סטיק עם סים מסונן

מישהי עם יראת שמיים

משתמש צעיר
כתיבה ספרותית
200 ש"ח,
שוב, אני חושבת שבמקרים כאלו זה יוצא זול יותר בקניה, לי ספציפית היה ענין בהשכרה אז היה לי שווה לקחת ממנו.
קניה של סטיק + סים עולה בסביבות מאתיים ש"ח + שישים שח בחודש על אינטרנט בנפח 100 ג'יגה. (לא כולל סינון, סינון של נטפרי עולה 15 לחודש.)
 

מישהי עם יראת שמיים

משתמש צעיר
כתיבה ספרותית
אני לא זוכרת אם עשיתי את זה בעצמי או דרך נציג, אני חושבת שהאופציה השניה מועדפת יותר כי הם יכולים לתת הסברים יותר ממני, המספר שלהם הוא: 089143143.
אפשר לנסות לשחק עם ההגדרות באיזור האישי, זה אמור להיות משהו בשם תגיות , אין לי דרך לבדוק כי אני לא על החשבון שלי בנטפרי כרגע.
 

brachy 100

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עריכה והפקת סרטים
אני מחפשת לשכור סטיק עם אתרוג ליום יומיים,
בירושלים
מישהו מכיר?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה