דרוש מידע נשמע לכם הגיוני \ לגיטימי הבקשה הבאה?!

3524

משתמש סופר מקצוען
התגובה של הלקוח היא ישראלית טיפוסית, ומי שעובד מול ישראלים עליו לדעת לספוג גם תגובות כאלו, זו המנטליות.

ספק השירות מצידו עליו להיות אדיב ולא לשדר חוסר סבלנות כלפי נסיונות המיקוח. הוא יכול מקסימום לשחרר מענה מסוג 'מצטער, שולי הריווח שלי אינם מאפשרים לי מרחב תנועה גדול כל כך'.
 

msphoto

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
אם המחיר שלך זול מלכתחילה מכל המתחרים - זה אומר שאת בוחרת (וחבל) להתבסס בטווח הזול של השוק
זו טעות קלאסית של הרבה עסקים בתחילת דרכם שחושבים להכנס לשוק במחירים זולים מידי.

ב'שוק הנמוך' נמצאים הרבה לקוחות מהסוג שמחפש רק מחיר זול ופחות מעניינת אותו איכות התמורה, אין מה לשכנע אותו כי כאמור - המוצר לא חשוב לו.
ובינתיים את מתבססת ומתבוססת בשוק הזה, וכאשר תחליטי להעלות מחיר כדי להתחיל להרויח כמו שצריך - השוק שבנית לך בעמל רב - ייעלם.. כי הוא הרי שוק של מחיר זול ולא של איכות מוצר.

עדיף לעצור רגע ולחשוב האם לא עדיף לכוון לשוק גבוה יותר, לבנות לו רמת מוצר באיכות מתאימה, לתת שירות מעל ומעבר מתוך הבנה ושליטה ברזי התחום, לגרום ללקוח לבחור בך לא בגלל המחיר אלא למרות המחיר.

זה קשה ואיטי בהתחלה, אבל אם כל לקוח יצא מרוצה עד השמיים - חבר יביא חבר והדרך להצלחה - סלולה, בס"ד.



אז לשאלתך - תשאלי את עצמך האם את רוצה את הלקוח הזה ולפי זה תפעלי.
 

לארג'

משתמש סופר מקצוען
@פלמינגו 67
לא צריך להתרגש מאנשים או לנסות להבין אותם
יש כ"כ הרבה סוגי טיפוסים,זה הבעיות הקטנות..
 

אקסלנט

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
במקום להאשים את הלקוח (הוא נורמלי לגמרי ולא חצוף)
קחי אחריות ותתחילי להתנהל באופן מקצועי
יש לך בעיה במיתוג שלך
אנשים תופסים אותך כחובבנית שלגיטימי להתמקח על המחיר

תשימי את עצמך רגע בצד הלקוח -
בשוק הכרמל את יכולה להתמקח
אבל כשתיכנסי לאושר עד - לא תתווכחי שם עם הקופאית, נכון?
מה ההבדל?
את כלקוחה, נשארת אותו בן אדם,
ההבדל הוא בתפיסת המותג שלך כלקוחה
 

בנימין רוזה גל

משתמש רשום
בארגנטינה אצלנו, לא היה דבר כזה,
אם לקוח מבקש הנחה,המוכר דופק (שובר את) על השולחן,
והלקוח היה מבין טוב טוב שאין הנחה,
במייל זה קצת קשה אבל דרכים יצרתיות להבהיר את המסר...
 

מרחבית

משתמש מקצוען
רוצה לשמוע את דעתכם,
מסכימה איתך שיש בעיה בצורת הניסוח. לא בגלל עצם הבקשה להנחה, אלא בגלל הפסקנות.
אני לא מכירה את האדם, ואולי הניסוח הזה לא מאפיין אותו.
כן הייתי נזהרת ומנסה יותר לתהות על קנקנו כדי להחליט אם אני בכלל רוצה לעבוד אתו.
רק לאחר מכן הייתי מחליטה אם לתת הנחה או לא ועד כמה.
עם הזמן לומדים שיש לקוחות שלא כדאי (לי) לעבוד איתם. וכדאי לזהות אותם בתחילה.
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  109  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה