התגובה של הלקוח היא ישראלית טיפוסית, ומי שעובד מול ישראלים עליו לדעת לספוג גם תגובות כאלו, זו המנטליות.
ספק השירות מצידו עליו להיות אדיב ולא לשדר חוסר סבלנות כלפי נסיונות המיקוח. הוא יכול מקסימום לשחרר מענה מסוג 'מצטער, שולי הריווח שלי אינם מאפשרים לי מרחב תנועה גדול כל כך'.
ספק השירות מצידו עליו להיות אדיב ולא לשדר חוסר סבלנות כלפי נסיונות המיקוח. הוא יכול מקסימום לשחרר מענה מסוג 'מצטער, שולי הריווח שלי אינם מאפשרים לי מרחב תנועה גדול כל כך'.