"הכנסנו דאבל משמעויות", מסבירים, "אם חיים יקרים לך מבחינה רוחנית ואם חיים יקרים לך מבחינה גשמית, בגלל יוקר המחייה".
חזק!
הממה, שאני למשל לא תפסתי את הדו משמעות - נתפסתי רק לענין הרוחני - (ואגב, משחקי מילים חזק אצלי)
מאמינה שעוד הרבה כמוני וזה בהחלט הוריד מעוצמת הגאונות של הקמפיין.
עכשיו אחרי הראיון - הבנתי ואהבתי ואפילו התחברתי!
אם האזרח - שהוא חלק מקהל היעד (כמוני למשל) לא הבין את המסר הכפול של המודעה -לא הייתי אומרת שזה קמפיין מוצלח
זה צריך להיות מובן מיד!
חזק!
הממה, שאני למשל לא תפסתי את הדו משמעות - נתפסתי רק לענין הרוחני - (ואגב, משחקי מילים חזק אצלי)
מאמינה שעוד הרבה כמוני וזה בהחלט הוריד מעוצמת הגאונות של הקמפיין.
עכשיו אחרי הראיון - הבנתי ואהבתי ואפילו התחברתי!
אם האזרח - שהוא חלק מקהל היעד (כמוני למשל) לא הבין את המסר הכפול של המודעה -לא הייתי אומרת שזה קמפיין מוצלח
זה צריך להיות מובן מיד!