תעופה נסיעה לאומן לר"ה תשפ"ד

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
כי זה לא מופיע ברכבות שעוברות את הגבול
בלו"ז האוקראיני מופיע שהוא חוצה.
מה שמעניין שזה מופיע כשני קווים בכל האתרים וינה -קייב , וינה -צ'ופ
אבל באותם שעות בדיוק.

אגב נראה לי שהצורך העיקרי ברכבות זה בחזור, האם יעזור כל הנ"ל בחזור?
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אגב נראה לי שהצורך העיקרי ברכבות זה בחזור, האם יעזור כל הנ"ל בחזור?
לכאורה יעזור גם בחזור.
אבל למה אתה חושב שהצורך בחזור הוא יותר מבהלוך?

יש לך נתונים כאלה מהאתר שלך אור בהירות הדרך?
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
מה שמעניין שזה מופיע כשני קווים בכל האתרים וינה -קייב , וינה -צ'ופ
הרכבת הזו "לוקחת טרמפים".
2 קרונות סך הכל עושים את כל הדרך מוינה לקייב.
עוד קרונות נוסעים רק עד לבודפשט או עד צופ או זאהאני.
קרונות אחרים עושים את הדרך מצופ לקייב.
 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
אפשר לראות שמחירי הטיסות להלוך יקרות יותר מלחזור, הדבר מלמד משהו...
שנה שעברה זה היה הפוך.
עוד דבר שהשנה החזור מתרכז בכפול ימים משנה שעברה.
יש לפעמים פקקים בגבולות גם בלי קשר לברסלבער'ס אבל בהלוך מקסימום ממתינים עוד כמה שעות.
בחזור קשה לדעת מתי לצאת, אם אתה יוצא מידי מוקדם אתה מתייבש בשדה תעופה חצי יום, ואם ואם אתה יוצא מידי מאוחר ואתה נתקע בגבול אתה מפספס את הטיסה.
לעומת זאת עם רכבת אתה יודע בדיוק מתי תגיע ויכול לתכנן את היום בהתאם.
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
יש לפעמים פקקים בגבולות גם בלי קשר לברסלבער'ס אבל בהלוך מקסימום ממתינים עוד כמה שעות.
בחזור קשה לדעת מתי לצאת, אם אתה יוצא מידי מוקדם אתה מתייבש בשדה תעופה חצי יום, ואם ואם אתה יוצא מידי מאוחר ואתה נתקע בגבול אתה מפספס את הטיסה.
לעומת זאת עם רכבת אתה יודע בדיוק מתי תגיע ויכול לתכנן את היום בהתאם.
אחת ממעלותיה של הרכבת.
לכן חשוב לברר על קברי צדיקים בארץ היעד, או לחילופין בתי כנסת ובתי חב"ד, לשהות שם בזמן המיותר אם יש.
ולמי שמתאים - מקום לישון בזול.
 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
אגב, בהלוך צריך להגיע לראש השנה...
למי שיוצא בזמן גבולי.
לכן הסוכנים שמוכרים ליעדים רחוקים לא מוכרים כרטיסים שהנחיתה אחרי יום חמישי בצהרים (לפחות ככה בלוח של אולמן לא בדקתי אחרים)
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
לכן הסוכנים שמוכרים ליעדים רחוקים לא מוכרים כרטיסים שהנחיתה אחרי יום חמישי בצהרים (לפחות ככה בלוח של אולמן לא בדקתי אחרים)
זה גם מאוחר.
נסיעה של 14 שעות כבר אוחזים ב"זכור ברית" (ויש מקומות שזה יותר מ14 שעות). [3 לפנ"ב אם אין סגר]
+הכניסה לקברי צדיקים.
+תחנות דלק ועצירות התרעננות.
לפני עיכובים בגבול זה כבר גבולי.
וזה בנחיתה של 12 (בדר"כ לא מתחילים לנסוע אחרי פחות משעה).
 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
זה גם מאוחר.
נסיעה של 14 שעות כבר אוחזים ב"זכור ברית" (ויש מקומות שזה יותר מ14 שעות). [3 לפנ"ב אם אין סגר]
+הכניסה לקברי צדיקים.
+תחנות דלק ועצירות התרעננות.
לפני עיכובים בגבול זה כבר גבולי.
וזה בנחיתה של 12 (בדר"כ לא מתחילים לנסוע אחרי פחות משעה).
ספציפית אצל אולמן הטיסה היחידה ביום חמישי זה לקלוז' המראה ב10:30 בבוקר.
בא נאמר שיוצאים מהשדה תעופה ב14:30, אם לא עוצרים בקברצי"ם ואין עיכובים בגבול מגיעים בדיוק לזכור ברית, ואם יש עיכובים מגיעים בבוקר, אבל להגיע אחרי חצות זה כבר יוצא דופן ולהגיע אחרי שקיעה זה באמת חריג.
 

שלום זכר

משתמש מקצוען
תתחדש ל @אור אורות לרגל קבלת תואר מהמשתמשים המובילים!
המשך בפעולתך למען הכלל!!!
צילום מסך 2023-06-14 153242.png
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הנסיעה באירופה תהפוך לנוחה יותר: האיחוד האירופי הציג שינויים בכללי הסעת הנוסעים ברכבת

כללים חדשים של תחבורה ברכבת

האיחוד האירופי אישר כללים חדשים לתחבורה ברכבת, המבטיחים הגנה טובה יותר על זכויות הנוסעים במקרה של ביטולי נסיעות או עיכובים. כמו כן, חברות הרכבת יצטרכו לשתף נתוני תנועה, מה שישפר את הצעות הכרטיסים.

כך דווח באתר הנציבות האירופית.

לגבי פיצוי כרטיס
במקרה של ביטול נסיעה, יש להציע לנוסעים פתרון חלופי להמשך נסיעתם תוך 100 דקות. אם בתום זמן זה החברה לא סיפקה זאת, תהיה לנוסעים הזכות לשנות את המסלול בעצמם.

מעתה הם יוכלו לבחור במסלול חלופי ברכבת או באוטובוס, ועל המוביל לפצות על עלות הכרטיס הנוסף.

האיחוד האירופי גם חייב את חברות הרכבות לספק מידע תנועה בזמן אמת לא רק לחברות רכבת אחרות, אלא גם למוכרי כרטיסים ומפעילי תיירות.

זה יאפשר להם לתכנן טיולים טוב יותר, למשל סיורים המכסים מובילים שונים ומשלבים קשרים שלא הוצעו בעבר וכו'.

השינויים החדשים גם הופכים את התחבורה ברכבת לנגישה יותר עבור אנשים עם מוגבלויות. כן, המוביל אינו יכול כעת לדרוש שאדם כזה ילווה באדם אחר.

במידת הצורך, לאדם כזה יש זכות לנסיעה חופשית ולמקום ישיבה ליד האדם שהוא עוזר לו.

האיחוד האירופי דאג גם למובילים. על פי הכללים החדשים, המובילים אינם מחויבים כעת לשלם פיצויים על עיכובים או ביטולים שנגרמו מכוח עליון, כמו תנאי מזג אוויר קיצוניים, מגיפות, פיגועים. עם זאת, שביתה של עובדי הרכבת אינה נחשבת לנסיבות חריגות.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
כתבה בתקשורת האוקראינית כעת:

כמעט שנה וחצי של מלחמה! האם זה ריאלי לחדש את הפעלת שדות התעופה באוקראינה ?


ערב המלחמה הגדולה, התעופה האזרחית שלנו רק התחילה להתחדש לאחר מגיפת הקורונה. הטיסות התחדשו, המדינה השקיעה מיליונים בבניית שדות תעופה אזוריים, ב-2021 חתמה אוקראינה על הסכם עם האיחוד האירופי על מרחב אווירי משותף, ושמחנו על תעופה ללא ויזה.

אבל מה-24 בפברואר 2022, השמים מעל אוקראינה נסגרו, והאויב החל לתקוף שדות תעופה אזרחיים. התעופה האזרחית האוקראינית נעצרה כבר יותר משנה, ההפסדים עומדים על מיליארדים, המומחים מחוסרי עבודה.

במהלך המלחמה , שבע חברות תעופה אוקראיניות פשטו רגל. שניים עובדים במרחב האווירי האירופי.

