לימודים מתעניינת בלימודי עיצוב פנים

חיושקנושקה

משתמש צעיר
עימוד ספרים
שלום רוצה ללמוד, אבל איך אוכל לדעת כמה המשכורות יהיו? איך יגעו אלי לקוחות? האם משתלם ללמוד עיצוב פנים ולהשקיע ככ הרבה? אני עם 4 ילדים ב"ה, וזה המון השקעה, כספית, זמן, וכוח תודה אשמח לתשובות ממעצבות פנים
 

12HAVA

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
משכורת מאד משתנה , אפשר לדוגמא להתמקצע רק במטבחים ולהרוויח בחודש 20 ויותר
לקוחות כמו ברוב התחומים מגיעים מפה לאוזן מאנשים שמרוצים , בהתחלה לוקחים תשלום סימלי כדי להתפרסם.
חשוב לדעת שלקחת מעצבת פנים זה סוג של מותרות ולא כמו אדריכלית שממש חובה - כי אם לא אין לך איך להתקדם בבנייה. סתם בן אדם לא יקח מעצבת פנים (אולי רק לתכנון מטבח) אנשים שמאד חשוב להם אסתטיות ונראות ויש להם לשלם, הם הלקוחות.
תבדקי טוב עם עצמך אם זה מתאים לך, אם יש לך חוש טעם, אם את יצירתית, חושבת מחוץ לקופסא-
בהצלחה
 

דסי גולדברג

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
מעצבת פנים היא לא רק מותרות אלא חיונית ונצרכת.
למעט במקרה של היתרים מעירייה נדרשת גם אדריכלית.
בהרבה פרויקטים של שיפוץ/חלוקת חלל ושאר הדברים הקבלן לא מוכן לעבוד ללא תכניות עבודה ובצדק(לפי מה יבצע חדרים, מטבח אינסטלציה ועוד, יבנה ויפרק?) -וזאת מבצעת המעצבת.
אמנם גם אדריכלית יכולה להכין תכניות עבודה, אבל מעצבת פנים מסתכלת בעיקר על המיקרו - חלוקה מנצלת שטח, נקודות חשמל במיקום מדוייק וכל התכנון לצרכי הלקוח גם בדברים הקטנים (נק' חשמל למטבח פסח עתידי וכו').

מעצבת נדרשת גם במקרים של נגרות מותאמת אישית - אמנם יש נגרים שמשרטטים וממדלים לבד, אבל הם לא מעצבים. ולהגיד שתכנון נגרות זה מותרות, אני לא מסכימה עם זה. (כמו שמזגן בעיני אינו מותרות) אם הולכים לשלם על מטבח 50K ש"ח, ובעזרת ד' ותכנון נכון, ידע ומקצועיות ניתן לקחת את המטבח ולהוציא ממנו הרבה יותר - זה פשוט לא לאבד כסף, זה לנצל משאבים.

יש מקרים שלקוח צריך שינויים קלים בבית (שבירת חלק מהדירה וכו) - אדריכלית לא תבוא לכזה מקרה, מה שאין כן מעצבת שהיא גם לדברים הקטנים.

לגבי הלימודים, הם קשים ומאתגרים, הרבה מאד שיעורי בית, זה שנים של חוסר נשימה ועבודה קשה.

יש מעצבות שמרוויחות הרבה מאד ויש שלא סוגרות את החודש, תלוי כמובן בס"ד + שיווק נכון וכשרון, היתרון הוא שניתן ללמוד שיווק וייעוץ עסקי...

אם תרצי, מוזמנת לפנות אלי באישי
 

א שיינפלד

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
הקבלן לא מוכן לעבוד ללא תכניות עבודה
ואם מסכים לעבוד ככה תברחו ממנו
כזה שעובד בלי תוכניות עבודה מובטח שבהמשך הדרך ידרוש תשלומים נוספים על דברים 'שלא אמרו לו'
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  17  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה