בדיוק מה שרציתי לשאול.האם אפשר גם לקחת את הסיפור המפורסם הזה - ולכתוב לו גרסה מודרנית? כמובן, בצורת דיאלוג.
לפי איך שהבנתי צריך דווקא על הסיפור עם הרב והעני. לא?2. נקודת מבט חדשה לסיפור מוכר, (הזרה?).
נגיד דיאלוג של כלבא שבוע עם רחל בתו.
כן. כך התכוונתי. לקחתי את הסיפור הזה שכולם (לדעתי) מכירים, ולראות איך כל אחד רואה אותו.לפי איך שהבנתי צריך דווקא על הסיפור עם הרב והעני. לא?
אופסה. אז כתבתי אתגר, אבל פספסתי את כל הקטע של הדיאלוג. אפשר לעלות לכאן ואם זה בסדר אעלה לאתגר עצמו?האתגר, לספר את הסיפור או חלקו כדיאלוג ממקום אחד שלא בדיוק יודע מה קורה במקום השני.
כן. דיאלוג."אליסף! אתה לא תאמין מה קרה!" צווחת התרגשות יוצאת מפיו של ראובן.
"מה קרה?" מתעניין אליסף, אדישות נסוכה על פניו.
"אבא שלי קנה תרנגולת" ראובן משלב ידיים.
אליסף קופץ מהמקום בבת אחת. "תרנגולת? אמיתית ממש?"
"אמרתי לך שלא תאמין" צוחק עליו ראובן.
"אפשר לבוא לראות אותה?" מתחנן אליסף.
"אחים שלי משחקים איתה עכשיו. אבל בסדר, בוא" הוא מסכים.
אליסף פוער את פיו בשמחה. "יש! אתה החבר הכי טוב בעולם!" מבטיח לו.
-
"ואז התרנגולת ניקרה למשה, אח של ראובן, את היד, וזה היה מצחיק נורא!" מפטפט אליסף בהתלהבות.
אבא שלו מכווץ גבות. "המשפחה של ראובן לא גרה בבית של אברמסקי הזקן?" הוא מתחקר את אליסף.
"מי זה אברמסקי הזקן? האיש שהיה הולך כל הזמן עם כובע הפוך?" תוהה אליסף.
"כן, נו"
"אהה, אז בטח. הם גרים איפה שהוא היה גר."
שמעון מתפלא. "זה בית ממש קטן, ויש ליצחק'ל בלי עין הרע עשרה ילדים. מה השגעון שלו להכניס תרנגולת לבית?" הוא ממלמל לעצמו.
"אבא, אני גם רוצה תרנגול!" מודיע אליסף.
"אז תלך לשחק עם ראובן. אני לא מכניס לפה תרנגול, אליסף, בשום פנים ואופן!"
-
"למה הגעת לפה?" ראובן סוקר את אליסף בפרצוף מותש, עשבים דבוקים למכנסיו.
''התרנגולת שלכם אוכלת עשבים?" מתעניין אליסף.
"העז שלנו אוכלת עשבים," דייק אותו ראובן.
"עז?" אליסף היה המום. "ממתי יש לכם עז?" התפלא.
"מהיום בבוקר." הפטיר ראובן בעצבים.
"אפשר להכנס?" שואל אליסף בכמיהה. "החלום שלי זה שיהיה לי עז!" הוא מצהיר, ונכנס מבעד לפתח שראובן מפנה לו.
"תזהר! היא קופצת עליך!" צועק ראובן מאחור.
אליסף נסוג בבעתה. "לא ככה דמיינתי עז," הוא ממלמל. "אז… להתראות" הוא אומר, מבויש.
"להתראות". סוגר אחריו ראובן את הדלת, ומתיישב על הרצפה, נואש.
ככה יותר טוב?
חושבת שעדיין לא הבנתי עד הסוף מה צריך לעשות, אחרי שראיתי את האתגר של @כותב השורות
צריך לכתוב רק משפטים, בלי תיאור רגשות וכו?
אז זה טוב, מה שכתבתי, או לא? לא הבנתיכן. דיאלוג.
בתוך הדיאלוג להכניס את הרגשות והתיאורים ככל שאפשר (משפטי קישור קצרים זה בסדר).
כןאז זה טוב, מה שכתבתי, או לא? לא הבנתי
@הנף מקלדת איזה זלזול.ברור. מה? ציור של עז. זה סמל סטטוס.
איזה עז בראש שלך?! הבטיח שיעשה איתי סלפי. עכשיו יש לי תמונה שלו.
פחחח... העיזים האלה של קדישמן מגוחכות. מה רע בפיקאסו מה?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: