נטפרי היא חברה שנולדה כדי לתת מענה לצורך,
והיא גדלה ומתפתחת כל הזמן בהתאמה לביקוש ולצרכים.
מערכת בדיקת התמונות בבסיסה היא מערכת מעולה,
שהוכיחה את עצמה כפועלת בצורה מצוינת.
עד עתה, כפי שאני מבינה, החברה הזרה שסיפקה את שירות הבדיקה של התמונות,
נתנה מענה מותאם לצרכים ולביקוש, דבר שהביא לבדיקה מהירה ויעילה.
לאחרונה, כנראה בעקבות שביעות הרצון, חלה גדילה משמעותית במספר המשתמשים ובעקבותיה בביקוש לסינון תמונות.
כדי לעמוד בביקושים, צריך להגביר את מספר הבודקים.
אולם כאן נכנסת נטפרי לדילמה-
האם להוסיף עובדים נוספים באותה חברה,
צעד שהוא יעיל ומהיר לטווח הקצר,
אולם מהווה סכנה לטווח הארוך-
הן במקרה של קריסה של אותה חברה- שיוביל לקריסת כל המערכת,
והן מבחינת תלות בחברה הזו, דבר שעלול להוביל לדרישות כספיות גבוהות יותר וכדו'.
או לחילופין,
לצאת בצעד שלוקח מעט יותר זמן בטווח הקצר,
אולם יעיל ובטוח יותר למשתמשים לטווח הארוך-
קרי, ליצור התקשרות עם חברה נוספת, חדשה, שתיתן את אותו שירות במקביל, ותהווה גיבוי במקרה הצורך.
צעד כזה, מטבע הדברים, לוקח יותר זמן- באיתור החברה, ביצירת ההתקשרות, בהכשרת העובדים וברכישת המיומנות.
נראה לי שלנו, כמשתמשים מרוצים, מותר לתת אמון בחברה שכבר הוכיחה את עצמה כמקצועית וקשובה לצרכים,
להבין שהמצב כרגע הוא זמני ונועד לטובת המשתמשים, ולא מלמד על השירות ועל רמת הסינון באופן כללי,
להתאזר בסבלנות, ולסייע במידת האפשר, כדי להביא לפתרון אמיתי ויעיל לטווח הארוך.