שיר נעשיר ונשיר בפרשת השבוע

ש. צ. וינמן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
עריכה תורנית
בס"ד

שלוחי מצווה אינם ניזוקים
גם אדם המקיים מצות בוראו שנשתלח בעוה"ז כדי לעשות רצונו ית' נקרא שליחי מצוה בודאי
.
והיו צריכים למסור ולבטל רצונם, לעשות רק כדי לעשות רצון השי"ת וממילא היו ניצולים,
כך כל חיי העוה"ז שנשתלח האדם במקום סכנה שהכל הבל ורעות רוח.
וע"י קיום המצוות כשליחות יוכל להנצל ולהצליח שכל מעשיו יהיו נמשכין אחר התורה".
(שפת אמת פרשת שלח)



כְּשֶׁהַשְּׁלִיחוּת יוֹצֵאת לָתוּר הָאָרֶץ,

לָתֵת אֶת נִשְׁמָתָהּ, לְמִי שֶׁתִּדָּרֵשׁ.

וְחָשָׁה הִיא כְּבֶן אָדָם שֶׁהִתְפָּרֵץ,

לְבַיִת זָר, מִבְּלִי שֶׁהִתְבַּקֵּשׁ.

--

כְּשֶׁבֶּן אָדָם מַרְגִּישׁ שִׁחְרוּר,

וְלִרְצוֹנוֹ כּוֹבֵל כָּל מַעַשׂ.

כְּשֶׁרְגָשׁוֹת הֵן הַתַּמְרוּר,

וּתְוַאי בָּרוּר נוֹתַר בְּלִי - יַחַס.

--

כְּשֶׁנִּימִים דַּקִּים, בִּמְתִינוּת,

חוֹבְרִים לְחֵבֶל עַב וּמְחַזֵּק.

כְּשֶׁקּוֹל לִגְלוּג נוֹהֵג בְּבוֹגְדָנוּת,

וּמְנַתֵּק הפְּתִיל, שֶׁכָּאן חִזֵּק.

--

כְּשֶׁבֶּן אָדָם שָׁרוּי בַּעֲלָטָה,

וּלְבָבוֹ נִלְפָּת בְּעֹמֶק עֲרָפֶל.

כְּשֶׁאֶת רֹאשׁוֹ מַרְכִּין הוּא מַטָּה,

נִבְעַת מִמַּחֲזֶה שֶׁמִּתְחוֹלֵל---

--

כְּשֶׁבֶּן אָדָם, צוֹעֵד בִּשְׁבִיל הַלָּמָּה,

כְּשֶׁחַצְצֵי סְפֵקוֹת, חוֹסְמוֹת הַדֶּרֶךְ לַתַּכְלִית.

כְּשֶׁשְּׁאֵלוֹת, בּוֹנוֹת סְבִיב לְבָבוֹ חוֹמָה,

כְּשֶׁלֹּא נוֹתַר חֲרַךְ לְזֹהַר בְּרֵאשִׁית.

--

כְּשֶׁהוּא מַבְחִין שֶׁמַּנְעוּלוֹ בְּיָד - חַמָּה,

וְהִיא שֶׁלּוֹ, וְלֹא יָד מִסְתּוֹרִית.

כְּשֶׁהוּא מֵבִין – שֶׁדִּמְיוֹנוֹ יָצַר הַדְּרָמָה,

רָץ לְהַטְמִין רֹאשׁוֹ בְּתוֹךְ כָּרִית ---
 

ש. צ. וינמן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
עריכה תורנית
יפיפה! באמת!
המלצה שלי, אולי כדאי לשים את המקור אחרי השיר, מאמינה שיש המון שפותחים, רואים מקור וסוגרים מיד, וחבל.

תודה!
עבר זמן העריכה.
בכל אופן, אקח לתשומת לב לפעמים אחרות.
 

דיונון

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
עריכה תורנית
המלצה שלי, אולי כדאי לשים את המקור אחרי השיר, מאמינה שיש המון שפותחים, רואים מקור וסוגרים מיד, וחבל.
לחילופין, אפשר לצטט בהתחלה באותיות קטנות ורק את הפואנטה הרצויה להגדיל, וכן בשאר הטקסט לשחק עם הגדלים.
זה מקל על הקריאה ולא נראה כ"כ מאיים.
 

ש. צ. וינמן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
עריכה תורנית
לחילופין, אפשר לצטט בהתחלה באותיות קטנות ורק את הפואנטה הרצויה להגדיל, וכן בשאר הטקסט לשחק עם הגדלים.
זה מקל על הקריאה ולא נראה כ"כ מאיים.

בוצע.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  54  פעמים

אתגר AI

תרפיה בבעלי חיים • אתגר 143

לוח מודעות

למעלה