סיפור על פסנתר

ת'כלס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
יש לכם אולי רעיון לסיפור מעניין לילדים
שמספר על משהו עם פסנתר
משהו חמוד
 

בודקת תוכנה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
ראיתי פעם סרט שמספר על שתי בנות (נשואות) שאחת מהן הרגישה שההורים שלה מעדיפים את אחותה ונותנים לה הרבה כסף מידי פעם. היא ואחותה דברו על זה יום אחד, והיא ספרה לאחותה שכשהיו קטנות היא ראתה פעם פסנתר יפיפה בתוך משאית עם דף שההורים כתבו לה, והתאכזבה מאוד מאוד כשלא קבלה אותו, ובסוף הוא היה מיועד לאחות האוטיסטית שהיא לא ידעה על קיומה.
המסר שלקחתי מהסיפור הזה - ילדים נושאים איתם כאב במשך שנים ולא מדברים על זה עם ההורים. כשמספרים את זה לילדים, לדעתי כדאי מאוד לפתוח את הנושא כי זה נותן לילדים הרגשה שההורים איתם ואפשר לדבר על הדברים הכואבים בבית.
 

יוודית

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
את בטח מתכוונת ל"רוחות באחוזה"
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיג

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ עַבְדֵי יי הַלְלוּ אֶת שֵׁם יי:ב יְהִי שֵׁם יי מְבֹרָךְ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג מִמִּזְרַח שֶׁמֶשׁ עַד מְבוֹאוֹ מְהֻלָּל שֵׁם יי:ד רָם עַל כָּל גּוֹיִם יי עַל הַשָּׁמַיִם כְּבוֹדוֹ:ה מִי כַּיהוָה אֱלֹהֵינוּ הַמַּגְבִּיהִי לָשָׁבֶת:ו הַמַּשְׁפִּילִי לִרְאוֹת בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ:ז מְקִימִי מֵעָפָר דָּל מֵאַשְׁפֹּת יָרִים אֶבְיוֹן:ח לְהוֹשִׁיבִי עִם נְדִיבִים עִם נְדִיבֵי עַמּוֹ:ט מוֹשִׁיבִי עֲקֶרֶת הַבַּיִת אֵם הַבָּנִים שְׂמֵחָה הַלְלוּיָהּ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה