משרדי פרסום

ת'כלס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
האם העובדה כי ממשרד פרסום מסוים יוצאות מודעות רבות באותו סגנון (באופן שניתן לזהות)מעידה על משהו לקוי או לא?

והאם על גרפיקאית זה אותו דבר או לא?
 

ת'כלס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
רוב משרדי הפרסום המודעות שלהם לא באותו סגנון (הכונה שלי מבחינה עיצובית בעיקר)
 

נעמי.

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי DIP
UX UI
D I G I T A L
אני לא רואה בזה בעיה, כל יוצר או אומן יוצר דברים מהנפש, מהאישיות, חשוב לגוון ולשנות, אבל אי אפשר לעשות משהו שממש לא מתחבר עם האופי.

אגב, זה מוכר בעוד הרבה תחומים. אפשר לזהות לחנים ממלחין מסוים, ארכיטקטורת ביניינים מתקופה מסוימת וכו'.

(אולי במשרדי פרסום גדולים המצב אמור להיות שונה, כי יש הרבה ידיים, לפיכך אמורים לצאת כמה וכמה סגנונות... לא יודעת...)
 

מי אני

משתמש רשום
לא קרה לך שקראת ספר ומיד ידעת מי הסופר?
כל נחתום מעיד על עיסתו וברור שיש מושג של טעם אישי שנדבק בתוצרת. אין בכך פגם אם יודעים לגוון בצורת ההגשה.
 

motishapira

משתמש חדש
ממשרד פרסום צריך לצאת קריאייטיב מגוון.

לגבי סגנון, לדעתי יש מודעות שרואים מייד שזה של מימד, לפי הנקיות והאסטטיקה, וזה דבר מצויין בעיניי.

כשנוחעם עושה משהו, גם מזהים מייד, אבל הוא צריך יותר לגוון בקריאייטיב. זה ההבדל שצריך לעשות. (ונוחעם ממש קריאייטיבי, בין הטובים ביותר)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ו'

מא וִיבֹאֻנִי חֲסָדֶךָ יי תְּשׁוּעָתְךָ כְּאִמְרָתֶךָ:מב וְאֶעֱנֶה חֹרְפִי דָבָר כִּי בָטַחְתִּי בִּדְבָרֶךָ:מג וְאַל תַּצֵּל מִפִּי דְבַר אֱמֶת עַד מְאֹד כִּי לְמִשְׁפָּטֶךָ יִחָלְתִּי:מד וְאֶשְׁמְרָה תוֹרָתְךָ תָמִיד לְעוֹלָם וָעֶד:מה וְאֶתְהַלְּכָה בָרְחָבָה כִּי פִקֻּדֶיךָ דָרָשְׁתִּי:מו וַאֲדַבְּרָה בְעֵדֹתֶיךָ נֶגֶד מְלָכִים וְלֹא אֵבוֹשׁ:מז וְאֶשְׁתַּעֲשַׁע בְּמִצְוֹתֶיךָ אֲשֶׁר אָהָבְתִּי:מח וְאֶשָּׂא כַפַּי אֶל מִצְוֹתֶיךָ אֲשֶׁר אָהָבְתִּי וְאָשִׂיחָה בְחֻקֶּיךָ:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

סוכות • אתגר חופשי

לוח מודעות

למעלה