האמת - לא למדתי קרייאטיב.
אבל מאד מעניין אותי, אז ארשה לעצמי לברר:
המטרה היא להראות להם שכאן יש את מה שהם מחפשים.
אז כשאתה פונה אליהם עם עוד מעלות שיש אצלך - שהם מסכימים שזה יפה וטובו חשוב, אבל לא מה שהם חיפשו, זה לא מטשטש?
אסביר את השאלה:
כשרוצים לשווק דבר מה, האם לא עדיף להתמקד חזק בעניין מסוים - שהוא עיקרי אצל קהל היעד - יותר מאשר להראות שלל מעלות?
אתה צודק שחובה להיות עקביים עם המסרים,
לגבי השאלה מה המסר הנכון? אין בזה כללים, וזה תלוי בהרבה גורמים, ומושפע גם מאופי וסגנון העסק, קהל היעד, ומצב
המתחרים.
וזה בדיוק תפקידה של האסטרטגיה הפרסומית, לנתח את מכלול הגורמים ולהגיע להחלטה מהם המסרים
המדויקים והנכונים לעסק הספציפי הזה ובנקודת זמן זו.
במקרה שלנו כמו שפתחתי למעלה, ההחלטה היתה להתמקד בערך המוסף שבבחירה אישית של ארבעת המינים.
ושוב אני בהחלט מסכים שלחנות ארבעת המינים במאה שערים, לצורך הדוגמה זו תהיה טעות לדבר על זה כי ברדיוס של 250 מטר
מסביב יש עוד 5 חנויות שמספקות את השרות הנ"ל אבל במקרה שלנו זה היה כנראה המסר הנכון.