קורונה סגר מלא

EC

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מי שקצת יש לו שכל רץ למלאות את הבית בכל מכל כל!!!!!!! כולל כל הדברים של פסח ושמעתי מאחד הצדיקים שרואים דברים שצריך להתארגן עם אוכל ל4 חודשים וגם אם יהיה אוכל הוא יהיה יקר מאוד!!!!!!!


ממי שמעת?
 

מאיר בר דיין

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
ישיר למהדרין לא עובדים כבר עכשיו...
עוד לפני הסגר,
מישהו יודע איפה אפשר להזמין אוכל במשלוח הביתה?
למה לומר סתם?
הבוקר קיבלתי מהם משלוח ענק.
אין תאריכים פנויים למשלוחים כעת לערב החג אבל מי שתפס מראש יש לו כרגיל
חסר ביצים כמובן. ועוד כמה דברים...
 

גימפעל

משתמש מקצוען
ה-לקראת-הסגר-מלא.jpg
 

rrrry

משתמש מקצוען
תחפשו אנשים שעשן הזמנה בישיר למהדרין ותצטרפו איתם שיזמינו גם בשבילכם
אפשר עד עשר שעות לפני ההזמנה לשנות ולהוסיף
 

sari5659

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
לגבי ישיר למהדרין ,
למי שמעוניין יש אפשרות לבני ברק לרשום באפשרויות איסוף עצמי וזה מגיע לרחוב שלמה המלך 12
 

HILALI

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
 

שם שמי

משתמש מקצוען
אני חוזר פעם שניה בשביל מי שלא קלט
מי שקצת יש לו שכל רץ למלאות את הבית בכל מכל כל!!!!!!! כולל כל הדברים של פסח ושמעתי מאחד הצדיקים שרואים דברים(ובדקנו כמה פעמים והוא קלע בדיוק)שאומר שצריך להתארגן עם אוכל ל4 חודשים וגם אם יהיה אוכל הוא יהיה יקר מאוד!!!!!!! (חבל שלא מתיחסים!!! כי זה לטובתכם אני לא מרויח כלום) כמובן שלהיות מוכן רוחנית זה העיקר!!! כל אחד יודע מה הוא צריך להשתפר וצריך לעשות את זה זריז!!! וזה ! ורק זה הדבר שיגרום שה' יגן וישמור עלינו!!!!
בשורות טובות
איך יכול להיות שהוא צדיק,
אם הוא לא מוכן לגלות לנו מראש עוד כמה דברים קטנטנים..
 

Duvid TBD

משתמש פעיל
המשתמש נחסם
אתה מאמין לבאבא הזאת שיש לו מלא חטאים???

למה אתה בכלל חושב שהוא צדיק??
במקרה הטוב היא בינונו.
 
שרי הממשלה אמורים היו לדון הלילה טלפונית, כדי להכריע על המשך הצעדים כנגד התפשטות הקורונה, כשבראש סדר היום החלטה על הטלת סגר על המדינה כולה, כשברקע, חילוקי דעות בין שרי הממשלה שמי שדוחף את המהלך הם אנשי משרד הבריאות אל מול אנשי האוצר שחוששים מההשלכות הכלכליות, מסיבה שאינה ברורה השרים קיבלו הודעה שהישיבה הלילה, בוטלה.

השרים צפויים ככל הנראה להתדיין מחר בדגש על המצב המחמיר בריכוזים החרדים, שעל פי דיווחים עולה אפשרות לסגר ספציפית רק חלק מהריכוזים החרדים לצד הגברת האכיפה על ידי המשטרה וגם מאות חיילי צה"ל שיכנסו החל מהערב למאמצי האכיפה.

הממשלה תדון בדרישה של שר הביטחון נפתלי בנט כי חיילי צה"ל יסייעו לשוטרי המרחבים באכיפה. שצה"ל יפרוס כוחות לצד המשטרה כדי לאכוף את הוראות שעת החירום שאושרו בשבוע שעבר עם הנחיות שלא לצאת מהבתים לצד קנסות ועונש של מאסר עד 6 חודשים.

קודם כניסת השבת קיים ראש הממשלה דיונים מקצועיים בעניין המשך הצעדים להתמודדות עם משבר הקורונה בנושאי ההצטיידות והרכש וכן דיון מקיף על ההיערכות לקראת הסגר, כאשר נתניהו הנחה להיערך להידוק משמעותי של הגבלות התנועה באופן שיצמצם אף יותר את מספר השוהים מחוץ לבית כדי למנוע את התפשטות מגפת הקורונה.

יצוין כי השר אריה דרעי מתנגד לסגר כולל, הוא בעד סגר לבני 65 ומעלה ושהמשפחות או המדינה יטפלו בהם.
POILER]
 

HILALI

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ג

א מִזְמוֹר לְדָוִד בְּבָרְחוֹ מִפְּנֵי אַבְשָׁלוֹם בְּנוֹ:ב יְהוָה מָה רַבּוּ צָרָי רַבִּים קָמִים עָלָי:ג רַבִּים אֹמְרִים לְנַפְשִׁי אֵין יְשׁוּעָתָה לּוֹ בֵאלֹהִים סֶלָה:ד וְאַתָּה יְהוָה מָגֵן בַּעֲדִי כְּבוֹדִי וּמֵרִים רֹאשִׁי:ה קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶקְרָא וַיַּעֲנֵנִי מֵהַר קָדְשׁוֹ סֶלָה:ו אֲנִי שָׁכַבְתִּי וָאִישָׁנָה הֱקִיצוֹתִי כִּי יְהוָה יִסְמְכֵנִי:ז לֹא אִירָא מֵרִבְבוֹת עָם אֲשֶׁר סָבִיב שָׁתוּ עָלָי:ח קוּמָה יְהוָה הוֹשִׁיעֵנִי אֱלֹהַי כִּי הִכִּיתָ אֶת כָּל אֹיְבַי לֶחִי שִׁנֵּי רְשָׁעִים שִׁבַּרְתָּ:ט לַיהוָה הַיְשׁוּעָה עַל עַמְּךָ בִרְכָתֶךָ סֶּלָה:
נקרא  30  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה