דרוש מידע סגולה נפלאה לערב ראש השנה

יהודה מילר

מנהל פורום חשבונאות ומס
מנהל
מנוי פרימיום גולד
בס"ד
קיבלתי במייל, מובא המקור לסגולה, וגם הסבר בתחתית המודעה
שתהי' לכולנו שנה טובה ומבורכת

סגולה לערב ראש השנה.jpg
 

יהודה מילר

מנהל פורום חשבונאות ומס
מנהל
מנוי פרימיום גולד
יהי רצון שיתקבלו התפילות והסגולות...
 

יהודה מילר

מנהל פורום חשבונאות ומס
מנהל
מנוי פרימיום גולד
מתון עלון "השגחה פרטית" לראש השנה

בשנה שעברה התפרסמה הסגולה הנפלאה של המקובל האלוקי רבי דוד שרידו (המובאת בספר 'מועדי רגל' שבסוף ספר 'נפש יוסף' עמוד ג), שמעיד שמי שעושה זאת, "מעביר הקב"ה כרוז ואומר, גביתי מאדם זה כל החובות ומוחל על חטאותיו, וידוע דאית ז' מרומים, ונוטל הקב"ה נשמת זה האדם ממש, ומקריבה על גבי זה ואומר, הרי הוא טהור וקיבלתי כל חובותיו כפליים בכל חטאותיו".
על מה הרעש הגדול הזה? מה עשה אותו אדם?
פשוט מאוד, בערב ראש השנה הוא קרא בפרשת "והיה כי תבוא", מתחילה עד "והגר אשר בקרבך" (פסוקים א' – י"א).ועל זה הוא מובטח, שהקב"ה העביר את כל חטאותיו.
על מה הרעש? – כשאדם קורא ומתבונן באחד עשר הפסוקים הראשונים של 'כי תבוא', הוא מתמלא בהכרת הטוב על השנה הקודמת, והוא שמח ב'טוב' שהקב"ה הביא לו. כמו שהתורה מסיימת "ושמחת בכל הטוב אשר נתן לך ה' אלוקיך ולביתך". הוא שמח בטוב ובחסדים שהקב"ה נתן לו בשנה הקודמת, ואז אומר הקב"ה: "הרי הוא טהור וקיבלתי כל חובותיו כפליים בכל חטאותיו".
שנזכה לשנה טובה ומתוקה!
כתיבה וחתימה טובה!
פינחס שפר
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ה'

לג הוֹרֵנִי יי דֶּרֶךְ חֻקֶּיךָ וְאֶצְּרֶנָּה עֵקֶב:לד הֲבִינֵנִי וְאֶצְּרָה תוֹרָתֶךָ וְאֶשְׁמְרֶנָּה בְכָל לֵב:לה הַדְרִיכֵנִי בִּנְתִיב מִצְוֹתֶיךָ כִּי בוֹ חָפָצְתִּי:לו הַט לִבִּי אֶל עֵדְוֹתֶיךָ וְאַל אֶל בָּצַע:לז הַעֲבֵר עֵינַי מֵרְאוֹת שָׁוְא בִּדְרָכֶךָ חַיֵּנִי:לח הָקֵם לְעַבְדְּךָ אִמְרָתֶךָ אֲשֶׁר לְיִרְאָתֶךָ:לט הַעֲבֵר חֶרְפָּתִי אֲשֶׁר יָגֹרְתִּי כִּי מִשְׁפָּטֶיךָ טוֹבִים:מ הִנֵּה תָּאַבְתִּי לְפִקֻּדֶיךָ בְּצִדְקָתְךָ חַיֵּנִי:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

סוכות • אתגר חופשי

לוח מודעות

למעלה