מתפרסמת לאחרונה בעיתונות (נדמה לי שראיתי בקול העיר) סדרת פרסומות של מסעדת קמפניה ברמת גן שלקחה את הדמות של האמא הפולניה על כל משפטיה המעצבנים והפיקה סדרה מדהימה ומיוחדת. לדוגמא: "תצאו לכם לאכול ארוחה זוגית. אני כבר אשאר כאן בחושך לבד ואוכל משהו" - לא מבטיחה שהציטוט מדויק אבל זו רוח הדברים.
לדעתי זו אסטרטגיה מדהימה כי נושא המסעדות כבר לא מצליח לחדש כלום - כולם שמים תמונות של אוכל גורמה ומשפטים שבלוניים כמו "תטעם תבין / תתחבר" וכו'.
יצוין כי אינני עוסקת כלל בפרסום ודעתי היא דעת בעה"ב. אשמח לשמוע את חוות דעתם של תותחי הפרסום הכבדים של הפורום.
וסתם מענין - האם פרסום כזה גם מצליח למכור יותר בשורה התחתונה? (או שלא זו מטרת הפרסום...)
לדעתי זו אסטרטגיה מדהימה כי נושא המסעדות כבר לא מצליח לחדש כלום - כולם שמים תמונות של אוכל גורמה ומשפטים שבלוניים כמו "תטעם תבין / תתחבר" וכו'.
יצוין כי אינני עוסקת כלל בפרסום ודעתי היא דעת בעה"ב. אשמח לשמוע את חוות דעתם של תותחי הפרסום הכבדים של הפורום.
וסתם מענין - האם פרסום כזה גם מצליח למכור יותר בשורה התחתונה? (או שלא זו מטרת הפרסום...)