מידע שימושי משרד התקשורת משיק מערכת מפות להצגת כיסוי הסלולר בישראל

אז נדברו

משתמש צעיר

משרד התקשורת משיק מערכת מפות להצגת כיסוי הסלולר בישראל​

רונן מנדזיצקי
11.04.2024, 09:27
cell-map-israel-812x541.jpg
צילום: רונן מנדזיצקי

משרד התקשורת השיק מערכת חדשה המספקת מידע אודות הכיסוי הסלולרי של חברות הסלולר בישראל בכל כתובת בארץ (חוץ מהבית הספציפי שלי משום מה), זו זמינה לציבור דרך מפה אינטראקטיבית עם יכולת חיפוש כתובות, סינון לפי חברות סלולר והתמיכה בסוגי רשתות שונים כמו 4G או 5G.
המערכת מאפשרת לבדוק בלחיצת כפתור כמה אתרי סלולר קיימים בסביבה מסוימת בישראל, זאת לפי כתובת, לפי חברת הסלולר שתבחרו או הטכנולוגיה (4G, 5G), כך שתוכלו להיעזר בה עת תבחרו את חברת הסלולר אליה תתחברו על פי הצרכים והמיקומים המועדפים עליכם.

איך זה עובד?​

לאחר כניסה למפה (לחצו כאן למעבר) נכנסים לאזור השקיפות באתר משרד התקשורת, בוחרים כתובת מדויקת או טכנולוגיה סלולרית מועדפת ויכולים לראות לאיזו חברה יותר תשתיות ומה קצב הפרישה בכתובת.
בתמונה שצירפנו מטה תוכלו לראות את קצב פריסת אתרי ה-5G של חברת פלאפון בישראל עם כמות אתרי סלולר המחולקת לפי ערים:
פריסת 5G של פלאפון בישראל (תמונה: משרד התקשורת)פריסת 5G של פלאפון בישראל (תמונה: משרד התקשורת)
דרך המפה עצמה ניתן לבחור באתר סלולר ספציפי על מנת לצפות בפרטים אודותיו, בהם כתובתו, הסוג שלו ותמיכתו בסוגים שונים של רשתות (3G, 4G, 5G):
מידע על אתר סלולר (תמונה: משרד התקשורת)מידע על אתר סלולר (תמונה: משרד התקשורת)
בנוסף, ניתן לגשת לחיפוש לפי כתובת דרך אייקון החיפוש הזמין בפינה השמאלית העליונה של האתר, שם תוכלו לחפש אתרי סלולר לפי יישוב ואף לפי כתובת מדויקת, יחד עם סינון לסוגי רשתות (4G, 5G):
פריסת סלולר לפי כתובת (תמונה: משרד התקשורת)פריסת סלולר לפי כתובת (תמונה: משרד התקשורת)
שר התקשורת, ד”ר שלמה קרעי:
כפי שהצהרתי עם כניסתי לתפקיד, נושא השקיפות לציבור בכל תחומי התקשורת הוא הבסיס והזרז בעיניי לשוק חופשי ותחרותי ולמתן שירות טוב יותר. האתר החדש הוא תחילתו של מיזם גדול שישקף לאזרחי ישראל את מיקומם ומצבם של תשתיות התקשורת הניידת והנייחת, בד בבד עם הפעולות שלנו לשיפור תשתיות התקשורת ברחבי הארץ כולה.
מנכ”לית משרד התקשורת, עו”ד עינבל משש:
האתר מנגיש לציבור מידע בנושא הסלולר בצורה ידידותית ושקופה, באופן שכל משתמש ידע מי המפעיל הטוב ביותר עבורו ויוכל לקבל החלטה צרכנית מושכלת לגבי הבחירה במפעיל סלולרי זה או אחר. משרד התקשורת רואה חשיבות רבה בהגברת השקיפות לטובת הציבור באמצעות שיפור הנגשת נתונים ומידע.

לחצו כאן לקישור ישיר למערכת החדשה של משרד התקשורת

קרדיט
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה