בלו"ז האוקראיני מופיע שהוא חוצה.כי זה לא מופיע ברכבות שעוברות את הגבול
מה שמעניין שזה מופיע כשני קווים בכל האתרים וינה -קייב , וינה -צ'ופ
אבל באותם שעות בדיוק.
אגב נראה לי שהצורך העיקרי ברכבות זה בחזור, האם יעזור כל הנ"ל בחזור?
בלו"ז האוקראיני מופיע שהוא חוצה.כי זה לא מופיע ברכבות שעוברות את הגבול
לכאורה יעזור גם בחזור.אגב נראה לי שהצורך העיקרי ברכבות זה בחזור, האם יעזור כל הנ"ל בחזור?
הרכבת הזו "לוקחת טרמפים".מה שמעניין שזה מופיע כשני קווים בכל האתרים וינה -קייב , וינה -צ'ופ
כי הפקקים בגבולות ופספוסי טיסות שנה שעברה היו בעיקר בחזוראבל למה אתה חושב שהצורך בחזור הוא יותר מבהלוך?
השנה זה יהיה בהלוך.כי הפקקים בגבולות ופספוסי טיסות שנה שעברה היו בעיקר בחזור
יש לפעמים פקקים בגבולות גם בלי קשר לברסלבער'ס אבל בהלוך מקסימום ממתינים עוד כמה שעות.אפשר לראות שמחירי הטיסות להלוך יקרות יותר מלחזור, הדבר מלמד משהו...
שנה שעברה זה היה הפוך.
עוד דבר שהשנה החזור מתרכז בכפול ימים משנה שעברה.
אחת ממעלותיה של הרכבת.יש לפעמים פקקים בגבולות גם בלי קשר לברסלבער'ס אבל בהלוך מקסימום ממתינים עוד כמה שעות.
בחזור קשה לדעת מתי לצאת, אם אתה יוצא מידי מוקדם אתה מתייבש בשדה תעופה חצי יום, ואם ואם אתה יוצא מידי מאוחר ואתה נתקע בגבול אתה מפספס את הטיסה.
לעומת זאת עם רכבת אתה יודע בדיוק מתי תגיע ויכול לתכנן את היום בהתאם.
לכן הסוכנים שמוכרים ליעדים רחוקים לא מוכרים כרטיסים שהנחיתה אחרי יום חמישי בצהרים (לפחות ככה בלוח של אולמן לא בדקתי אחרים)אגב, בהלוך צריך להגיע לראש השנה...
למי שיוצא בזמן גבולי.
זה גם מאוחר.לכן הסוכנים שמוכרים ליעדים רחוקים לא מוכרים כרטיסים שהנחיתה אחרי יום חמישי בצהרים (לפחות ככה בלוח של אולמן לא בדקתי אחרים)
ספציפית אצל אולמן הטיסה היחידה ביום חמישי זה לקלוז' המראה ב10:30 בבוקר.זה גם מאוחר.
נסיעה של 14 שעות כבר אוחזים ב"זכור ברית" (ויש מקומות שזה יותר מ14 שעות). [3 לפנ"ב אם אין סגר]
+הכניסה לקברי צדיקים.
+תחנות דלק ועצירות התרעננות.
לפני עיכובים בגבול זה כבר גבולי.
וזה בנחיתה של 12 (בדר"כ לא מתחילים לנסוע אחרי פחות משעה).
כללים חדשים של תחבורה ברכבת
האיחוד האירופי אישר כללים חדשים לתחבורה ברכבת, המבטיחים הגנה טובה יותר על זכויות הנוסעים במקרה של ביטולי נסיעות או עיכובים. כמו כן, חברות הרכבת יצטרכו לשתף נתוני תנועה, מה שישפר את הצעות הכרטיסים.
כך דווח באתר הנציבות האירופית.
לגבי פיצוי כרטיס
במקרה של ביטול נסיעה, יש להציע לנוסעים פתרון חלופי להמשך נסיעתם תוך 100 דקות. אם בתום זמן זה החברה לא סיפקה זאת, תהיה לנוסעים הזכות לשנות את המסלול בעצמם.
מעתה הם יוכלו לבחור במסלול חלופי ברכבת או באוטובוס, ועל המוביל לפצות על עלות הכרטיס הנוסף.
האיחוד האירופי גם חייב את חברות הרכבות לספק מידע תנועה בזמן אמת לא רק לחברות רכבת אחרות, אלא גם למוכרי כרטיסים ומפעילי תיירות.
זה יאפשר להם לתכנן טיולים טוב יותר, למשל סיורים המכסים מובילים שונים ומשלבים קשרים שלא הוצעו בעבר וכו'.
השינויים החדשים גם הופכים את התחבורה ברכבת לנגישה יותר עבור אנשים עם מוגבלויות. כן, המוביל אינו יכול כעת לדרוש שאדם כזה ילווה באדם אחר.
במידת הצורך, לאדם כזה יש זכות לנסיעה חופשית ולמקום ישיבה ליד האדם שהוא עוזר לו.
האיחוד האירופי דאג גם למובילים. על פי הכללים החדשים, המובילים אינם מחויבים כעת לשלם פיצויים על עיכובים או ביטולים שנגרמו מכוח עליון, כמו תנאי מזג אוויר קיצוניים, מגיפות, פיגועים. עם זאת, שביתה של עובדי הרכבת אינה נחשבת לנסיבות חריגות.
