נספח לאתגר הדו שבועי משמינים מנחת

אשר שרבר

משתמש סופר מקצוען

דוכסוסטוס

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
@הפקות כתיבה הוצאת לי את המילים מהפה. (רשימת ארבעת ההבדלים צריכה להיכנס לחוק חינוך חובה).
מצד שני, לא קל לכתוב קטע סיפור על מסר מוכתב מראש, בפרט כשהוא מסר מיליטנטי, לכן צפיתי שיהיו כמה אילתורים והקבלות להשמנה ואפילו פתחתי להם פירצה בכללים, לא חשבתי שיהיו כל כך הרבה כאלה.

חשוב להתוודות: גם הסיפור שלי לא לגמרי מממש את בשורת האתגר, לעג על ילד שמן שבחלוף הימים עומד לימינו. הקטע הסטירי שפרסמתי אתמול ומתאר מאבק פוליטי בין שמנים לרזים, גם הוא אינו ייצוג מושלם של המסר (אם המעשנים היו פותחים מפלגה יתכן וכך זה היה נראה במציאות).

מסקנת הדברים היא שהמשימה הייתה מורכבת מדי או לא מובנת כראוי.

למרות האמור קשה להגדיר אותי כמאוכזב - האתגר הזה שלף מהמקלדות שורה של יצירות מרשימות, מושקעות ומרתקות שתענוג היה לקרוא אותן, ראינו בו גם השתתפות מבורכת של כמה כוחות חדשים וחדורי מוטיבציה.
בסוף בסוף, מטרת כל האתגרים היא לא הנחלת מסרים ושבירת מיתוסים אלא מימוש כישרונות והתעלות עליהם, וזה קרה כאן.
 

דוכסוסטוס

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
משהו ששכחתי לציין בהודעה הקודמת.

האתגר הזה התמודד עם צילו המאיים של אתגר הפורים הגדול של פרוג שמטבע הדברים סחף אליו את העפרונות המחודדים ודחף אותנו אחורה בסולם העדיפויות.

אם האתגרים הדו-שבועיים היו מלווים בלהקת אשכולות דרבון והשראה ואולי גם בכמה ארוחות זוגיות, היינו פוגשים שיאים וביצועים בלתי אפשריים.


אגב, @משויטט רעיון מבריק איך לארגן סיר יאפצ'ק בתוך מטבח של שוחרת תרד.
 

דוכסוסטוס

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
עוד מעט השיפוט האכזרי.
רגעים אחרונים לדחוף מעטפות שוחד, מקבל גם ביטקווין.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קטו

א לֹא לָנוּ יי לֹא לָנוּ כִּי לְשִׁמְךָ תֵּן כָּבוֹד עַל חַסְדְּךָ עַל אֲמִתֶּךָ:ב לָמָּה יֹאמְרוּ הַגּוֹיִם אַיֵּה נָא אֱלֹהֵיהֶם:ג וֵאלֹהֵינוּ בַשָּׁמָיִם כֹּל אֲשֶׁר חָפֵץ עָשָׂה:ד עֲצַבֵּיהֶם כֶּסֶף וְזָהָב מַעֲשֵׂה יְדֵי אָדָם:ה פֶּה לָהֶם וְלֹא יְדַבֵּרוּ עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ:ו אָזְנַיִם לָהֶם וְלֹא יִשְׁמָעוּ אַף לָהֶם וְלֹא יְרִיחוּן:ז יְדֵיהֶם וְלֹא יְמִישׁוּן רַגְלֵיהֶם וְלֹא יְהַלֵּכוּ לֹא יֶהְגּוּ בִּגְרוֹנָם:ח כְּמוֹהֶם יִהְיוּ עֹשֵׂיהֶם כֹּל אֲשֶׁר בֹּטֵחַ בָּהֶם:ט יִשְׂרָאֵל בְּטַח בַּיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:י בֵּית אַהֲרֹן בִּטְחוּ בַיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:יא יִרְאֵי יי בִּטְחוּ בַיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:יב יי זְכָרָנוּ יְבָרֵךְ יְבָרֵךְ אֶת בֵּית יִשְׂרָאֵל יְבָרֵךְ אֶת בֵּית אַהֲרֹן:יג יְבָרֵךְ יִרְאֵי יי הַקְּטַנִּים עִם הַגְּדֹלִים:יד יֹסֵף יי עֲלֵיכֶם עֲלֵיכֶם וְעַל בְּנֵיכֶם:טו בְּרוּכִים אַתֶּם לַיי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:טז הַשָּׁמַיִם שָׁמַיִם לַיי וְהָאָרֶץ נָתַן לִבְנֵי אָדָם:יז לֹא הַמֵּתִים יְהַלְלוּ יָהּ וְלֹא כָּל יֹרְדֵי דוּמָה:יח וַאֲנַחְנוּ נְבָרֵךְ יָהּ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

חלון ראווה • אתגר 123

לוח מודעות

למעלה