עזרה סכסוך באליאקספרס >> האם להתעקש על החזר מלא?

miss s

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
שלום, צריכה את ניסיונכם..
הזמנתי תיק באליאקספרס בעלות של 28 דולר בערך.
הגיע לי מוצר שונה ממה שהזמנתי (היו בכל מיני גדלים, והגיע לי תיק אחר ובגודל קטן ממה שהזמנתי)
פתחתי סכסוך והעלתי תמונות וצילום וידאו של המוצר שקיבלתי וביקשתי החזר מלא, אליאספרס התערב וכתב לי כך:

פתרונות:
אפשרות 1: החזר חלקי 14.02 דולר ללא החזרת סחורה
שים לב: אנא שימו לב כי סכום ההחזר מחושב לפי מידת הפגמים במוצר. אם ברצונכם להחזר מלא, יתכן שתצטרכו להחזיר סחורה למוכר ולשלם דמי משלוח חזרה גבוהה בעצמכם. אם ברצונך להחזיר טוב ולהסכים לשלם את דמי המשלוח חזרה, אנא הגיב במחלוקת ואנחנו נלך על החלטתך.
זמן תגובה: 3 ימים
הערה: אם כבר יישבת את המחלוקת עם המוכר, אנא בטובך לתת תשובה בדף פירוט המחלוקת כדי שנוכל להודיע לנו ולעקוב אחר מחלוקת זו בהתבסס על ההסדר. אם לא תבחר או תגיע להסכם עם המוכר בתוך זמן התגובה, אפשרות 1 תבוצע.


מה לעשות? האם אפשר לדרוש החזר מלא מבלי להחזיר את המוצר? ובכלל משתלם להחזיר מוצר? אין לי מושג איך עושים את זה... מה עושים עכשיו? מה אני אשמה לטעויות של המוכר???
@קופצנית אולי את תדעי לעזור לי?
 

טוליפ

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
תתעקשי על החזר מלא.
האם העלית צילום של התיק שקיבלת עם ס"מ ליד להראות את הגודל יחד עם תמונה של הגודל שציין המוכר? אם לא עשית כך, תחזירי תשובה לפתרון עם התמונות שמראות את הגודל. ותרשמי שאין לך מה לעשות עם המוצר בגודל הזה, ועלות המשלוח חזרה יקרה, ומכיוון שזו טעות של המוכר את מבקשת החזר כספי מלא.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
לא מומחה, וודאי לא 'המומחה', אבל משתדל לעזור...
הגיע לי מוצר שונה ממה שהזמנתי (היו בכל מיני גדלים, והגיע לי תיק אחר ובגודל קטן ממה שהזמנתי)
פתחתי סכסוך והעלתי תמונות וצילום וידאו של המוצר שקיבלתי וביקשתי החזר מלא,
באמת מעצבן!
יותר קשה לקבל החזר מלא על מוצר שהגיע קצת שונה מאשר על מוצר שלא הגיע כלל.
חובת ההוכחה מוטלת על הלקוח, וזה תלוי הרבה על איזה שופט נפלתם שבודק את התלונה שלכם.

אם העלתם תמונות ווידאו להוכיח את טענתכם,
אני משער שכבר עשיתם את ההצעה של טוליפ (ואני מצטרף להצעה זו, כמובן)
צילום של התיק שקיבלת עם ס"מ ליד להראות את הגודל
יחד עם תמונה של הגודל שציין המוכר
זה הרי הבסיס לתלונתכם.
עשו גם צילומסך של ההזמנה שרואים בבירור את המידה של התיק שאינה תואמת.

שימו לב, שבד"כ המוכר כותב בעמוד המוצר שייתכן סטיה של XX מ"מ/ס"מ מהמידה (כדי לבטח את עצמו), אז אתם צריכים להוכיח נזק משמעותי יותר.

אם זה המצב, נסו לכתוב ולפרט שוב את הצד שלכם, כתבו אותו באנגלית (ניתן לתרגם בגוגל טרנסליט) ואל תסתמכו על התרגום של אלי-אקספרס...

בהצלחה!
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
קפיצה על האשכול, פתחתי סכסוך והוא לא נותן לי לעלות תמונה בקובץ JPG, (כותב לי העלאה לא אושרה)
מישהו נתקל בזה? @הכלבויניק אם אתה כבר כאן אשמח שתחכמני.
בד"כ זה בגלל גודל הקובץ, כמה התמונה שוקלת?
אם היא שוקלת מעל 2 MB הקטינו אותה ונסו שוב
 

דדד

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
@הכלבויניק עזרה דחופה!
זה מה שקיבלתי במייל כפול כמה הזמנות:
נגמר הזמן המוקצב לאישור ההזמנה שלכם!​

היי X

הזמן הקצוב לאישור הזמנה הזמנה XXXXX פג. אם עדיין לא קיבלתם את הפריט, או שקיבלתם אותו ואינכם מרוצים, עדיין יש לכם 15 ימים להגיש מחלוקת. אנחנו כאן כדי לעזור​
מה לעזות עכשיו???
תודה מראש
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
תודה!
מה הכוונה "הסיבה"? אין לי מושג מה הסיבה!
בשלבי פתיחת הסכסוך, יש צורך לבחור את הסיבה לסכסוך, אז תבחרו באופציה שהמוצר לא הגיע, ואין מעקב זמין עקב בעיות לוגיסטיות.
 

דדד

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
בשלבי פתיחת הסכסוך, יש צורך לבחור את הסיבה לסכסוך, אז תבחרו באופציה שהמוצר לא הגיע, ואין מעקב זמין עקב בעיות לוגיסטיות.
אם אפשר הסבר ברור... פעם ראשונה שלי.
אני עושה "צור קשר עם המוכר"?
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אני רואה שזה מתארך...
לבקשת ההנהלה, נעבור לדיון באשכול המרכזי, לטובת הגולשים הבאים...
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

תודה
נקרא  0  פעמים

לוח מודעות

למעלה