נזק לשדות התעופה באוקראינה
הכובשים הרסו את שדות התעופה של מיקולאיב וחרסון, מה שעשה האויב לנמלי התעופה האחרים - סוד מדינה. ראש שירות התעופה הממלכתי של אוקראינה אולכסנדר בילצ'וק אומר שיש מטוסים פגומים, מכ"מים, ציוד ומסופים.

נמל התעופה בבוריספיל לבד, הכניס תמיד כ 2 מיליארד UAH בשנה. כעת אתר הנופש לא עובד, אבל צריך לתחזק אותו ולשלם שכר. מומחים אוקראינים רבים נלקחו על ידי אירופאים, ואלה שנשארו בבית ללא עבודה איבדו את כישוריהם.

אוקראינה מחפשת אפשרויות להציל את תעשיית התעופה שלנו בזמן מלחמה. לאחרונה אמר ראש מרחב לבוב שאולי ניתן יהיה לחדש את פעילותו של שדה התעופה של לבוב, למרות שלא ציין מתי.

האם זה ריאלי לפתוח שדה תעופה באוקראינה בזמן חוק צבאי?
בחיל האוויר אומרים שמוקדם מדי לדעת כי האויב תוקף אותנו כל יום.

אם האויב יידע שיש שדה תעופה מתפקד באוקראינה, הם יראו בו יעד פוטנציאלי, אומר יורי איגנט, דובר הכוחות המזוינים של אוקראינה.

בעוד שלרוסיה יש טילי שיוט שמגיעים אפילו לשטחי פולין ומולדובה, כל שדות התעופה שלנו בסכנה. פתיחת השמיים תהיה מציאותית רק כשיהיה לנו מספיק מערכות הגנה אוויריות כדי להגן על שדות תעופה.

יש דוגמה בעולם שבמדינות עם איומים אוויריים קבועים, התעופה האזרחית מבצעת טיסות, למשל, ישראל. למען הבטיחות בעתיד, תצטרכו לטוס במטוסים קטנים קצרי טווח: הם מקבלים שירות מהיר, משנים מסלול, מתאימים למספר קטן של נוסעים - במקרה של סכנה, כולם יכולים להתפנות מהר יותר.

נכון לעכשיו, שדות תעופה באוקראינה לא עובדים, אז אתה יכול לטוס למקום ממדינות אחרות.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
נמל התעופה בוריספול בקייב מוכן לפעולה כשתסתיים המלחמה במהרה:

כהמשך לדיווח כאן בתחילת השבוע כעת מתפרסם:

מתגעגעים לנחיתה בבוריספול? ע"פ דוח ה-ISO נמל התעופה בוריספול שבקייב מוכן לפעולה ויכנס לפעילות תכף עם סיום המלחמה, מה שנשאר זה רק לשכנע את פוטין:


חדשות תעופה • הנסיעה הקשה דרך מדינה שלישית מתישה? מתגעגעים לחזור לנחיתה בבוריספול שבקייב? פיקוח התקנים הבינלאומיים ISO הודיע כי נמל התעופה בוריספול שבעיר הבירה קייב עבר בהצלחה את הביקורת ונמצא כי הוא מוכן לפעולה ויכנס לפעילות תכף עם סיום המלחמה, אז מה שנשאר לנו זה רק לשכנע את פוטין:

בימים האחרונים פרסם נמל התעופה בוריספיל ידיעה מעניינת, כי בחודש האחרון, עבר נמל התעופה הבינלאומי בוריספיל בהצלחה, את ביקורת הפיקוח לעמידה בתקנים הבינלאומיים ISO 9001:2015 ו-ISO14001:2015.

הביקורת נערכה על ידי החברה הבינלאומית ISM (International Management Systems) בהתאם לדרישות התקנים הבינלאומיים של מערכת ההסמכה TUV NORD CERT.

חשוב לציין כי נמל התעופה הבינלאומי בוריספיל קיבל הסמכה לעמידה בתקן ISO 9001 (מערכת ניהול איכות) משנת 2002 ו-ISO 14001 (מערכת ניהול סביבה) מאז 2005 מאושר שדה התעופה בוריספיל לתעופה מדי שנה באופן רציף ומקבל אישור לפעילות על עמידתו בתקנים הבינלאומיים.

הביקורת וההערכה של מומחים בלתי תלויים אישרו כי גם בימים אלו בתנאי המלחמה, מערכת הניהול של נמל התעופה הבינלאומי בוריספיל נמצאת ברמה גבוהה:

"תשתית שדה התעופה ניתנת לתפעול, כמו גם מסופי שדה התעופה ושדה התעופה נשמרים ונמצאים תקינים לשירות. עובדי המיזם עוברים הכשרה מתמדת".

הנהלת שדה התעופה בוריספול כותבים: "ברצוננו להזכיר לכם שבשנת 2022 עברו קורסי הכשרה של 1,500 מומחים, ואחריהם עוד 700 עובדים ברבעון הראשון של 2023. כמו כן תוקנו מספר ליקויים עקב המלחמה, כך שהשדה מוכן לפעולה ברגע סיום המלחמה".

אז מה שנשאר לנו זה רק לשכנע את מוסקבה או לחילופין את פוטין שיעצור את המלחמה, כך שנוכל כבר היום להמריא לאוקראינה דרך שדה התעופה בוריספול.
קרדיט:breslevnews
 

סוכן טיסות

משתמש רשום
@סוכן טיסות
אתה מוכר נסיעות פנים לאלו שלא קנו את הטיסה דרכך?
כן,
על אותם טיסות שיש בטבלה (או שמכרנו עליהם וכבר לא מופיעים בטבלה) ב-20 $ יותר יקר
מה שאין אנחנו משווקים את אומן אקספרס+דרייוער
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
חברת הרכבות האוקראינית Ukrzaliznytsia הסיעה עם האיחוד האירופי כ- 786 אלף נוסעים בשנת 2023:

אוקרזליזניציה הסיעה יותר נוסעים ב-5 חודשים של 2023 מאשר ב-5 חודשים של שנים קודמות.

כך הודיע שירות העיתונות של Ukrzaliznytsia.

"במהלך 5 החודשים הראשונים של התקופה מ-2016 עד 2019, כ-735 אלף נוסעים נסעו ברכבת לאיחוד האירופי ובחזרה, ומינואר עד מאי 2023 - כבר 786 אלף נוסעים", נכתב בהודעה.
Ukrzaliznytsia סבורה כי יש מגמה בולטת של אוקראינים לחזור הביתה. מתחילת 2023 עזבו את אוקראינה 369,000 נוסעים, בעוד 417,000 איש נכנסו לאוקראינה בכיוון ההפוך.

יחד עם זאת, אם בשנת 2016 היו רק 8 רכבות נוסעות בקשר עם האיחוד האירופי, אז נכון לעכשיו יש 27 מהן, חוץ מזה, 15 מהן הן היווצרות של "אוקרזליזניציה", והשאר הן היווצרות של מסילות ברזל זרות.

נזכיר כי בנק ההשקעות האירופי (EIB) ו- JSC "Ukrzaliznytsia" חתמו על הסכם מענק מהאיחוד האירופי בסכום של 6.7 מיליון יורו לתמיכה בפעילות החיונית של החברה במהלך המלחמה הגדולה ובהשתדרגותה.
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכה

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת הַבֹּטְחִים בַּיהוָה כְּהַר צִיּוֹן לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם יֵשֵׁב:ב יְרוּשָׁלִַם הָרִים סָבִיב לָהּ וַיהוָה סָבִיב לְעַמּוֹ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג כִּי לֹא יָנוּחַ שֵׁבֶט הָרֶשַׁע עַל גּוֹרַל הַצַּדִּיקִים לְמַעַן לֹא יִשְׁלְחוּ הַצַּדִּיקִים בְּעַוְלָתָה יְדֵיהֶם:ד הֵיטִיבָה יי לַטּוֹבִים וְלִישָׁרִים בְּלִבּוֹתָם:ה וְהַמַּטִּים עַקַלְקַלּוֹתָם יוֹלִיכֵם יי אֶת פֹּעֲלֵי הָאָוֶן שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

געגוע קיצי • אתגר 138

לוח מודעות

למעלה