ברור שהם גורמים נזק, והם מבינים את זה מצוין!!! הם גם לא התנערו מאחריות והסכימו איתי בלי יוצא מן הכלל (טכנאי אחד ו-2 טכנאיות) שהבעיה היא אכן בתוכנה שלהם והם מפתחים משהו שאולי יעזור...נכתב ע"י שולחנית;1998342:בדיוק. הם צריכים להבין שהם גורמים לנזק ללקוחות שלהם בזה שהם לא מטפלים בזה. כל אחד מחכה שהשני יעשה משהו והם ניצלים. זה לא בסדר שהם לא מסדרים את זה. וזה ברור שהבעיה בהם ולא בשום דבר אחר!!! זה חוסר שרות להגיד שהם עשו מה שאפשר ומעכשיו זה לא תלוי בהם, כי זה בדיוק תלוי בהם ושיסדרו את זה מייד!
אבל שירות? בכלל לא משחק שם המילה הזו- - - כל עוד אין להם מתחרים בשוק באותה רמת כשרות/הכשר/חסימה שלהם זה פשוט לא יזיז להם. הלקוחות שנאלצים להשתמש בשירות שלהם לא יערקו לחברה אחרת...