶשֶׁת זוּ טָמְנוּ לִי כִּי אַתָּה מָעוּזִּי:ו בְּיָדְךָ אַפְקִיד רוּחִי פָּדִיתָה אוֹתִי יְהוָה אֵל אֱמֶת:ז שָׂנֵאתִי הַשֹּׁמְרִים הַבְלֵי שָׁוְא וַאֲנִי אֶל יְהוָה בָּטָחְתִּי:ח אָגִילָה וְאֶשְׂמְחָה בְּחַסְדֶּךָ אֲשֶׁר רָאִיתָ אֶת עָנְיִי יָדַעְתָּ בְּצָרוֹת נַפְשִׁי:ט וְלֹא הִסְגַּרְתַּנִי בְּיַד אוֹיֵב הֶעֱמַדְתָּ בַמֶּרְחָב רַגְלָי:י חָנֵּנִי יְהוָה כִּי צַר לִי עָשְׁשָׁה בְכַעַס עֵינִי נַפְשִׁי וּבִטְנִי:יא כִּי כָלוּ בְיָגוֹן חַיַּי וּשְׁנוֹתַי בַּאֲנָחָה כָּשַׁל בַּעֲוֹנִי כֹחִי וַעֲצָמַי עָשֵׁשׁוּ:יב מִכָּל צֹרְרַי הָיִיתִי חֶרְפָּה וְלִשֲׁכֵנַי מְאֹד וּפַחַד לִמְיֻדָּעָי רֹאַי בַּחוּץ נָדְדוּ מִמֶּנִּי:יג נִשְׁכַּחְתִּי כְּמֵת מִלֵּב הָיִיתִי כִּכְלִי אֹבֵד:יד כִּי שָׁמַעְתִּי דִּבַּת רַבִּים מָגוֹר מִסָּבִיב בְּהִוָּסְדָם יַחַד עָלַי לָקַחַת נַפְשִׁי זָמָמוּ:טו וַאֲנִי עָלֶיךָ בָטַחְתִּי יְהוָה אָמַרְתִּי אֱלֹהַי אָתָּה:טז בְּיָדְךָ עִתֹּתָי הַצִּילֵנִי מִיַּד אוֹיְבַי וּמֵרֹדְפָי:יז הָאִירָה פָנֶיךָ עַל עַבְדֶּךָ הוֹשִׁיעֵנִי בְחַסְדֶּךָ:יח יְהוָה אַל אֵבוֹשָׁה כִּי קְרָאתִיךָ יֵבֹשׁוּ רְשָׁעִים יִדְּמוּ לִשְׁאוֹל:יט תֵּאָלַמְנָה שִׂפְתֵי שָׁקֶר הַדֹּבְרוֹת עַל צַדִּיק עָתָק בְּגַאֲוָה וָבוּז:כ מָה רַב טוּבְךָ אֲשֶׁר צָפַנְתָּ לִּירֵאֶיךָ פָּעַלְתָּ לַחֹסִים בָּךְ נֶגֶד בְּנֵי אָדָם:כא תַּסְתִּירֵם בְּסֵתֶר פָּנֶיךָ מֵרֻכְסֵי אִישׁ תִּצְפְּנֵם בְּסֻכָּה מֵרִיב לְשֹׁנוֹת:כב בָּרוּךְ יְהוָה כִּי הִפְלִיא חַסְדּוֹ לִי בְּעִיר מָצוֹר:כג וַאֲנִי אָמַרְתִּי בְחָפְזִי נִגְרַזְתִּי מִנֶּגֶד עֵינֶיךָ אָכֵן שָׁמַעְתָּ קוֹל תַּחֲנוּנַי בְּשַׁוְּעִי אֵלֶיךָ:כד אֶהֱבוּ אֶת יְהוָה כָּל חֲסִידָיו אֱמוּנִים נֹצֵר יְהוָה וּמְשַׁלֵּם עַל יֶתֶר עֹשֵׂה גַאֲוָה:כה חִזְקוּ וְיַאֲמֵץ לְבַבְכֶם כָּל הַמְיַחֲלִים לַיהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הבעות פנים • אתגר 57

לוח מודעות

למעלה