נמל התעופה בוריספול בקייב מוכן לפעולה כשתסתיים המלחמה במהרה:
מתגעגעים לנחיתה בבוריספול? ע"פ דוח ה-ISO נמל התעופה בוריספול שבקייב מוכן לפעולה ויכנס לפעילות תכף עם סיום המלחמה, מה שנשאר זה רק לשכנע את פוטין:
חדשות תעופה • הנסיעה הקשה דרך מדינה שלישית מתישה? מתגעגעים לחזור לנחיתה בבוריספול שבקייב? פיקוח התקנים הבינלאומיים ISO הודיע כי נמל התעופה בוריספול שבעיר הבירה קייב עבר בהצלחה את הביקורת ונמצא כי הוא מוכן לפעולה ויכנס לפעילות תכף עם סיום המלחמה, אז מה שנשאר לנו זה רק לשכנע את פוטין:
בימים האחרונים פרסם נמל התעופה בוריספיל ידיעה מעניינת, כי בחודש האחרון, עבר נמל התעופה הבינלאומי בוריספיל בהצלחה, את ביקורת הפיקוח לעמידה בתקנים הבינלאומיים ISO 9001:2015 ו-ISO14001:2015.
הביקורת נערכה על ידי החברה הבינלאומית ISM (International Management Systems) בהתאם לדרישות התקנים הבינלאומיים של מערכת ההסמכה TUV NORD CERT.
חשוב לציין כי נמל התעופה הבינלאומי בוריספיל קיבל הסמכה לעמידה בתקן ISO 9001 (מערכת ניהול איכות) משנת 2002 ו-ISO 14001 (מערכת ניהול סביבה) מאז 2005 מאושר שדה התעופה בוריספיל לתעופה מדי שנה באופן רציף ומקבל אישור לפעילות על עמידתו בתקנים הבינלאומיים.
הביקורת וההערכה של מומחים בלתי תלויים אישרו כי גם בימים אלו בתנאי המלחמה, מערכת הניהול של נמל התעופה הבינלאומי בוריספיל נמצאת ברמה גבוהה:
"תשתית שדה התעופה ניתנת לתפעול, כמו גם מסופי שדה התעופה ושדה התעופה נשמרים ונמצאים תקינים לשירות. עובדי המיזם עוברים הכשרה מתמדת".
הנהלת שדה התעופה בוריספול כותבים: "ברצוננו להזכיר לכם שבשנת 2022 עברו קורסי הכשרה של 1,500 מומחים, ואחריהם עוד 700 עובדים ברבעון הראשון של 2023. כמו כן תוקנו מספר ליקויים עקב המלחמה, כך שהשדה מוכן לפעולה ברגע סיום המלחמה".
אז מה שנשאר לנו זה רק לשכנע את מוסקבה או לחילופין את פוטין שיעצור את המלחמה, כך שנוכל כבר היום להמריא לאוקראינה דרך שדה התעופה בוריספול.
קרדיט:breslevnews
כן,@סוכן טיסות
אתה מוכר נסיעות פנים לאלו שלא קנו את הטיסה דרכך?
אוקרזליזניציה הסיעה יותר נוסעים ב-5 חודשים של 2023 מאשר ב-5 חודשים של שנים קודמות.
כך הודיע שירות העיתונות של Ukrzaliznytsia.
"במהלך 5 החודשים הראשונים של התקופה מ-2016 עד 2019, כ-735 אלף נוסעים נסעו ברכבת לאיחוד האירופי ובחזרה, ומינואר עד מאי 2023 - כבר 786 אלף נוסעים", נכתב בהודעה.
Ukrzaliznytsia סבורה כי יש מגמה בולטת של אוקראינים לחזור הביתה. מתחילת 2023 עזבו את אוקראינה 369,000 נוסעים, בעוד 417,000 איש נכנסו לאוקראינה בכיוון ההפוך.
יחד עם זאת, אם בשנת 2016 היו רק 8 רכבות נוסעות בקשר עם האיחוד האירופי, אז נכון לעכשיו יש 27 מהן, חוץ מזה, 15 מהן הן היווצרות של "אוקרזליזניציה", והשאר הן היווצרות של מסילות ברזל זרות.
נזכיר כי בנק ההשקעות האירופי (EIB) ו- JSC "Ukrzaliznytsia" חתמו על הסכם מענק מהאיחוד האירופי בסכום של 6.7 מיליון יורו לתמיכה בפעילות החיונית של החברה במהלך המלחמה הגדולה ובהשתדרגותה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכה
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת הַבֹּטְחִים בַּיהוָה כְּהַר צִיּוֹן לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם יֵשֵׁב:ב יְרוּשָׁלִַם הָרִים סָבִיב לָהּ וַיהוָה סָבִיב לְעַמּוֹ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג כִּי לֹא יָנוּחַ שֵׁבֶט הָרֶשַׁע עַל גּוֹרַל הַצַּדִּיקִים לְמַעַן לֹא יִשְׁלְחוּ הַצַּדִּיקִים בְּעַוְלָתָה יְדֵיהֶם:ד הֵיטִיבָה יי לַטּוֹבִים וְלִישָׁרִים בְּלִבּוֹתָם:ה וְהַמַּטִּים עַקַלְקַלּוֹתָם יוֹלִיכֵם יי אֶת פֹּעֲלֵי הָאָוֶן שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל: