עזרה סיפורים על אהבת תורה לתלמידות

בת שבע ו

משתמש רשום
מחפשת סיפורים על אהבת תורה לקראת חג השבועות (ילדות בכיתה ה', בית ספר ממ"ד)
כמו כן אשמח למצגת/ סרטון על אהבת תורה

תודה
 

איילה חכמי

משתמש רשום
אפשר להראות את הקליפ של "יענקל'ה הכונס"
חזק מאוד!
 

s.y

משתמש מקצוען
ת"ח גדול כששאלו אותו כיצד זכה להיות כ"כ גדול בתורה ענה שהכל בזכות אחותו וסיפר:
כשהייתי בחור צעיר כבן 15 לא אהבתי ללמוד והייתי בחור בטלן הייתי מסתובב בישיבה נכנס לביהמ"ד מתיישב ללמוד, קם לשתות, מתיישב שוב, חולם, קם לשתות שוב, מפטפט, חוזר ללמוד וכן הלאה לא עשיתי בעיות אבל גם לא השקעתי בכלל וכך עברו הימים בישיבה עד שהגיע בין הזמנים אחד וחזרתי הביתה. התקבלתי בקבלת פנים חמה של משפחתי למחרת בבוקר קמתי בשעה מאוחרת יחסית ורציתי להתפלל במניין האחרון כששבתי קיבל את פני ריח טוב ובמטבח ציפתה לי אחותי בעיניים בורקות- "סוף סוף יש לי הזדמנות להאכיל ת"ח ולעזור לו הכנתי לך לחמניות ושוקו כמו שאתה אוהב וגם סלט..." בצהרים כשהתעורר ממנוחה ארוכה ומתבטלת שוב הכינה לו אחותו ארוחה מפוארת ושוב "כי הוא ת"ח שלומד תורה" למחרת כששוב קיבל ארוחה בשרית משובחת הרגיש לא נעים והלך לבית המדרש ללמוד משהו וכך כל יום למד קצת יותר בתחילה כי הרגיש שהוא משקר לאחותו שחושבת שהוא ת"ח אח"כ אמא לעצמו אם זה כ"כ חשוב בעיניה אולי אשתדל יותר וכך עם הזמן השקיע עצמו יותר בלימוד התורה, קיבל יותר חשק עד שבסוף בין הזמנים חזר לישיבה רציני יותר ומתמיד יותר.
אחותו לבטח עסוקה, מטפלת בילדים, כביסות, ניקיונות ולא משערת לעצמה איזה שכר מצפה לה כל התורה של אחיה, של תלמידיו וילדיו- שלה
יש לנו המון כוח בידיים! והמון הזדמנויות להרבות תורה ולגדלה וכל המעשים הקטנים שאמרנו דורשים בעיקר שימת לב. לצאת מהחדר בו אבי לומד כשאני רוצה לדבר בטלפון, לשים פתק חמוד/סוכריה לאח, בתיק להתעניין "איפה אתה אוחז? מה למדתם היום? מה הסיום הבא בחיידר?"
ועכשיו לפני שבועות להראות הערכה על כך שלילה שלם הוא יהיה עסוק בתורה.
 

רק התורה תנצח!!

משתמש צעיר
אני אישית מאד מאד ממליצה על זה-
השבוע מישהי בקשה ממני את אותה בקשה פחות או יותר אהבת תורה סודי
הבאתי לה את זה
והיא התרגשה ברמות
והביאה את זה לכיתה
אמרהה שברוך ה' זה הביא חיזוק אדיר והתרגשות
אבל אולי לא ככ יתאים כי את מדברת על ממד
 

בת שבע ו

משתמש רשום
תודה לכל העונים. היה לתועלת.
גם בממ"ד אני מכניסה את העניין שלימוד התורה זה הנשק של הדור. כמובן עם רגישות מאד גדולה, במיוחד בימים אלו. (יש לי בכיתה כמה ילדות שאבא שלהם/אח שלהן נמצא בעזה/ בצפון)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה