סכרון נדרים פלוס לתוכנת ריווחית

דיאלוג

משתמש סופר מקצוען
שלום, לכל המבינים בדבר ובתודה מראש על האזנה:
חיובי אשראי למוסד מתבצע בפלטפורמת 'נדרים+', הנהלת חשבונות עובדת עם תוכנת 'ריווחית', איך אפשר לסכרן את כל החיובים עם התוכנה ולא שנצטרך להזין אחד אחד בשביל להוציא קבלות?
שנית: כרגע בנדרים+ ג"כ מונפקים קבלות אוטומטיות לכל מי שתורם (ואף מצויין פרטי המוסד והעמותה ופטור ממס 46 וכו'), אך מסתבר שהקבלות המדווחות הם רק אלו שמוצאים ע"י 'ריווחית' בהנה"ח - כך שכל הקבלות האוטמטיות אינם שווים כלום. מה הפתרון? יש דרך לדווח בנפרד על כל הקבלות האוטומטיות?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה