תעופה נסיעה לאומן לר"ה תשפ"ד

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
זה המחירון שלהם של אמצע השנה. מצאו את ההבדלים...
1686140031129.png
1686140034331.png
1686140010381.png


1686139901750.png
 

NSW

משתמש פעיל
בשורה משמחת: לאחר חודשים בהם הציון הקדוש היה מנותק מזרם המים, מה שהצריך להביא מיכלי מים ולמלאותם ע"י ערלים ופעמים רבות שהמים במיכלים אלו היו נגמרים. כעת אנו מתבשרים שב"ה חודש זרם המים לציון לרווחת כל המתפללים והלומדים. (כמובן רק לנט"י ולא לשתיה וכמו בכל אוקראינה)
 

קבצים מצורפים

  • IMG-20230607-WA0024.jpg
    IMG-20230607-WA0024.jpg
    KB 99.6 · צפיות: 35

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
14 קרונות של רכבת הניסוי של קייב-ורשה במידות סטנדרטיות לאוקראינה קיבלו קודי QR וסימונים של רכבות פולין.

צעד נוסף לקראת השקת רכבת מן המניין בנתיב הדל ביותר שלנו עבר!

אנחנו ממתינים לאישורים הסופיים מעמיתינו הפולנים ומכינים את הקרונות למסלול החדש!

TUImbgmGeNgcTyrZxQvoooKO.jpeg
NKrFyHDNSGEWUwcAnUoviwoj.jpeg


14 вагонів тестового поїзду Київ - Варшава стандартного для України габариту отримали QR-коди та маркування Польських залізниць.

Ще один крок на шляху до запуску повноцінного поїзда на нашому найдефіцитнішому напрямку пройдено!

Очікуємо на фінальні погодження від польських колег та готуємо вагони до нового маршруту!
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
במסגרת פגישתו של ראש עיריית לבוב אנדריי סדובוי עם הנציבה האירופית לתחבורה עדינה-יואנה וליאן, הוצג הפרויקט של מרכז הרכבת של לבוב.

בהודעה נכתב: "בהינתן בניית מסלול היורו באזור לבוב, ללבוב יש סיכוי להפוך למרכז שיחבר 4 נתיבי תחבורה טרנס-אירופיים: לקונסטנטה (רומניה), קרקוב וורשה (פולין), ברטיסלבה (סלובקיה) ובודפשט ( הונגריה). לשם כך יש צורך לפתח את הקיימים ולבנות מוקדי רכבת חדשים, שיהפכו ללב תנועות הנוסעים והמטען כאחד",
הרכזת מוצעת לקום בסקנילוב, שכן ישנה גם הזדמנות לבנות שם מסוף מטענים. כמו כן, פרויקט זה צופה השקה של רכבת אקספרס שתחבר את תחנת הרכבת עם שדה התעופה בעיר.
ראש העיר אמר כי "חשוב לנו שאוקראינה מחוברת לאיחוד האירופי לא רק באמצעות כבישים, אלא גם באמצעות רכבות. זהו צעד לקראת אינטגרציה מלאה עם האיחוד האירופי, שם הם מתכננים באופן פעיל לבנות קשרים עם אוקראינה. המסלול האירופי צריך להסתיים בגבולות המזרחיים של אוקראינה, לא בגבולות המערביים. לכן, הצגנו את הרעיון של שילוב לבוב במסדרונות התחבורה האירופיים. אנו מציעים לשלב 4 כיווני תחבורה אירופיים אסטרטגיים בבת אחת. חשוב גם להגדיר נכון את תפקידם של מוקדי התחבורה, שייקחו על עצמם את העומס העיקרי. אני יכול לומר מראש שאחד מהרכזים האלה מתוכנן בסקילוב. אנחנו מדברים גם על הובלת נוסעים וגם על הובלת מטענים", אמר סדובי.
ברצוננו להזכיר לכם כי Ukrzaliznytsia מתכננת להשלים את פרויקט הבנייה של מסלול יורו נוסף המחבר בין אוקראינה לפולין עד סוף 2023. אנחנו מדברים על מסילת הרכבת מגבול המדינה מפולין ללבוב בקטע מוסטיסקה-סקיליב.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
ראש המינהל הצבאי האזורי של לבוב מקסים קוז'יצקי, אומר היום במסיבת עיתונאים כי ניתן לפתוח חלקית את המרחב האווירי ולהפעיל את שדה התעופה של לבוב. "זה אחד מהדברים שאנחנו באמת מצפים להם", אמר קוז'יצקי.
לדבריו, נושא זה הועלה במהלך החתימה על ההסכם על הצטרפות אוקראינה לתוכנית האיחוד האירופי "מנגנון חיבור אירופה".
נדגיש כי בינתיים מדובר על טיסות הומניטריות בלבד.
 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
ראש המינהל הצבאי האזורי של לבוב מקסים קוז'יצקי, אומר היום במסיבת עיתונאים כי ניתן לפתוח חלקית את המרחב האווירי ולהפעיל את שדה התעופה של לבוב. "זה אחד מהדברים שאנחנו באמת מצפים להם", אמר קוז'יצקי.
לדבריו, נושא זה הועלה במהלך החתימה על ההסכם על הצטרפות אוקראינה לתוכנית האיחוד האירופי "מנגנון חיבור אירופה".
נדגיש כי בינתיים מדובר על טיסות הומניטריות בלבד.
היה די צפוי שיתחילו מתישהו טיסות למערב אוקראינה מתוך הנחה שהרוסים לא יעזו להפיל מטוס נוסעים.

בכל אופן אני כנראה יעדיף לנסוע עוד כמה שעות ברכב או רכבת ולא לנחות בלבוב.......
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
היה די צפוי שיתחילו מתישהו טיסות למערב אוקראינה מתוך הנחה שהרוסים לא יעזו להפיל מטוס נוסעים.

בכל אופן אני כנראה יעדיף לנסוע עוד כמה שעות ברכב או רכבת ולא לנחות בלבוב.......
נדגיש כי בינתיים מדובר על טיסות הומניטריות בלבד.
יקח עוד זמן רב עד שיהיה טיסות אזרחיות אבל אולי זה אתחלתא דגאולה...
 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
יקח עוד זמן רב עד שיהיה טיסות אזרחיות אבל אולי זה אתחלתא דגאולה...
למה זמן רב?
אם הרבה מטוסים ינחתו בשלום ויהיו משוגעים שיהיו מוכנים לעלות על המטוס נראה לי שUIA ישמחו להפעיל קצת את המטוסים שלהם שמעלים אבק אבל כנראה לא במחירים זולים כמו פעם
 

איש אחד הלך

משתמש סופר מקצוען
למה זמן רב?
אם הרבה מטוסים ינחתו בשלום ויהיו משוגעים שיהיו מוכנים לעלות על המטוס נראה לי שUIA ישמחו להפעיל קצת את המטוסים שלהם שמעלים אבק אבל כנראה לא במחירים זולים כמו פעם
לכאורה יקח הרבה זמן עד שיהיו מספיק משוגעים לזה...
היינו, שיהיו כמה שינסו, ואז כשיראו שזה בסדר יהיו יותר, וכו'
 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
אני לא בטוח שיש מספיק לזה...
נשמע שאתה לא מכיר אוקראינים
אם הם יחליטו שזה החזרת הטיסות זו גאווה לאומית הם יעמדו בתור בשביל לטוס הלוך חזור רק כדי לצפצף על הרוסים.
 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
ברצוננו להזכיר לכם כי Ukrzaliznytsia מתכננת להשלים את פרויקט הבנייה של מסלול יורו נוסף המחבר בין אוקראינה לפולין עד סוף 2023.
נשמע שמדברים על קו 102, שלא נראה לי שעוזר לנו כל כך (אא"כ יגמרו הכרטיסים לרכבת מפשמישל)
הנה כתבה על קו 102 מלפני כמה חודשים
17.02.2023
Ukrzaliznytsia בנתה מחדש ופתחה את קו 102, המחבר בין אוקראינה לפולין
Ukrzaliznytsia יישמה פרויקט נוסף לפיתוח תקשורת רכבת עם האיחוד האירופי. כך הושלם השחזור של שני קטעים המובילים מחירוב שבאזור לבוב לפולין. זהו מה שנקרא "קו 102". גם תשתית קטע חיריב-סמביר שוחזרה.

"למסילת הברזל לקח פחות משנה להשלים את כל עבודות התשתית. הפרויקט הזה חשוב לביטחון אוקראינה, פיתוח פוטנציאל הייצוא וניידות האוכלוסייה. בנוסף, בעתיד יקבלו תושבי פולין את המסלול הקצר ביותר בין ערי הגבול דרך שטחה של אוקראינה", אמר אולכסנדר קמישין, יו"ר מועצת המנהלים של JSC Ukrzaliznytsia.

קבינט השרים של אוקראינה ממתין כעת לאישור לפתוח שני מעברי גבול עם פולין ולהשיק רכבת נוסעים בנתיב האירופי על ידי רכבת פולין.

כ-68.3 ק"מ של מסילות עברו שיפוץ בקטעים העוברים בשטח אוקראינה, כולל 29.5 ק"מ של אורך רוחב (1520 מ"מ), 8.6 ק"מ של פס תקני אירופאי (1435 מ"מ) ו-30.2 ק"מ של אורך משולב. הונחו אדני בטון מזוין של המסילה.

בנוסף, תוקנו 10 גשרים, 4 רציפי נוסעים, 9 מבנים ומבנים למטרות טכנולוגיות וכן תחנות רכבת בח'יריב, ניז'נקוביץ' וסטרז'בה.

הפעם האחרונה שבה רכבת ורשה-זגורז נסעה בקו זה הייתה בשנת 1994. בשנת 2010 פסקו הרכבות Ustrzyki Dolne - Khyriv ו-Jasło - Khyriv לרוץ. כעת ניתן לחדש את הפעלת הרכבות הללו.

שחזור הקטעים מאפשר להפחית פי חמישה את מרחק הנסיעה מעיירת הגבול קרושינקו שבבישצדי פוביאט דרך אוקראינה לעיר המחוז פשמישל. לשם השוואה, בעוד שקו הרכבת הנוכחי מקרושינקו לפשמישל מצריך נסיעה של 269 ק"מ דרך פולין, המרחק דרך תחנת חיריב הוא כ-53 ק"מ.

בנוסף, הכנסת תנועה דרך תחנת חירב האוקראינית תהיה חיבור הרכבת המהיר ביותר בין מספר מחוזות של מחוז פודקרפאקי הפולנית.

בתחילת פברואר 2022 נפגשו ראשי משרדי התשתיות של אוקראינה ופולין בקרשיצ'ין (פולין), מה שהביא להסכמות על יישום מספר פרויקטי תשתית לפיתוח מסילות ברזל באוקראינה ובפולין. הפרויקטים כוללים שיקום של תקשורת רכבת בקטע הבינלאומי Malchowice (פולין) - גבול המדינה האוקראינית - Nyzhankovychi - Khyriv - Starzhava - גבול המדינה האוקראינית - Kroscienko (פולין).

17.02.2023
Укрзалізниця відбудувала та відкрила «Лінію 102», яка сполучає Україну та Польщу
Укрзалізниця реалізувала черговий проєкт з розвитку залізничного сполучення з Європейським Союзом. Так, завершено реконструкцію двох дільниць, які з Хирова, що на Львівщині, ведуть до Польщі. Це так звана «Лінія 102». Також відновлено інфраструктуру дільниці Хирів — Самбір.

«На виконання всіх інфраструктурних робіт залізничникам знадобилося менше року. Цей проєкт важливий для безпеки України, розвитку експортного потенціалу, а також мобільності населення. Крім того, у перспективі жителі Польщі отримають найкоротший маршрут між прикордонними містами через територію України», — розповів голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін.

Наразі очікуються погодження Кабінетом Міністрів України відкриття двох прикордонних переходів з Польщею та запуск пасажирського поїзда євроколією Польською залізницею.

У рамках робіт на дільницях, що пролягають територією України, капітально відремонтовано близько 68,3 км колій, з них 29,5 км — широкої (1520 мм), 8,6 км — європейського зразка (1435 мм) та 30,2 км — суміщеної. Вкладено решітку на залізобетонних шпалах.

Крім того, відремонтовано 10 мостів, 4 пасажирські платформи, 9 будівель та споруд технологічного призначення, а також вокзали в Хирові, Нижанковичах та Старжаві.

Востаннє поїзд Варшава — Загуж курсував цією лінією в 1994 році. У 2010 році припинили курсування поїзди Устшикі Дольне — Хирів та Ясло — Хирів. Відтепер можна поновити курсування цих поїздів.

Реконструкція дільниць дає змогу вп’ятеро скоротити відстань подорожі від прикордонного міста Кросценко Бєщадського повіту через територію України до повітового міста Перемишль. Для порівняння: якщо теперішньою залізничною лінією територією Польщі від Кросценко до Перемишля необхідно долати 269 км, то довжина шляху через станцію Хирів становить близько 53 км.

Крім того, запровадження руху через українську станцію Хирів стане найшвидшим залізничним сполученням між кількома повітами польського Підкарпатського воєводства.

Нагадаємо, що на початку лютого 2022 року в місті Красічин (Польща) відбулася зустріч керівників міністерств інфраструктури України та Польщі, за підсумками якої було досягнуто домовленостей про реалізацію низки інфраструктурних проєктів для розвитку залізниць України та Польщі. Серед проєктів — відновлення залізничного сполучення міжнародною дільницею Мальховіце (Польща) — держкордон України — Нижанковичі — Хирів — Старжава — держкордон України — Кросценко (Польща).
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מכה לעיריית אומן, לאחר התערבות בית נשיא אוקראינה נאלצה אמש עיריית אומן לחבר את המים למתחמי הציון באומן:

פעילות מבורכת וחכמה של 'איחוד ברסלב': לאחר כחודש וחצי של מילוי חביות מים באופן ידני, אמש, נשלחה דרישה מבית הנשיא זלנסקי ל'עירית אומן' לחבר מידית את צינורות היכלי הציון לצנרת חברת המים.

כזכור לפני מספר חודשים דווח בהרחבה על התעללות מצד גורמים בעיריית אומן וחברת המים המקומית כלפי רבבות אנ"ש העולים לפקוד את ציון רבינו הקדוש רבי נחמן מברסלב זיע"א, עם ניתוק מתחמי הציון הק' מתשתיות המים והביוב העירוניות.
במהלך החודשים האחרונים יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון שליט"א עסק רבות בפעולות והשתדלויות לפני ומאחורי הקלעים כדי לפתור את הפרשיה בדרכי שלום, כשלמרבה הצער גורמים שונים בעיריית אומן המשיכו את ההתנכלות ללא שום סיבה הגיונית.
ולאחר פעילות מבורכת וחכמה של 'איחוד ברסלב' שאף הפעילו לחצים מדיניים מול גורמי הממשל האוקראיני ולשכת נשיא אוקראינה מר ולודימיר זלנסקי, נשלחה דרישה ישירה לעיריית אומן ע"י בית הנשיא לחבר את מתחמי הציה"ק לתשתיות המים והביוב העירוניות.
חשוב לציין, כי בכל תקופת משבר המים, במתחמי הציון הקדוש לא חסר מים, ובכל שעות היממה מלאו עובדי 'איחוד ברסלב' מכל מים ששימש לנטילת ידיים לשתייה וכל הנצרך.

קרדיט: breslevnews
 
נערך לאחרונה ב:

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מכה לעיריית אומן, לאחר התערבות בית נשיא אוקראינה נאלצה אמש עיריית אומן לחבר את המים למתחמי הציון באומן:

ולאחר פעילות מבורכת וחכמה של 'איחוד ברסלב' שאף הפעילו לחצים מדיניים מול גורמי הממשל האוקראיני ולשכת נשיא אוקראינה מר ולודימיר זלנסקי, נשלחה דרישה ישירה לעיריית אומן ע"י בית הנשיא לחבר את מתחמי הציה"ק לתשתיות המים והביוב העירוניות.
1686169344359.jpeg
 
נערך לאחרונה ב:

3524

משתמש סופר מקצוען
היום גם קיצצו את שעות העוצר הלילי באומן.

מחצות הלילה עד 4 לפנות בוקר בלבד.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
היום גם קיצצו את שעות העוצר הלילי באומן.

מחצות הלילה עד 4 לפנות בוקר בלבד.

מדובר בדיווח מוטעה (ראיתי כבר מישהו שטעה בכך)
שעות העוצר קוצצו כבר מהשלישי באפריל (לפני פסח)
וכידוע לכל מי שנסע עכשיו לשבועות

נ.ב. הנה ההודעה שפורסמה בסוף מרץ:
Із 3 квітня комендантська година на території Черкаської області діятиме з 00:00 до 04:00 години.

Про це повідомив начальник Черкаської ОВА Ігор Табурець.

Комендантську годину зменшили, враховуючи потреби економіки, посівну кампанію та задля нарощування виробничих потужностей.

За інформацією сайту “Вікна”, на Черкащині та Чернігівщині запроваджена найкоротша комендантська година в країні, що триває чотири години.

תרגום: החל מה-3 באפריל, העוצר באזור צ'רקסי יהיה בתוקף בין השעות 00:00-04:00.

יחור טבורץ, ראש המינהל הצבאי של צ'רקסי, הודיע על כך .

העוצר הופחת תוך התחשבות בצרכי המשק, מסע הזריעה והגדלת כושר הייצור.

לפי אתר "Вікна", העוצר הקצר ביותר במדינה, שנמשך ארבע שעות, הונהג באזורי צ'רקסי וצ'רניהיב.
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכה

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת הַבֹּטְחִים בַּיהוָה כְּהַר צִיּוֹן לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם יֵשֵׁב:ב יְרוּשָׁלִַם הָרִים סָבִיב לָהּ וַיהוָה סָבִיב לְעַמּוֹ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג כִּי לֹא יָנוּחַ שֵׁבֶט הָרֶשַׁע עַל גּוֹרַל הַצַּדִּיקִים לְמַעַן לֹא יִשְׁלְחוּ הַצַּדִּיקִים בְּעַוְלָתָה יְדֵיהֶם:ד הֵיטִיבָה יי לַטּוֹבִים וְלִישָׁרִים בְּלִבּוֹתָם:ה וְהַמַּטִּים עַקַלְקַלּוֹתָם יוֹלִיכֵם יי אֶת פֹּעֲלֵי הָאָוֶן שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

געגוע קיצי • אתגר 138

לוח מודעות

למעלה