דהיינו? למה התכוון כבודו?נכתב ע"י געוואלדיג;665370:למלח ישנם??
נכתב ע"י לו יצוייר;665373:דהיינו? למה התכוון כבודו?
נכתב ע"י אברהם;665339:אפשר גם לשנות את התחביר:
בנוסף לתיבול ולטבילת הפת, למלח ישנם שימושים נוספים:
למה חשבת שכבודי התכוין להבדל של יחיד ורבים. התכוונתי לתמוה איך מייחסים את השימושים לעצמם על ידי הסיומת "נם" - אחרי שייחסום כבר למלח על ידי ל' השימוש, וכפי שהעיר איפכא שיש לכתוב "למלח יש".נכתב ע"י אלחנן אריאל;665379:כבודו התכוין שהמלח יחיד, וישנם רבים.
ולא השכיל שישנם חוזר על השימושים.
נכתב ע"י געוואלדיג;665707:למה חשבת שכבודי התכוין להבדל של יחיד ורבים. התכוונתי לתמוה איך מייחסים את השימושים לעצמם על ידי הסיומת "נם" - אחרי שייחסום כבר למלח על ידי ל' השימוש, וכפי שהעיר איפכא שיש לכתוב "למלח יש".
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיב
א הַלְלוּיָהּ אַשְׁרֵי אִישׁ יָרֵא אֶת יי בְּמִצְוֹתָיו חָפֵץ מְאֹד:ב גִּבּוֹר בָּאָרֶץ יִהְיֶה זַרְעוֹ דּוֹר יְשָׁרִים יְבֹרָךְ:ג הוֹן וָעֹשֶׁר בְּבֵיתוֹ וְצִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד:ד זָרַח בַּחֹשֶׁךְ אוֹר לַיְשָׁרִים חַנּוּן וְרַחוּם וְצַדִּיק:ה טוֹב אִישׁ חוֹנֵן וּמַלְוֶה יְכַלְכֵּל דְּבָרָיו בְּמִשְׁפָּט:ו כִּי לְעוֹלָם לֹא יִמּוֹט לְזֵכֶר עוֹלָם יִהְיֶה צַדִּיק:ז מִשְּׁמוּעָה רָעָה לֹא יִירָא נָכוֹן לִבּוֹ בָּטֻחַ בַּיהוָה:ח סָמוּךְ לִבּוֹ לֹא יִירָא עַד אֲשֶׁר יִרְאֶה בְצָרָיו:ט פִּזַּר נָתַן לָאֶבְיוֹנִים צִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד קַרְנוֹ תָּרוּם בְּכָבוֹד:י רָשָׁע יִרְאֶה וְכָעָס שִׁנָּיו יַחֲרֹק וְנָמָס תַּאֲוַת רְשָׁעִים תֹּאבֵד: