דרוש מידע נשמע לכם הגיוני \ לגיטימי הבקשה הבאה?!

פלמינגו 67

משתמש סופר מקצוען
רוצה לשמוע את דעתכם, האם נראה לכם הגיוני ולגיטימי העניין הבא:
אני עוסקת בהשכרת מוצרים שונים, ביקשו ממני הצעת מחיר,
וקיבלו אותה.
נגיד סכום X
מציינת שהסכום זול לכל הדעות לעומת התמורה והמתחרים בתחום.
המייל שאני מקבלת חזרה על מייל ההצעת מחיר שלי הוא:
"בואי נסכם על X-1000, סגרנו?!"
לי זה נשמע חוצפה וחוסר בושה,
לכם,
זה נשמע הגיוני?

אם הבקשה היתה באה באופן יותר מסודר ומכובד, אולי הייתי חושבת על העניין, אבל ככה?!
 
נערך לאחרונה ב:

Hi

משתמש מקצוען
המשתמש נחסם
1. אפשר ללמוד מיהו הלקוח. ואם לא בא לכם כאלו לקוחות, זו ההזדמנות לסנן.
2. מדובר במיקוח. אם לא עונים לו, הוא יחליט בעצמו אם הוא רוצה לקבל את הצעת המחיר. אין טעם לענות לו. זה גם יהיה מאוד לא חכם.
 

shani123

משתמש מקצוען
יש כאלו לקוחות.

אם הלקוח שווה, אז אפשר עכשיו לתת לו הנחה
ובפעם הבאה להקפיץ את המחיר כדי לתת את "ההנחה" הנדרשת לו.
 

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים
זה אמנם התנהגות קצת גסה
אבל למה שלא ינסו את מזלם
אם את מסכימה מה טוב
אם לא- ינסו למצוא פשרה
את יכולה לענות באסרטיביות
1000 פחות אין מצב, אולי אני יכולה לבוא לקראתכם ב-200-300 ש"ח
 

מאן דאו

משתמש פעיל
לקוחות תמיד מנסים "להוריד ולהרויח"עוד כמה שקלים, לפעמים ההרגשה הטובה ללקוח שווה את הכמה שקלים האלו, במיוחד לטווח הארוך שהלקוח חוזר או מביא חברים, והרווח מזה הוא לא בכמה שקלים, אלא באימון שהוא נותן במוכר.

ומצד שני לפעמים לקוחות כאלו הם שואבי אנרגיה, (והרבה יותר גרוע זה יהיה בטווח הארוך), הם פשוט נצלנים וסוחטים את הלימון הסחוט (כפי שאמרתם שהחירים כבר זולים ביחס לאחרים). ובמקרה הזה - לא מדובשך ולא מעוקצך.
צריך לשקול כל מקרה לגופו, כשהשאלה העיקרית שצריכה להישאל "מיהו הלקוח? ולמה המחיר שקיבל לא מספק אותו?"

הצלחה רבה
 

דפוס פוסטר

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
זו לא חוצפה, רק עניין של אופי, אנשים שירגישו טוב עם עצמם אם הצליחו להוציא הנחה.
כשלקוח מבקש ממני הנחה, אם סביר מבחינתי, אתן איזו הנחה.
ואם הבקשה לא הוגנת, אני אומרת בענייניות המחיר הוא X כמו שציינתי בהתחלה.


יש את הנודניקים שימשיכו לבקש-לדרוש הנחה שוב ושוב, ואז אני חוזרת כמו תוכי על המשפט "המחיר הוא X" בצורה מכבדת ולא מתלהמת. בד"כ זה עוזר.
 

moti

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
רוצה לשמוע את דעתכם, האם נראה לכם הגיוני ולגיטימי העניין הבא:
אני עוסקת בהשכרת מוצרים שונים, ביקשו ממני הצעת מחיר,
וקיבלו אותה.
נגיד סכום X
מציינת שהסכום זול לכל הדעות לעומת התמורה והמתחרים בתחום.
המייל שאני מקבלת חזרה על מייל ההצעת מחיר שלי הוא:
"בואי נסכם על X-1000, סגרנו?!"
לי זה נשמע חוצפה וחוסר בושה,
לכם,
זה נשמע הגיוני?

אם הבקשה היתה באה באופן יותר מסודר ומכובד, אולי הייתי חושבת על העניין, אבל ככה?!
חחח בתור לקוח, גם אני עושה את זה בשביל להתחיל מיקוח... בתור בעל עסק את צודקת זה מעצבן לפעמים אבל זו שיטת ההתנהלות במדינה, בחו"ל לא מעיזים לדבר איתך על הורדה בהצעת מחיר
 

פנטה

משתמש מקצוען
התוכן לדעתי לגיטימי
אולי הצורה קצת פחות
לא נורא לא כל האנשים יודעים להתנסח נכון
תעני לו לפי מה שאת מחליטה אם שווה לך להוריד לו את המחיר הזה או לא...
 

מקס 22

משתמש צעיר
זה ברגע הראשון מעלה רגש של כעס- חוצפה \חוסר בושה ועוד.
אבל בעסקים צריך מאד להפריד בין מו"מ עסקי לפגיעה אישית.
צריך להבין שלכל אחד יש את האופי שלו ולפי הנטיות שלו הוא מנהל את עסקיו.
ולכן צריך להתנתק מההרגשות ולחשוב רק עיסקית האם זה משתלם לי או לא, ולהגיב רק עניינית להצעה- כן או לא
וזה עוזר מאד ליחסים בהמשך גם אם העסקה הזו לא תצא לפועל.
 

EfratHL

משתמש פעיל
זכותו לבקש הנחה (גם אם הניסוח לא מוצא חן בעינייך)
וזכותך המלאה לסרב.
מציעה לך להתייחס לזה בעניניות, ולא ממקום אמוציונלי.
בסוף זה עולם של עסקים, ומ"מ זה חלק מהעניין, וגם אסרטיביות היא חלק מהעניין.
 

tadmit

המרכז לשידורים חיים, חתונות, כנסים, לוויות
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
אני לא מבין מה הבעיה לענות לו במייל:
"המחיר שלי הוא XX לא פחות.
אם זה לא מוצא חן בעיניך, לצערי תאלץ לפנות למקום אחר וחבל"
עם תשובה כזאת, אתה מאבד את הסיכוי שהלקוח יסגור אתך.
כמו שאמרו לפני, התשובה צריכה להיות ענינית ומכבדת.
באופן אישי אני כמעט אף פעם לא מוכן להוריד מחיר, אבל אם יש לי עניין לסגור את העסקה, אני מציע ללקוח עוד שרות שהוא לא חשב עליו, ללא תמורה (בעבודה שלי יש לי מגוון של דברים שאני יכול להציע, שלא עולים לי כסף, ויש להם ערך ללקוח).
 

פלמינגו 67

משתמש סופר מקצוען
לא הגון בכלל אחרי שסיכמתם מחיר
הגיוני- זה סגנון של בן אדם... יש מצב שהוא מצא משהו יותר זול?
לא נראה לי. אין לי מתחרים כל כך בשוק.

ובכל אופן, לא באתי לבקש עצות מה לענות,
עניין אותי אם תגובה כזאת היא מקובלת על בני האדם - כי עליי - לא.
קצת טקט.
מה זה הדרישה הזו?!

ולמי שמתעניין בכל זאת,

עניתי שאין לי בעיה לרדת במחיר, אבל חלק מהמוצרים אני לא אביא, והמזמינה תצטרך לקנות אותם לבד.
:)
 

פוניבז'-וולף

משתמש פעיל
רוצה לשמוע את דעתכם, האם נראה לכם הגיוני ולגיטימי העניין הבא:
אני עוסקת בהשכרת מוצרים שונים, ביקשו ממני הצעת מחיר,
וקיבלו אותה.
נגיד סכום X
מציינת שהסכום זול לכל הדעות לעומת התמורה והמתחרים בתחום.
המייל שאני מקבלת חזרה על מייל ההצעת מחיר שלי הוא:
"בואי נסכם על X-1000, סגרנו?!"
לי זה נשמע חוצפה וחוסר בושה,
לכם,
זה נשמע הגיוני?

אם הבקשה היתה באה באופן יותר מסודר ומכובד, אולי הייתי חושבת על העניין, אבל ככה?!
לא לענות זה מוריד את ערכך, ויתכן שזה יגרום שהוא גם לא יקח.
הוא גם רוצה מוצר מחברה שמכבדת את עצמה. ומעריכה את עצמה.

אגב, תגובות כאלו יותר מקובלות בציבור הליטאי, ופחות בחסידי שמשלמים בשמחה בד"כ.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה